wtn P15 fuck att vara sig själv, finns ingenting som heter vara sig själv. man lär sig att gå, äta, prata och mycket, mycket annat genom att efterhärma andra. Hur fan ska man då helt plöstligt vara sig själv? Det du behöver göra är att finna trygghet hos dig själv genom att tro på livet, genom att lära dig vända ödet till din fördel. Du kan inte styra ditt öde, men du kan lära dig att göra ödet till din fördel. Du kan tro på livet, tro på dig själv, tro på din tro, tro på ditt hjärta och ta dig dit du vill. Nå upp till dina drömmar. Och att du ser i spegeln och ser brister och fel, vafan man. Om du vill bli fotomodell och inte har det utseendet är "inne" just nu, well, då vet jag inte vad jag ska säga... För övrigt ett fucked jävla yrke, men om du tror att ditt utseende, eller något av dina "brister och fel" gör sig en anledning att lyckas få ner dig så man du har galet fel. Mycket handlar om vad du utstrålar, om du utstrålar tro på livet kommer folk se det, kanske inte förstå det, men dom kommer se det omedvetet. Så ta din tid, slåss för dina drömmar och tro. Och så länge du tror oberoende vad så ska du se att du kommer få så sjukt mycket av livet att ordet självförtroende inte ens kommer på frågan. Ibland kan man inte rå över ödet, men tro mig man kan alltid vända ödet till sin fördel. Så fuck att vara sig själv. Tro på dig själv, tro på livet och tro på dina drömmar!