I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-25 08:11

Kaotisk helg.

ingen annan som upplevt denna helg som den mest kaotiska helgen på länge?

Orale!

2005-04-25 08:21
haha nej.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-04-25 09:56
Jag fick fett med knulla i hälgen. Mer kaotisk än så var det inte.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2005-04-25 10:42
japp.
kaotisk.
skyller på fullmåne.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-25 11:10
Tokfest i fredags som avslutades med superskunk o sex

lördag åkte till morsan o farsans villavagn med bruden för att sen spela golf o sen dricka med päronen på kvällen

söndags lämmna tjejen som skulle tillbaka till malmö :(:(
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-04-25 11:30
hade en fräsch STROH ROM helg, fast det blev inte så mycket av det, och en rebenschoppen

musik video inspelning på LÖR

oc SÖN, schallpade jag,

väldigt lugn helg

ganska trist
http://www.homage.nu/

2005-04-25 16:33
jodå!

fotboll
ramla och slå sig
dricka ganska mycke
dansa
kuddkrig
klädpoker
äta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-25 16:38
åhhh...jobbig helg fan, gick upp kl 6 i lördags, var på kurs. sen upp tidigt på söndagen också för att jag skulle jobba. har fan inte vilat. trött nu...

2005-04-25 17:12
Måste ni skriva upp när ni har sex...att ha sex är ju naturligt lixom det e typ som ni skulle skriva upp att ni har bajsat i helgen.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?

2005-04-25 17:14
min helg var lugn...såg på film på fredagen o på lördagen..såg halloween, halloween 2 (så blir jag jätterädd i flera dar efterdet) så såg jag tillbaka till framtiden, the usual suspects (jävligt bra film!) och nåt avsnitt av 24. åt lite gott, myste med pojkvännen....ovanligt skön helg för vi hann med att se massa o spela lite.

2005-04-25 17:35
min helg var inte kaotisk. bara lite konstig och inte som vanliga helger. men ganska bra faktiskt.
shake it!
Battlerappare

2005-04-25 18:42
nej, måste säga att det här va den tråkigaste/minst kaotiskaste helgen på år o dar
:c

2005-04-25 22:43
Haha, håller med.. Denna helgen var kaotisk.
Fredagen pokerkväll hos mig, urartar till brottning efter att ha torskat 150 spänn på all in, sedan "rysk roulette" med softair gun mot diverse ömma punkter som öppet sår på knät eller på underarmen.. Anfaller sedan en buss (inte skadar den men drog upp motorhuven, inget direkt "allvarligt")

Lördagen förfestar jag med mina polare, urartar igen och blir brottning som resulterar i 2 förstörda glas, två förstörda stolar och ett bord som luktar skit.. Får för mig att dra över till en tjej och henne kill kompis, övertalar dem att spruta tårgas på mig, blind i 10 min och får feta salivutstötningar närmaste halvtimmen för att sedan betala en annan polare som skjussade in mig till stan med en nerblodad tjugolapp vars blod kom från mitt finger som hamnade under en av de stolarna jag knäckte.. Sen fest med Timbuktú i Karlstad för att sedan Sova 3 h och bli väckt av ett miffo till kompis 8 på morgonen som vill att jag ska jogga på en söndag.

Chillar söndagen och mår allmänt skit.
Återhämtat mig dagen efter.
Försöker reparera alla skador och lyssna på "the båtten is nådd" så ofta jag kan och har tid...
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2005-04-25 23:05
Nja, bränt massa cash på möbler, supit till o hamnat i bråk, delat med mig av en 200g hamburgare till en främmade slampa kl 3 på söndag morgon. Ätit glass i solen och kebab i parken.
Typ....
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!