I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
OM
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
Majen F44
2005-04-02 22:03
OM
Ens vakna tid va en dröm å ens drömamr va ens vakna tid. Tänk om
En åsikt är en hel hög andras tankar
Borttagen
2005-04-02 22:10
Då är det ett jävligt galet "riktigt" liv man har.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Majen F44
2005-04-02 22:18
men tänk om du dör å får veta att de inte va livet. Att de hela bara var en enda lång dröm
Majen F44
2005-04-02 22:29
Mina drömmar har också känts som på riktigt. Men tänk om de är just de som varit en deöm då?
Manel
2005-04-02 22:34
då skulle jag va död nu...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Majen F44
2005-04-02 22:40
Well we dont know about that. Vem har sagt att död (i om drömmar är verkligheten egentligen) betyder att man dör? De kan likväl betyda att de kommer en ny fas eller nåt.
Har du drömt att du har dött? De har typ aldrig hänt nån.
_Mackan_Breaker_ P38
2005-04-02 22:46
jag har drömt att jag dött.. Jag föll ner för ett stup rätt ner i vatten, så sen så bleknade allt och jag låg på en vacker äng och träffade några döda släktingar och softade runt i Himlen.. Himlen var underbart därför att allt man ville ha fick man.. alla hade en privat egen himmel med ett center där man kunde möta sina döda släktingar och folk som dog om man ville
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Majen F44
2005-04-02 22:54
Jag har aldrig hört nå drömma att de dött förut. oftats så vaknar man ju innan man dör. Skummt. Aja de lät fint iallafall. Men tänk om de verkligen va så. Sjukt
_Mackan_Breaker_ P38
2005-04-02 23:03
aaa.. men är det så är jag inte rädd för döden :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Majen F44
2005-04-02 23:07
Inte jag heller.
_Mackan_Breaker_ P38
2005-04-02 23:34
:) så bra :P
Majen F44
2005-04-02 23:57
Precis tanken vi leker med
phriday
2005-04-03 00:03
i så fall mördade jag två personer i torsdags natt och flög över mitt kvarter... sjukt.
Majen F44
2005-04-03 00:10
Djävligt sjuk...å tänk på alla saker du inte evt du gjort då....
phriday
2005-04-03 00:12
haha en gång drömde jag att jag snodde en pizza eller kebab eller nåt och sprang genom skarpnäck upp på en liten kulle. då kom det polishelikoptrar och hundpatruller och allt. rätt coolt att leva så jämfört med mitt vanliga liv. om det nu är det jag verkligen lever.
Manel
2005-04-03 00:16
Majen F22
ja jag har drömt att jag dött X antal gånger....
tex: jag och en polare va på nån bilskrot så fick vi för oss att ta livet av oss så jag gav honom en pistol och sen gick jag iväg en bit... sen sköt han och allt gick i slow mo sen fick jag kulan rakt i pannan och kände hur den borra in i huvet och sen hur jag sjönkihop och hur allt blev svart och hur alla mina organ sluta fungera tills jag inte kunde andas länger å allt va svart...
(mycket *och sen* i den drömmen =P)
aja...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
_Mackan_Breaker_ P38
2005-04-03 13:21
eller att man vaknar upp i en stenåldersvärld, utan hjul eller eld.. förstå så viktig du skulle bli för mänskligheten ;D
Majen F44
2005-04-03 13:53
dee där med å vakna upp på ett sjukhus ur en koma har jag också grubblat på. de vore sjukt ...men vem vet...de kanske är så?
Eller som en vän till mig sa. Tänk om man bara ser allt ur en repris just nu,som gammal....
Gewan P42
Supporter
2005-04-03 14:14
Haha det där var fan mer off the hook än Matrix :P
Du menar att man skulle uppleva allt "4-real" som händer i drömmarnas värld typ fast man skulle känna smärta / bli skadad på riktigt (i sci-fi drömmar typ*) oså? Det verkliga livet skulle bara passera genom natten lite halvskuggigt? Äh, svårt att förstå hur det där egentligen skulle fungera :P
G.
Majen F44
2005-04-03 14:19
Ja,de 'är väl nåt sånt jag menar. Lek med tanken.
Drömmar känns verkliga och verkligheten är sjuk. Å drömmar känns korta när man pratar om de å långa när man drömmer.
Eller tänk om man är gammal å ser livet ur den här kroppen. Med känslor å sånt. Som å kliva in i en maskin. fast egentligen är man en gammal gumma.
wasted P42
2005-04-04 00:17
mitt liv skulle vara helt fantastiskt om det var så
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden."
Cobra angående onani
Borttagen
2005-04-04 20:48
jaha ock? Förändrar det någonting? Hehe gullig tanke förresten ;)..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillbaka till forumet