Bara en jobbar kompis?
hej, jag e e´n ganska svartsjuk tjej om jag får säga det själv, men det är så här att min kille har fått ett jobb för ca: 2 mån, och hans chef, har han träffat ca 4 gg, och nu frågar hon honom om han vill ta en öl med henne, sedan nån vecka senare bjuder hon hem honom på middag. är det normalt? eller är jag bara sjukligt svarsjuk? Jag har pratat med honom om detta, och han säger att dom bara ska prata jobb, och att han gärna vill umgås med henne för att hon e en sjysst tjej. Han vill skapa en bra kontakt. Det förstår jag men måste man gå på middag för det? skulle vara glad att få lite åsikter om detta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2005-04-19 21:51
En öl känns väl OK, men hem till henne och äta middag är väl i mesta laget. Varför tar han inte med dig? Jag hade ju krävt att följa med på ölen också...
Jag skyller allt på Emma!
jag frågade om jag fick följa men då sa han: det kanske du får. hur ska jag tolka de?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Att han vill ha trekant om hans chef går med på det.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
han säger att dom bara ska prata jobb det låter som att de alltså ska ha jättetråkigt. när jag träffar mina jobbarkompisar på fritiden brukar vi inte ägna särskilt mycket tid åt att prata jobb. det får man ju nog av på jobbet. och, förresten: handledning, anyone. nåja. tycker det lutar åt att hon försöker skapa en lite mer personlig kontakt med honom än "bara prata jobb". faktiskt. men vad gör det? det behöver inte betyda några gränsöverskridningar, det behöver inte betyda någonting mer än att de ska äta middag tillsammans. som redan sagts: ett bra sätt att få veta om det är så; är att bjuda in dig själv på deras middag. får du inte komma - då handlar det om något mer än att bara snacka jobb och äta.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
lina87 F0 ja, tolka det som att han inte frågat henne ännu. hon är ju trots allt värdinnan, så om hon misstycker så är du ju inte bjuden. jag skulle tippa på att hon, (om hon nu verkligen är ute efter att bli pojkvänstjuv), inte kommit så långt in i förföringen att hon skulle våga säga åt din pojkvän att hon inte vill att du ska komma, för att hon vill vara ensam med honom. det är väldigt rakt på sak, så raka är nog inte de flesta.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
han e 25 och hon är 30-35 (sa han)...
å du e född 87? hur länge har ni vart ihop?
Middag, hon vill ha honom ju..
Det här luktar gammal död hund... :/
*Går ut i köket för att vädra*
CrazySwayze P21 sant..
Lugn!
ja e 18 år och har ett barn som är 3 år, ja e vuxen. jag vet vad jag ger mig in på, man kan inte rå för att man blir kär, det är inget man styr över... el?
jo det låter i och försig bra...
damn blev du på smällen när du va 15....hur fixar man sånt?
House is hiphop on fast forward ..
det var väl inte the plan precis, men jag bor hemma me mamma och pappa och mina syskon, och min kille, det funkar utmärkt...
jag skulle inte vilja bo hemma hos min 18 åriga flickvänn om jag är 25, speciellt inte om hennes föreldrar och syskon bor under samma hus
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Toastare
2005-04-20 11:20
Lite off-topic, borde inte killen som är 25 skaffa egen lya till er....de borde ni ju gå, iaf genom socialen. Känns lite som han är en free-loader...fast jag vet ju inte hur situationen ser ut.
Jag skyller allt på Emma!
känns som vi sitter och trycker ner lina87 allihopa ;D till och med BountyBoo F25
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
hmm, jag ville bara få lite åsikter om detta.... Inte om varför jag lever som jag gör...
en trekant kanske?
Allt e frid o fröjd i dom svenska hemmen....
varför bor han hemma hos dina föräldrar?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ja, jag tycker inte att det är något fel att bo ihop, om jag tyckte det skulle han inte bo hos mig! men vi har planer på att flytta till eget, men det är inte så lätt att få lägenheter i sthm, det är ganska lång vänte tid...
på soc är det kö på lägenheter oxå...
Det är något skumt över det hela.. Skulle min chef (om det var en fräsch 30taggare) bjuda över mig på middag så hade ja blivit lite rädd. Vill ju inte ha en relation med sin chef. Då är man ju rökt!
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!
Enda gången jag har varit hemma hos min chef var när vi skulle ut hela jobbet på , då åkte vi tillsammans från jobbet och hem till honom där hans fru bjöd på drinkar och snacks. Det var för att alla slutade 7, bordet var bokat till 9 och det skulle inte funka att alla åkte hem och sen dit igen. Och då var det alla som följde med. Varför hon ska bjuda hem honom själv på middag och "prata jobb" förstår jag verkligen inte. Men det får ju stå för henne. Bara för att hon vill riva ner allt från bordet mitt i middan och knulla honom på det behöver det inte betyda att han är lika intresserad utav det...
I might be wrong... but you're just plain stupid!
Nej, de är ju sant ;)
Äru mossa? är det din nyvarande killes barn? Kanske lite off-topic men jag blev bara så nyfiken hehe. Jag hade också varit fett svartsjuk, hade nog inte kunnat låta min flickvän åka hem till min chef för en middag och diskutera sitt jobb, nej usch. Men det kan ju lika gärna vara åt andra hållet att han inte alls är intresserad, bara flörta till sig en högre lön kanske.
http://www.homage.nu/
va hemskt att få reda på något efteråt! det vill jag verkligen inte. men varför känner man ständigt denna oro, och svartsjukan som kommer upp lite då och då... det ät sjukt jobbigt, hur blir man av med den??? fast jag tror att det bästa är att jag litar på honom och om jag skulle få reda på nåt, då har iallafall jag gjort mitt bästa för att förhållandet ska fungera, ´för man måste lita på varandra, annars blir det svårt...
ja de e sant...
De där med lita på varandra är jätte svårt om man tidigare blivit sviken.... för man vill ju inte bli besviken igen... och det är lätt och tänka att "så här" är dom flesta, eller det är ju vanligt med otrohet, och dömmer alla över en kam. men det ska man ju inte göra...
Jo det ska man. Män är svin.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
correct.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Bassoua man kanske bara är menad att para sig när man ska föda barn och sen leva singel. Who knows.
fimp F21 varför skulle man vara det?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?