I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Tankar man inte år ha..
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
mantis
2005-03-30 23:09
Pink_Bahamas
Det är det som gör fettan så skön, hon skiter i allt =)
mantis
2005-03-31 06:16
fettan
Det var så lite så.
Apjävel P39
Supporter
2005-04-01 03:29
jag har alltid velat känna känslan efter att ha slagit någon riktigt jävla hårt med ett baseball-trä i bakhuvet..
Är jag normal?
Aldrig mer....
Svenish P38
2005-04-01 03:54
men det e normalt o ha såna tankar tror jag, liksom man e ju sugen på o testa nåt man aldrig provat, lr???
Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.
Apjävel P39
Supporter
2005-04-01 13:05
typ
Aldrig mer....
independent F37
2005-04-02 18:15
Varför känns det som att hälften av alla inlägg är ruggit ironiska?
fast det kanske man bara ska vara glad över.. :>
salt är sött
pite är dött
Apjävel P39
Supporter
2005-04-02 19:45
jag va fan seriös!
Aldrig mer....
WeNDoL P41
2005-04-02 20:22
ta en tugga av någon,spontant gå fram och försöka riva åt sig ett smakprov av en arm eller så..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!
GAIA
2005-04-02 21:45
Har funderat på om man t.ex. låt säga kraschar i bergen som i Alive och inget käk finns. Typ om man skar av ett ben på sig själv och käkade det, stekte det och så, det jag egentligen undrar över är om det skulle gå att göra så för att överleva eller om inte energiförlusten pga av skadan skulle väga över att få färskt kött i magen.
skitsamma P43
2005-04-03 03:11
jag brukar kunna sitta och bli förbannad på folk som proppar i sig massa skit (skit=godis) typ tunnelbanan eller nått, ibland skulle jag bara villja gå fram till dem och slå dem på käften och typ skrika till dem DIN SUGNA JÄVEL!! du för kännar inte ett skit.. haha jag tycker det är soft med sjuka tankar
Antagligenkanske P40
2005-04-03 14:46
Åhh, tänk att bara ta ett stadigt tag med tänderna i en mjuk arm och bara bita sönder den... ibland undrar man lixom hur starka käkar man har! blir så nyfiken ibland och jag har testat lite på fyllan ibland men man kan ju inte vara bita av typ handen på någon som man känner!! ähh sjukt i alla fall...
DuJa
Antagligenkanske P40
2005-04-03 16:49
Aneksaphtesia
Menar du alltså att du aldrig har några konstiga tankar eller vadå? Inte 15år......
DuJa
rino P40
2005-04-03 18:51
i bland känner jag att de skulle vara befriende att bara gå fram till nån och sätta en kula mellan ögonen på dom...
fast nu är jag ju inget psykfall så jag vet ju att man inte kan göra de.. men man skulle liksom vilja se allmänhetens respons... :)
tror alla är lite konstiga.. de e de som gör oss unika! :)
Borttagen
2005-04-04 20:50
jag såger av träd när jag kör bil..(tanken) En motorsåg ...Brrrr..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagligenkanske P40
2005-04-04 21:26
SexySoul F19
haha den tanken har jag skit ofta faktiskt!! när man sitter i bilen och tittar på träden!
DuJa
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»