Fördomar, Tell me all about it!!
Vi alla har våra fördomar. På gott och ont .. vilka fördomar har du/ ni?! Pallar höra! Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså, såna där turnerande cirkusar. är det bara jag som är rätt övertygad om att de där trapetstjejerna, i glittriga kläder och med transamakeup har medverkat i rackiga våfflor, och haft röda knottror efter helrakning?
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Whut?!...Haha nja..
nästan alla engelsmän ÄR fruktat fula..
vågar du köra på mig igen då fitta?
Britan - sagan om de ovårdade tänderna.
Jag har fördommar mot balter.
Jag tror på Päär.
USA är fettmans mecka, alla smala är inlåsta i små trånga utrymmen. I finland säger alla finnar "oj vad sprit jag drack, jag trodde det var lite vatten" I japan är alla efektiva, väldigt få har en personlighet. I England är alla brudar fula och "ugly" är ett superfint ord som alla klottrar på förnäma väggar. I thailand är det horor, horor där är lika vanligt som plastpåsar är i sverige. Tyskarna i tyskland säger "hitler vadå, skulle han va knäpp?" I Afrika så ska man ha en anorlunda livsstil, om man inte har en anorlunda livsstil så är det hej då!
Pack! Pack! Pack!
människor som snor fördomar från doktor kosmos har slutat använda schampo och lyfter benen extra högt på promenader. :)
Japaner har ingen personlighet! haha sjukt sant!
Gofi jag är lite kär i dig nu
åfan! är du snygg då? Jag är inte den som backar :P
Pack! Pack! Pack!
människor som snor fördomar från doktor kosmos har slutat använda schampo och lyfter benen extra högt på promenader. Hahahaha... vad fan är det för fördomar du sitter och tömmer dig på ; )
Pack! Pack! Pack!
kan ha papperspåse på huvet om de krisar ;) kom hit så kan vi sjunga tillsammans, höhö jag har alla skivor du vet...
mantis P19 de e fan sant. alla ser likadana ut också.
Äsh jag är inte så kräsen, men du måste joina doktor gofi´s kamp mot ickefördomsfulla mäniskor! Är du fiende eller kamrat??
Pack! Pack! Pack!
Mina fördomar: Alla svartrockare vill dö, och är psykiskt störda. Biologer och vänsterpartister rakar sig inte. Nördiga asiater är porrstjärnor när lampan e släckt. Svarta har stora snoppar. osv...
kamrat såklart rock me babyyy now!
EmCi_Emm Svartrockare VILL vara psykist störda.. samma med alla som skär sig i armarna och lysnar på broder daniel. Deras största önskan är att få vara psykotiska..
CivilWar ..Lätt som fan *Whoa-nörd* Haha..
Haha du e inte heller frisk i skallen huh?..Aa bra förutsättningar för att bli whoa nörd ;)
Unga rökare är problembarn Äldre rökare har ingen humor och är griniga.
judar framförallt, zigenare har väl sin plats också.. även handikappade..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
har en fördom att dom flesta tjejerna på whoa är fett söta... ganska lätt att låtsas då dom flesta inte har bild:P... alla finska män är fett manliga och hatar bögar mer än allt... alla finnar hatar dessutom muslimer... arabiska tjejer har raggarsträng... svarta tjejer har nice ass... kvinnor som snusar knåd har lågt IQ... Y-barn är problembarn(teddy, ronny, jimmy osv)
What would macgyver do?
Pilsner P18 arabiska tjejer har raggarsträng... den har man sett alltför ofta... på ryggen
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
psyjunta... hehe word... nämen sånt e nästan mysigt...
What would macgyver do?
Pilsner Det där med y-barn kan jag avliva nu om du vill. Jag drar fakta från släkt och vänner. Ronny-Datakonsult Jimmy-Samhällstuderande Jonny-Universitetsexamen Jimmy#2-Universitetsexamen Fast sedan känner jag en Timmy som är lite oskötsam, men vadå. Das slump.
s c f c
Att dom flesta svarta har stor dick e ju ingen fördom utan fakta, Såg på Operah då dom kollade upp myter.
GO!!!!!!!!!!!!
