Hmmm påminner om killen jag träffade förut, ha kanske samma (yeah right) Men iallafall. Vi träffades, fick jättestarka band på en gång. Uhh jag höll verkligen på att bli dökär, och sen dök mitt ex upp i bilden igen och förstorde mina tankar o gjorde mig förvirrad. Och skapade dessutom lite käppar i mig och den nya killens relation. Eh den nya killen var precis som din, allt var super, men ibland sa han saker som "aah gör mig inte kär, då kan jag bli sårad igen". (Ja han hade precis gjort slut/dumpad? av sin tjej sen två år tillbaka innan jag träffade honom) Nästa dag var allt frid o fröjd och han förklarade inför sina vänner o allt att han var så glad och 99% av det var jag. Men sen igen tillbaka till osäkerheten, "jag kan inte ha ett förhållande just nu", "jag kan inte, jag vill inte såra dig, du är för fin för det", "vi dejtar och sen blir vi tillsammans senare" jag avbröt alltihop, och blev jättesårad, för det var precis vad jag inte ville skulle hända. att han fick ha kvar mig, men ändå kunna ha kvar möjligheten att krossa mig närsomhelst genom att lämna mig. men sen på något sätt lurades jag in i det igen, vi träffades ute, vi hamnade i säng igen... som outtalade kk igen kanske kan man säga, även om jag hade förhoppningar på något annat. han var mysig mot mig, hoppet tändes igen. men sen gick det tillbaka till, "du är för fin, jag kan inte bli ihop med dig, jag kommer såra dig o jag kommer förlora dig för alltid om jag gör det" sen dog det ut av en anledning som jag inte vill gå in på, jag har ingen kontakt med honom idag. Jag har fortfarande alla tankar om honom som du har om din "kille", att det var en kille som jag verkligen ville ha, men jag släppte det. Han var förvirrad och rädd, för att inte tala om osäker. Och han gjorde mig illa, han sårade mig, som han sa att han inte ville göra. Äh, det där var bara mina upplevelser, vet inte om det hjälper något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.