I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nertrampad i skiten!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-04-12 14:56

Nertrampad i skiten!

Jag ska försöka göra en lång historia kort, och berätta hur min situation har kommit att bli för tillfället.

Det är så att min ex-flickvän och jag gjorde slut nångång i början på hösten, på grund av att vi tröttnat på varann, men framför allt att hon var otrogen med en bekant till mig! Självklart blev jag förbannand, men det kändes ändå ok eftersom jag velat göra slut sedsan en tid tillbaks. Under hösten och vintern har mitt ex varit bortrest och jobbat i ett annat land, men hon var nyligen hemma i en dryg vecka för att hälsa på.
Det råkade bli så att vi hade sex igen, och det ledde till att vi hade ett snack om ifall vi skulle försöka igen. Hon ville ge det en chans, men jag tyckte inte det skulle kännas så bra, så jag sa nej.
Senare samma kväll berättar hon att EN vecka efter att vi gjort slut, har hon sex med en ANNAN av mina bekanta! och det har inte slutat inte vid en gång, utan flera.
Helt sonika bestämmer de sig båda för att hålla käften om detta till mig. Men två av mina nära vänner får reda på vad som hänt. Även dessa två väljer att hålla käften. Under denna perioden på ett halvår har jag umgåtts med den här killen som vanligt, inte ett ont anande om vad han gjort (Det kan tilläggas att jag ibland umgåtts med den andra killen som mitt ex hade sex med, men det har mer lr mindre varit ofrivilligt).

Så nu sitter jag här och det känns som hela världen har svikit mig. Jag e så jävla FÖRBANNAD, BESVIKEN och ÄCKLAD av all jävla falskhet! Vem är jag för dem egentligen? Någon man bara kan svika och pissa på!?

Hur skulle ni känt om ni var i mina kläder?

vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal

2005-04-12 15:24
"FÖRBANNAD, BESVIKEN och ÄCKLAD" beskriver ganska bra hur jag skulle känna mig tror jag! tycker fan synd om dig, hatar när man får reda på saker efteråt, så har man gått som en jävla blåögd idiot och trott gott om alla..

2005-04-24 03:11
äh, han ska lyssna på treat her like a prostitute med slick rick
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2005-04-24 05:27
sant sant.
skulle en polare vara otrogen med min flickvän skulle jag säga:
Gör inte om det. men du betyder så jävla mycket mer för mig så det är lugnt, och sen så skulle allt vara som vanligt
yeah yeah

2005-04-24 09:17
För det första så skulle jag slänga tjejen i soptunnan så hårt och sen skulle jag göra allt i min makt för att knulla/strula runt med de 2 s.k "polares" flickvänner eller blivande flickvän i framtiden. Sen när det var klart skulle jag nöjt luta mig tillbaks och radera dom två ur telefonboken och aldrig höra av mig igen.

Seriöst - man rör inte polares flickvänner eller ex.
Vad har du för polare egentligen? Dom 2 som visste om det men inte berättade skulle jag ta ett snack med oxå.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2005-04-24 12:11
Jag tror inte folk gör såhär för att skada dig... men du har ju all anledning att vara pissed.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2005-04-24 13:09
jumpcut P22 : det där är ju bara skitsnack. och vad gäller mig är du inte i stånd att kräva respekt från ngn annan. det vet du om. den enda som är en hora är du. sorry.

f.ö anser jag oss inte ens vara "ex".

2005-04-24 13:33
ta knivajäveln och hugg dem.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-04-25 11:28
fast, om ni gjort slut för att ni var less på varandra så borde det väl inte spela dig så stor roll vad hon gör eller med vem?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-25 13:57
Ulf lundell???Jag skulle mer sätta på cannibal corpse med hammer smashed face istället.!!!!!
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-04-25 17:30
iofs borde det ju inte spela någon roll om dina polare har sex med dina ex. du ville ju göra slut = du vill inte ha henen mer. då får väl dom som vill vara med henen ta sin chans när dom får den.

hade ju varit skillnad om du var jättekär o blev dumpad helt oanande. då är det ju lite elakt o ligga med nån om man vetatt sin polare är skitkär i den tjejen kanske.

menmen... gör man slut så har man ju klippt alla banden, då får ju exen göra vad de vill o med vilka de vill.
varför grina över det när du inte vill ha tjejen? om du raggar på nån, frågar du innan "hej har du knullts med kalle, peter, jonas, pelle, markus lr johan" innan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-26 23:13
många käftsmällar hade utdelats!

2005-04-26 23:16
grömpa P17

varför då?

2005-04-26 23:37
fråga typ hur dina så kallade kompisar ser på saken om dom har gillat henne kan man ju tycka att d e fel men e dom som normala killar å bara ha 6 för att ha 6 å ditt ex är en slyna som har knullat upp sig i en vänskapskrets så tycker jag inte att du ska bry dig å vara glad att du slipper henne!!!

ursäkta alla fördomar mot killar men jag kallade hon slyna oxå så d e jämt

2005-04-27 11:16
mstery : eh.. är det bättre när killar har sex för sexets skull än för att dom kan ha känslor för personen dom har sex med? och vaddå " e dom som normala killar "? vad har du för fördomar om kön och sexualitet egentligen?

2005-04-27 11:20
mstery F20

"" e dom som normala killar å bara ha 6 för att ha 6" "

så...killar som har flickvänner som de älskar är onormala?

2005-04-27 13:22
Misery_chick

Nä, bara om de har sex med flickvännen :)

2005-04-27 15:18
det e från fall till fall

2005-04-28 10:46
sätta en kniv i låret på dom :D:D:D ©
mjaoo

2005-04-28 12:26
mstery : lust att utveckla ditt svar lite?

2005-04-28 14:10
sän precis som allt annat e det relativt

2005-04-28 14:12
mstery: ah.. du är en sån du..

2005-04-28 15:03
sän en såndär jobbig ;) ska börja säga allt e relativt när folk ska giddra på whoa