ljud som man dör av
satt och funderade på va coolt och läskigt det skulle va om de fanns en viss ton eller ett visst ljudläga (bortser från vääldigt hög volym) som man kunde dö av... tänk vilket vapen.. man bara skickar ut en viss ljudsignal och en hel arme skulle dö... eller om man satt hemma och pilla lite med musik och så försöker man få till ett visst ljud och av misstag så lyckas man göra detta ljud och poff så dör man helt oförklarligt... tror ni att detta vore möjligt att göra ett sånt ljud? fatta om de skulle spelas i radio... (hmm när jag skriver detta så kommer jag genast på den där sketchen med montypyton med världens roligaste skämt som man skrattar sig till döds om man läser....) (dyslektiker)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
känns som att ni har kollat på för mycket tv..
mest en kul grej...? (känns barre bus)
nja.. finns ju ljud som kan pyska folk mentalt..iallfall. Så att man blir helt sjuk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mm man skruvar upp volymen på skatepunk så kommer man ivf jävligt nära.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett FETT bas ljud så hjärtat stannar skulle kanske gå
Var lite kreativ för fan!
ljudet av en atombomb som sprängs dör man av, fast då har man ju redan hunnit dött av själva impacten
http://www.sthlmmd.se
Lite som det ljud som lockar till sig hundar!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
opak P17 jo men ett bas ljud skulle nog va svårt att skjuta långt... man borde nog ha nåt skärande ljud... hade en teori att om man lyssnade tillräckligt länge på schlager så skulle man dö, så att dom kunde förbjuda det... men sen insåg jag att då borde ju Bert Karlsson va död.. å de är han ju inte... attans*
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
dom som finns blir man väl mest snurrig och illamående av
all fire burns, little baby, you´ll learn
jumpcut P22 oj coolt... hehe så då om man satt och skapade en riktigt djup bas i nåt musikprogram så skulle man kunna lyssna sig till en hjärnskakning..
det kallas dödsmetall mina vänner :P
in the end....its your best friend who kills you.
"THE BROWN TONE"
fullfjädrad när jag kickat en gås..
hehe yeah go Cartman :P
in the end....its your best friend who kills you.
har för att nazister under andra världskriget förökte fixa ett sånt vapen..ska tydligen finnas nån sorts fekvens som gör att benen i kroppen börjar vibrera o "vittrar" sönder....vet inte så mkt om detta men har hört nått om det... peace out!
hmm????
pigglaen P16 appropå vadå?
Manel köttet...
Battlerappare
2005-04-08 01:54
påminner mig om South Park avsnittet me "the brown noise" :p folk sket på sig när cartman spela en viss ton på flöjten eller vafan det va
:c
det här kanske inte har med ämnet att göra, men: finns det fungerande EMP:s?
hörde talas om munkar i tibet tror jag, är inte säker på det. Kan varit någon annanstans. I alla fall. Dessa ´munkar hade utvecklat ett läte, bestående av två ljud, som gjorde att man dog. Man kan inte döda någon annan med det, bara sig själv. Det är mycket smart att ha ett läte med två ljud, annars skulle man ju dö när man tränade.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kxn kolla upp, den har jag redan dragit :)
Soth Park: Brown sound !!! Då skulle Cartman hitta ett ljud som gjorde att folk sket på sig. Det roliga är att han lyckades hitta den. Now Thats Funny.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Battlerappare
2005-04-08 15:01
1. pigglaen 2. kxn 3. turist
:c
hahaha det avsnittet av southpark va (skit)kul!!!! hahaha...
ibland får man till det...hehe ;)
Turist: haha dammit tänkte precis skriva det! :D och sen spelar dom det i tv när hela världen kolla på, det var det bästa och roligast avsnittet jag sett ihela mitt jävla liiiiiiv! :D
lovato skulle du skrivit det före skulle du fortfarande varit 3a :D Det avsnittet är grymma grejer..
Det finns nog NÅGON ton som kan göra att man coolar av asså. För när vi repade med vårat band The Rolling Boppers, så pillade en av oss nördar på synthen (dock var det ganska högt) å så fick han ill nån dörjävlig ton tillasammans med det jävlig ostämda gitarren, å alla fick asont i skallen utom den enda av oss som hade öronproppar. Asså det var obeskrivligt.
SHU!
Jag har hört rykten om att man dör av ljuet av att ens föräldrar har sex. Det är ju bara rykten, men jag tror att det stämmer. Det låter ju logiskt.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
haha aa : ) typ 6 pers. som har skrivit o south park grejen.
hej! jag har inte läst tråden.. men.. jag har för mig att det finns ett sånt vapen i en bond-film. han dör genom ett ljud i en telefonlur. hmm. eller så har jag drömt det.
har ni inte sett mythbusters på discovery, de testade den myten. the brown note eller nåt man skulle tydligen bli illamående o bajsa på sig av den, men han som stod i mitten av alla högtalarna kände inget. de andra som stod utanför kände sig dock obekväma, på gränsen till illamående o en av tjejernas händer skakade men inget bajs tyvärr ps: har inte läst allt, får hoppas detta inte nämnts
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
hehe.. tror inte nån kan sjunga i 8 hertz... man hör från 20 hertz har jag för mig
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
pumpa en låt med Darin
candide P22 munkar långt bort kan fan allt inom kampsort... =P
Stog i tidningen idag eller igår om lågfrekvent buller som var i ett område i stan. De misstänkte en fabrik av något slag som boven i det hela. Grejen är att invånarna i området då blir typ deprimerade, får ont i huvudet och skit bara av det. Om man gick in för det skulle man ju kunna förstöra folk helt på det sättet allstå.
Det finns väl ett sånt ljud en james bond film. Det är koolt.
DEN SOM HELT UPPENBART INTE LÄSER IGENOM TRÅDEN FRÅN OCH MED NU KOMMER ATT ÅNGRA DET!!
vadå? jag dyster?
greggan ta det lugnt. ingen mer kommer våga skriva
Av mycket höga toner 25khz och uppåt kan man må mycket illa av och få svårt att koncentrera sig. NÄr man talar om mycket höga och låga toner så skall man veta att det är "mycket" svårt att återge.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Lovato, nån stans måste man ju dra en gräns! hans hur lyckas man då? med en riktigt fet jävla ljudanläggning? eller med världens tjockaste (5m?) gitarrsträng?
vadå? jag dyster?
Sitter och tittar på discovery där det handlar just om hur man använder sig av ljud i kamp. Kiai kallas det, man ger ifrån sig ett speciellt ljud som jag gissar på tar ett tag att lära sig. Inget man dör av men motståndaren tappar både energi och koncentrationen av det.
jag tror jag vet vad det ar for ljud du snackar om. Kanske Metal och Techno? (Svavning)
DREAM BIG!!