om kærlek
... læste i Illustation vetenskap..... Førælskelse ær sykos. Kærlek ær førnuft de ni ..... (æ=ä .... ø=ö)
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
om du nu kunde skriva "ä" och "ö", varför gjorde du inte det i hela inlägget? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
før jag e i danmark å jag pallade inte, sen kom ja på att vissa kanshe inte fattar,,,, så enkelt va de
(asså dem boxtæverna finns itne på tangentbordet utan man måste krongla lite før å få fram dem)
hahaha,,,, aaa,,, du førstog de iaf,,, værkar de som.... værkar itne som nån fatta hela påængen .... dem som gjorde tykte vell inte de va så konstigt kanshe me de hela?????
definiera "kärlek" resp. "förälskelse" ..?
nær jag læste va de lite svårt å førstå,,,, men typ att de e førnuft å LÆRA sitt att ælska nån,,, æven om man inte gjorde de från børjan å så.... før man kan ju bli førælkad sanbbt men de ebara en phykos då, som man kan vakna upp ur nær som hælst.... gærnan kan beløna exempel ilksa mot personen man e førælskad i å så "førfælja" personen om den e teskig mot en,,, dærfør man får extra ork till de...... førstog du lit emer kanshe??? kan fråga annars
*LÆRA SIG att ælska nån......
å min stavning.... "FØRFØLJA" nån ska de stå oxå
okey jag fattar vad du/de har som definition. följdfråga: när och hur vet man om det är en förälskelse eller kärlek man råkat ut för? kan man alltså inte lära sig älska snabbt, utan att det kan misstas för att vara en förälskelse?
man kan inte veta sækert,,, men dem visa de på scaning av gærnan vart den e aktiv på respektive førælskelse/ælska å så.... nee, TROR, minns inte riktigt,,, men att man måste læra å ælska nån iaf,,, vet itne vart tidgrænsen går
dee på scaning av gærnan dem såg skilnaden føresten
skall det tolkas som att det innebär att man skulle kunna styra sin kärlek, enligt dig/dem? btw, förstår vad du menar. det är lugnt. jag har solidtolken påkopplad. :)
hahahah, nice..... neee, de e får svårt før ideviden å veta de om han inte sccannas helt enkelt... men dee ju nått å tænka på nær man kænner sig kær å så... de e vell de dem vill
ja att mana till eftertanke borde helt klart ses som positivt ö h t. however, det är ett intressant resonemang det där. det skumma är bara att det känns som kärleken skulle kunna driva en lika hårt som förälskelsen egentligen, eller? om inte än längre?
jaa, de kan de sækert,,, men de ingen phykos iaf. de stog mycke om de dær å bra saker,,,, EXEMPEL de dær me att gærnan belønar "dåliga" saker efter ett tag å så.... dærfør folk blir mer eller mindre besatta, dem måste ha sin "dos"..... men kærlek e asså iaf ækta,,,
låter intressant. går artikeln att finna på nätet?
vet inte,,, va vell 2-3 nummer sen.... stort på framsidan stog de.... kolla på illustations veteskaps hemsida kanshe???
jasså,,, hahaha, va d ee i den tidningen, trodde de va illustration veteskap,, fel?
Borde det inte vara tvärtom? Förälskelse är förnuft, kärlek psykos... :) Med tanke på att man faktiskt kan välja att vara förälskad och dör inte kärleken såsmåningom?? Eller!? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.