Haha, håller med.. Denna helgen var kaotisk. Fredagen pokerkväll hos mig, urartar till brottning efter att ha torskat 150 spänn på all in, sedan "rysk roulette" med softair gun mot diverse ömma punkter som öppet sår på knät eller på underarmen.. Anfaller sedan en buss (inte skadar den men drog upp motorhuven, inget direkt "allvarligt") Lördagen förfestar jag med mina polare, urartar igen och blir brottning som resulterar i 2 förstörda glas, två förstörda stolar och ett bord som luktar skit.. Får för mig att dra över till en tjej och henne kill kompis, övertalar dem att spruta tårgas på mig, blind i 10 min och får feta salivutstötningar närmaste halvtimmen för att sedan betala en annan polare som skjussade in mig till stan med en nerblodad tjugolapp vars blod kom från mitt finger som hamnade under en av de stolarna jag knäckte.. Sen fest med Timbuktú i Karlstad för att sedan Sova 3 h och bli väckt av ett miffo till kompis 8 på morgonen som vill att jag ska jogga på en söndag. Chillar söndagen och mår allmänt skit. Återhämtat mig dagen efter. Försöker reparera alla skador och lyssna på "the båtten is nådd" så ofta jag kan och har tid...
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!