även problembarn kan ha högskolepoäng. jimmy/ronny/sonny/conny/johnny-myten avlivas inte sådär lätt, minsann! :)
Tjejer som har hår på delar av kroppen där man inte vill att de ska ha hår, är mycket manliga. Killar med glasögon är snälla och har aldrig slagits. Killar med långt bakåtslickat hår är Brats och oförskämda idioter. Blonda tjejer som röker är fjortisar, men inte brunetter som röker :S
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
RappaKalja P17 jag tror det kan ha en hel del verklighetsanknytning... min morsa har varit lärare en stor del av hennes liv... nästintill alla Y-barn(förutom dom som hette tommy) har varit stökiga... det kan väl delvis förklaras med att det är arbetarklassnamn antar jag... mephisto... hehe jag backar den med brunetter:P...
What would macgyver do?
Undrar varför det är så egentligen, med Brunetterna. :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
När du säger det, min förra tränare heter Conny och min farbror heter Tommy. Pluss Jimmy,Jonny,Ronny och Jimmy. Jag är ett barn av arbetarklass. arghh borgarrackor.
s c f c
alla som går frisör är blåsta...
Alla som går barn och fritid eller hotell/restaurang är problembarn.
Alla gamlingar samlas i stora hjordar och saktar medvetet ner när dom går framför en för att tillslut stänga in en i en cirkel av dödliga käppar och tygpåsar.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
"dom flesta negerkillar har en gigant dick" - ingen fördom, utan en myt som inte stämmer.. mina fördomar : tanter kan inte använda sina kort på vivo, konsum, ica och dylikt utan att ta minst 3 minuter på sig. högljudda killar som alltid vill synas och göra väsen av sig har enorma peniskomplex. tjejer med savannbyxor är dumma i huvet. med mera..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke P18 hur vet du att det inte stämmer... på samma sätt som folk i mellanöstern i regel har större näsor än tex svenskar så kan ju svarta killar ha fetkuk... vad vet man...
What would macgyver do?
Tjejer med armar gillar att bli bazzade. Feminister har fått för lite dick. Manliga feminister är tofflar.
många femenister är extremt fula.
Jag har inga fördommar. Jag är helt fördommsfri.
en till fördom: admins och mods visar aldrig känslor... dom är endast admins och mods för att hävda sig och kunna se ner på oss dödliga:P... sen hänger dom nästan bara i mod- och adminforumen... jävla elitister:P...
What would macgyver do?
Omen 22, ingen är fördomsfri.
Filbunke P18 Svarta har stor dick är varken fördom eller myt. Då menar jag inte att alla svarta har större än vita utan att i mariotet så har svarta män offta större än vita tex, och asiatiska ska ha mindre. Så e det!!!!!!
GO!!!!!!!!!!!!
alla som heter conny är idioter
1. Amerikaner är idioter, överlag. 2. Folk som hälsar på ALLA har inga riktigt nära vänner. 3. brudar mår jävligt dåligt och egocentriska 4. de flesta killarna är inga players, de får aldrig knulla 5. folk på communitys är väldigt lata och ensamma varelser.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
kolla blandatforumet vetja, finns redan en fördomstråd. exakt likadan :) jag har förresten fördomar mot folk som inte kollar forumen innan de postar nåt :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Alla gamlingar samlas i stora hjordar och saktar medvetet ner när dom går framför en för att tillslut stänga in en i en cirkel av dödliga käppar och tygpåsar. Haha, så sant.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
1. Alla man gick tillsammans med på högstadiet är dumma i huvudet, och man kommer tänka på dom med avsky livet ut. 2. Amerikaner är egoistiska äckel. 3. Det är bara gamlingar som tycker om cholkadbitarna med körsbärsfyllning i Aladdin.
Jag hatar att skära mig på papper!
Asiater (Spec Japaner) & Tyskar är en sort för sig. Blondiner är dummare än brunetter. Kvinnor är sämre på att köra bil. Kvinnor har sämre motorik än vad killar har.
Twang System fi de werl
"Y-barn är problembarn(teddy, ronny, jimmy osv)" ^håller med på den.
"..No more speed I'm almost there! "<br>