Vad skulle du göra?
Vad skulle du göra om du vaknade upp en morgon och du var ensam människa kvar på jorden? Kul att veta? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle glida runt i alla dyra affärer och testa allt som man aldrig skulle ha råd med annars, sen springa naken på gator och sjunga högt som man aldrig skulle våga annars
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Begå självmord
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso P22 direkt? då har du fanimej inte alla popcorn i skålen
Yoni Ok, snyfta som en jävel i en timma, gå in på ica och tröst äta och sen begå självmord...
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso P22 yeah det lät bättre
man skulle nog göra en jävla massa saker man aldrig gjort innan, sno en R1a och burna nerför avenyn och kanske sparka lite fönster. man skulle nog tröttna otroligt snabbt på att vara ensam.
skulle alla vara döda på gatorna eller bara borta?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Om alla bara var borta och aldrig mer skulle komma tillbaka.
om det fanns djur kvar så skulle jag bli värsta tarzan snubben och sen göra så alla djur löd mig.. o bara hänga i en hängmatta i djungeln o så kmr alla djur med vad jag än vill ha
krossad_anka F59 jag skulle nog hasa runt som en levande död så förstörd att jag inte ens skulle orka ta livet av mig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
-blc- Djur finns kvar ;). Jag skrev "ensam människa ". :D
krossad_ankprutt okok :) men det vore soft i såna fall :D ses på lörda sötis..;)
jag skulle ha ett helvete med att åka runt och släppa ut alla djur som sitter inlåsta överallt. sen skulle jag nog... jag vet inte. fan vad tråkigt det skulle vara. sno en husbil och köra in till stan och fortsätta min tröstlösa mission att släppa ut djurstackare. rädda de som räddas kan ungefär. efter det skulle jag börja leta efter andra människor. skulle även leta upp alla tuffa saker jag alltid velat ha, bara för att ha dem. sf-bokhandeln skulle vara ett av mina första mål. ^_^ jag klarar att vara ensam ganska bra, men utan min sambo eller min lillasyster skulle jag nog bli gravt deprimerad. men dö skulle jag nog inte. jag klarar nog inte att dö. sen skulle jag självklart vara dörädd att alla blivit zombies och inte bara försvunnit. finns väldigt mycket jag skulle göra(när depressionen av att ha förlorat mina två närmaste hade släppt), men jag kan inte skriva allt här. det blir för mycket då. och ja. jag planerar faktiskt och skriver ner vad jag skulle göra i såna situationer. just in case liksom.
Men om man skulle slå på tvn då? Skulle kanalerna va igång men aldrig starta nått program eller....ni vet när dom visar vilka program som ska komma under dan...det skulle antagligen vara så hela dagarna+att det skulle visa den dan då alla försvann i en evighet eftersom ingen skulle kunna starta nåt utom en själv
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
PeWi P19 inga människor = ingen el, inget vatten, ingen tv, inget internet, ingenting.
gå in på systemet och börja dunka bärs och fin whisky.
vågar du köra på mig igen då fitta?
why, kul fylla, helt ensam, ingen att fem-i-tre ragga på. om man nu inte går igång på lyktstolpar.
Skulle antagligen bli grymt rastlös och flytta ut i djungeln...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Men vem behöver internet, radio, tv etc när alla andra är borta. Finns väl inte så mkt att göra då liksom. Vad skulle man göra.. först skulle man ju antagligen leta som en tok efter alla människor. Sen när man sakta inser att alla är borta skulle man väl förneka det ett tag men det skulle väl så småningom övergå i att man pjaa.. mat, godis, kläder, skor, väskor, typiskt allt såna man velat ha men inte haft råd med grejjer. Sen ksulle jag stjäla mig en bmw z4 förstås och köra runt lite i världen och så :) Och det skulle säkert sluta att jag kolade av malaria eller nått sånt. Men men.. skulle säkert vara roligt efter ett par år, men jävlar vad ensam och liten man skulle känna sig.
What we do in life echos in eternity.
Jag har tänkt lite igenom hur jag skulle regera på en sån här situation nu! Först skulle det ta ett tag att märka att alla och precis alla var borta. När jag väl har upptäckt att alla är borta skulle jag typ deppa ihop en vecka och sedan skullle jag börja leva livet och sno feta bilar o köra omkring!! Efter ett par år skulle jag skjuta av huvet på mig
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
är jag den enda som tänker på att massa djur kommer att ligga och ruttna efter att ha svultit ihjäl i massa illaluktande lägenheter?
junkgirl Haha det är nog bara du =/ Fast det är sant som du säger, det du skrev förut att man borde släppa ut alla djuren. De klarar ju sig själva i naturen, tror jag? :)
Springa naken ute på gatorna tills jag tröttnade och sen skulle jag hoppas på bättre tider!
dricka massa gratis-sprit, springa naken på slottsgården, klottra en massa, bada i slussen i nån dyr pradadress från NK, köra coola bilar som inte var mina, överallt, hur som helst, kolla på film, kolla på bio, dricka lite kaffe kanske, bli annu fullare... Förstöra fula statyer i gamla stan... så typ. skulle inte ta livet av mig iaf. Slå på varenda stereo jag kom åt.
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
Jag skulle sakta men säkert förvandlas till en postapokalyptisk Mowgli. Vandra längs de igenvuxna gatorna i New Yorks djungel och skrika "Du är inte dina jävla Kakhi-brallor hörru!". Jag skulle fördriva tiden genom att tälja spjut och bli en eldens mästare. Efter ett tag skulle jag tröttna på skiten och knarka ihjäl mig. Mina apvänner skulle bygga en staty till min ära och ge mig en begravning värdig en sann profet.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
Jag skulle ju vara smartast på jorden. Så jag skulle väll skepa rättvisa bland djuren.
sätta eld på hela stan :)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
bryta mig in på en mcdonalds och starta upp köket och äta ihjäl mig =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
skulle gå o lägga mej i stadsparken naken o knäppa en bärs :D
Phluphphelicious P60... e du full eller ?
ahhh jag skule begått självmord, palla va HELT ensam, jag tror inte djur gillar mig heller så...
Skulle badat bubbelpool med värdens dyraste champange och sen duscha av mig med världens dyraste vin. Sen hade jag gått och tryckt upp de största sedlarna som finns i världen (valuta, inte storleken) och bajsat sen torkat mig med dom! Blivit nekrofil eller animalist! Kört med världens dyraste bil till Area 51, gått in och hälsat på alla levande aliens efter som människorna e döda så! Sen tagit mitt liv sittandes på Bushs plats i vita huset...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe