När jag läser texter som texten som tråden handlar om, får jag en känsla av att den som skrivit den skriver den så med flit. Jag får känslan av att den som skrivit den ser sig själv som ett geni, att denne personen skiljer sig från resten, genom sitt konstiga ordval som endast anses som "fint" av andra som använder samma sätt att skriva på... Varför göra filosofi mer komplicerat än vad det egentligen är? Ingen jag känner pratar som texten är skriven, men visst diskuterar vi filosofi... Men det skrämmande är att om man skrev texten på ett normalt språk, skulle den inte uppfattas som lika speciell, och författaren skulle inte uppleva samma känsla av att ha skrivit en text av ordbajseri... fan, när jag tittar på texten igen, så inser jag att det egentligen ÄR ordbajseri, hur man än ser på det... Nej, fy fan, jag gillar det inte asså. Ser inget vackert eller filosofiskt med det alls nu, haha... Jag ställer mig i det dissande laget!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.