dras ner i skiten
varför är det så att varje gång man försöker ta tag i sitt liv så blir man glad i ca 1-5 dagar för att sen dras ner i skiten igen. Man börjar undra vad man har gjort för ont för att få förtjäna att få uppleva en massa jävla skitsaker som man inte borde få uppleva. hur fan ska man hantera att få bakslag hela tiden??? och varje gång nått händer så händer ALLT på en gång, det fördelas aldrig upp till typ 1 problem i månaden. utan allt måste ske på en gång, så jävla jobbigt. det klart att man inte hanterar det.. jag har fått uppleva skit så långt jag kan minnas.. som sagt så hur hårt man än försöker så dras man ner igen körde t.o.m straight edge stilen ett tag, försökte sluta röka, arbeta mer, drack inte sprit eller använde något annat.. men sen sket det sig igen. VARFÖR!!!??
What I said, yo!
Du är inte ensam ma...det kanske hjälper att tänka så... Du har det bättre än miljontals människor och det som sker är meningen att det ska ske...ta lärdom och keep it movin'
nej visst, ja är inte ensam.. det vet jag.. och det finns folk som har det miljoner gånger värre på andra sätt. men jag måste ju tänka på mina problem, i feel their pain.. but i have to handle my own, u know? men det känns som en ond cirkel ibland.. ja har ju tagit lärdom av det.. d har gjort mig starkare.. men det gör mig förvirrad också
What I said, yo!
d har gjort mig starkare.. and thats it... Jo självklart man ska oroa sig för sina egna problem...men man måste ibland sätta dom i perspektiv för att förstå att egentligen är inte det ett problem...bara en...situation Problem är, ingen mat på bordet, problem är ebola, problem är mitt barn är sjuk och kommer dö. *peppar peppar* Men jag förstår...it's greater later brukar jag säga...ride out the storm HOLLA!
Hpnotiq det är inte en situation, det är en ond cirkel- an evil pattern, känns som om jag går på minor, även fast jag vet vart dom är placerade. jag försöker undvika, men dom är oundvikliga. jag vill inte gå in på hur och varför jag känner såhär saken e den bara "it'll be ok" I KNOW THIS!! men sen kommer det bli shitty shit shit igen. "life is full of up's n down's", maybe so. men ibland önskar man att glädjen kunde hålla sig åtminstonde ett år eller så...well well...det är väl som det är...
What I said, yo!
PhilAhz0phee: du undrar varför. Sluta undra, det bara är så tillvaron ser ut. Det suger att leva, oavsett hur mycket vackert det är också.. jag känner precis som du.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänk såhär: Du är inte i skiten.
Vart söker du lyckan? Kanske där skiten ligger... jag ska på terapi snart iaf hahah
Clajlo ja, men vi har alla våra orsaker till varför det har blivit som d blivit men d känns skönt att folk relaterar!!
What I said, yo!
mantis lite svårt kanske när man är det haha. hpnotiq therapy aint for me. men har nog fått valet att börja med antidepp.piller.. menr får se
What I said, yo!
Det är bara sånadär tonårs/ungdoms tendenser.. Du är inte i skiten.. tänk på hur grymt allt är istället!
PhilAhz0phee: Det gäller väl att sluta kämpa emot och känna sig besegrad varje gång något jobbigt dyker upp. Acceptera att skiten existerar istället och bli stark utav det. Hellre vara arg än att vara ledsen. Man kan göra så mycket mer konstruktivt med ilska tycker jag. Det är värre att ge upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mantis har du läst vad jag har skrivit jag har kännt o upplevt sånhär så långt bak jag kan minnas!! av diverse orsaker... hehe .. d e just därför d har gått illa me o välja saker som gör en glad.. Clajlo jag kan känna mig besegrad i typ max en dag, om inte halvdag.. och sen tar jag tag i mig själv och röjjer och skiter i det totalt.. men sen kommer deppiga dagar o då kommer allt på en gång som man pushat undan.. förstår du? ledsen, arg, förbannad, mördarinstinker-- allt på en gång kommer, im not just sad.
What I said, yo!
Maaan...idag lyssnade jag på Faith Evans nya låt "Again"... där ger hon svaren till mig iaf. "If i had to do it all again, i wouldnt take away the rain, cause it made me who I am" Chin up, up up UP!
PhilAhz0phee: varför inte terapi? Du kan ju alltid ge det en chans, prata ut lite och få perspektiv på saker och ting. Nu vet jag ju inte vad som stör dig riktigt i ditt liv, men testa att leva annorlunda på något sätt? Skaffa dig mål? Annat umgänge, andra sysslor?
hpnotiq hehe.. bittersweet, du har fan rätt dock. clajlo för jag känenr mig inte bekväm o dela alla plågsamma minnen jag har med en okänd person. lite nojja över sånt.. been there done that, har ändrat en massa jävla skit förra året då ja försökte med straight edge stilen då lärde ja känna massa "korrekta" människor, slängde en massa "okorrekta" människor som drog ner mig i skiten men sen så kom man tebax till samma spår igen.. äh. d e bara en sånhär dag som man tänker lite ALLTFÖR mkt.
What I said, yo!
PhilAhz0phee: Jadu, känner igen mig alldeles för mycket i det du säger för att kunna komma med något bra att säga. Tycker också det mesta är hopplöst. Men stay strong.
du har fan rätt dock. And you know thissss...maaaan
clajlo ok, u too. thx anyway. hpnotiq =)
What I said, yo!
för att man blir glad när man bestämt sig för att ta tag i skolan. jobbet etc etc, men sedan faller man endå tillbaka på sina dåliga vanor.
in the end....its your best friend who kills you.
Life sucks them you die har jag i alla fall lärt mig stämmer bra! Man ska inte gå och ha förhoppningar på saker och ting för det blir aldrig så ändå hur mycket man än försöker och vill....ta bara som det kommer....förjävligt men sant!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!