I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

självmords drömmar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-03-21 23:13

självmords drömmar

blir tokig av dessa döds drömmar... jag har inte derekt självmordstankar men jag blir jäkligt galen av drömmarna.. de jobbigaste är ju att jag kommer ihåg dem.. här är några snabbt förkortade å så... nån som har nån ide va fan de kan betyda?

jag drömde att jag blev knivhuggen i magen armen halsen och de spruta blod överallt.. men jag skrek inte av rädsla eller ångest... jag bara stod och log när allt blod spruta ut från mig och sen blev de bara svart och jag kännde hur benen försvann under mig, och så vakna jag av mig själv runt kl 03: 45... drack lite vatten och sommna om igen...

drömmde att jag hade testat att be till gud att han skulle komma och hämta mig... och de gjorde han så jag såg mig själv från ett yttre perspektiv och hur min själ flögiväg...

drömmde att jag va på en bilskrot med min polare å sen fick vi för oss att begå självmord å så fick han en pistol av mig å så gick jag iväg och sen sköt han mig rakt i huvet... kände hur skottet gick rakt in i mitt huvud och hur jag sjönk ihop, sen kände jag hur jag inte längre kunde andas och jag försökte säga något men jag kunde inte röra mig sen blev de bara mörkare och mökare, svart... sen vakna jag

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-03-21 23:15
Sluta se på våldsfilmer.

Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2005-03-21 23:59
sluta knarka

2005-03-22 00:04
mardrömmar e fan d jobbigaste som finns. hade flera återkommande mardrömmar när ja va liten. å d händer väl ganska ofta nu me. men grejen e den att d e så otroligt hemskt att när man ligger kvällen efter å ska sova så hoppas man bara att man inte ska drömma mardrömmar igen å då blir d d enda man kan tänka på. kolla på nån rolig film eller lyssna på bra musik innan du somnar så du får nåt annat att tänka på. d brukar funka för mej iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-22 00:17
Du borde gå till en psykolog!
Jag tror nog att inga writers, rappare, DJs eller annat folk vet svaret på det där! :P
Kuken Hammarby!

2005-03-22 01:10
återkommande drömmar brukar ju ses som det undermedvetnas sätt att verkligen försöka få fram nåt. självmordstemat är intressesant (men säkert mkt obehagligt) Känner du dig trängd av nåt i ditt liv, eller förflutna, som du vill "fly" ifrån ? självmordstemat kan ju vara en drömsybolikens sätt att verkligen förtäta den känslan.

2005-03-22 01:19
the dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-22 01:36
köp en dreamcatcher!
Kuken Hammarby!

2005-03-22 01:37
En verklighetsflykt, du kanske är missnöjd med vardagen i ditt liv, något du själv kanske inte lagt märke till men att du är det, och att du vill komma till en annan plats och göra nya saker.

En romantik helt enkelt, verklighetsflykt, drömmar är sällan farliga, jag har redan snacka med en psykolog om det. Jag drömmer om yxmördare och annat coolt, det är bra att drömma, ingen fara, behöver inte vara orolig ;)

2005-03-22 04:54
i drömmarna du beskrev var självmord inte inblandat. du blir ju dödad av någon/något yttre i alla tre, du tar inte livet av dig.

oroa dig inte, det är bara drömmar. de kan inte skada dig. det kan säkert kännas jobbigt, men glöm inte att det bara är drömmar. jag hade så allvarligt störda drömmar att jag inte kunde/vågade sova under en period i somras. det är bara drömmar, och oroar de dig så mycket att du känner att du behöver hjälp så ta kontakt med närmaste vårdcentral.

2005-03-22 18:26
chomperzchompa F0: jag knarkar inte
tassel: Gary Jules - Mad World bra låt

Mastermani P18: låter nog ganska rimligt när du väl säger de, tur att jag får lite ombyte i min tillvaro snart då...

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...