kramkompis
Går det att ha ett förhållande med en annan person och bara ha det goda i ett förhållande utan ett riktigt förhållande? alltså, kramas pussas och mysa, men inte sex... eller blir man förvirrad med att det är som ett förhållande men är inte det ändå? nån som har erfarenhet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såklart man kan..! Kramar är underskattade.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
känns ju som att man kommer bli kär i sin kram mys puss kompis illa kvickt, sen har man sex och helt plötsligt är man kram mys puss knull kompisar som även är kära i varandra. tadaa nu flippar den andra om du knullar nån annan...
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
men man vill ju inte ha det där förhållandetjaffset... det är ju jobbigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns som om det till slut skulle spåra ur lite och bli mer och mer... tänk en dag då båda är typ galet sexuellt undernärda, då är steget fan inte långt...
ne , men då får man inte träffas heller, bara dra bort hela sexuella energin...
ja... men ponera att man ligger där och kramas, och det där flyger på... what to do what to do... :P
ahh sånt fungerande förhållande vill jag ha.
Det är nästan PRECIS så jag har det med en kille, fast vi hånglar också. Har hållt på i 9 månader nu. LoL
Credit crunch crunch baby
och snart kommer storken... :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
hehe man kanske skulle kunna kramas men allt annat leder till bingen...
Graffiti is so last year dude!
nej inte alls..det behöver inte va så
verkar mysigt att ha nån sån i bakfickan, men känns inte som det funkar i praktiken, inte under längre tid iaf...och om det skulle vara så att nån får det att funka är det bara undantaget som bekräftar regeln..
jag har en kram/mys-vän! av motsatt kön. och vi har inte sex eller ens typ strulat någon gång på fyllan. skulle aldrig ens komma på tanken att göra det - inte från mig iaf. men det är klart det går. det gäller bara att hitta världens mysigaste och snällaste kille som inte har tankarna på annat håll : )
jag tror dte funkar. fan vad nice det vore
fast iofs. palla bara att sitta och kramas?
Tror man blir less med tiden, speciellt om man inte har känslor för personen i fråga utan gör det för görandets skull. Och de man har känslor för de stannar man inte halvvägs med heller så, släpp idéen och skaffa en riktig partner.
facebook.com/idiomatisk - fan page
att bara mysa är riktigt underbart.. men..
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
det är väl så krista gör innan dom giftersig???
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Manel frågan är om kristna som är förlovade kallar varandra för kramkompisar, vilket jag start misstror.
mja kanske.. men det är nog det närmaste man kan komma ett såntförhållande... för det är ju jävligt svårt att stanna vid att bara ligga och mysa... men kompromisser funkar ju alltid... för man måste ju inte alltid ha sex i ett förhållande... som mitt ex tex. kunde bara ligga och se varan i ögonen tills vi sommna... men det som är viktigt är kanske att inte låta sexet vara en förstor del i förhållandet, man kan ju gör saker tillsammans går på bio osv... (känner mig gay så jag slutar beskriva nu) men jag antar att man lär blir väldigt förvirrad om man har det som du beskriver det.. som de där mellan tinget mellan att va tillsammans och inte... för ska hon får va me andra också?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
nej det funkar inte
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
naivt att ens ge det en tanke, säger jag.
Delam tange barat
Kan kan man väl säkert, tyvärr finns det för mkt biologi med i saken och det kan bli att man får tvinga sig att lägga band på sig själv, det som händer då är att man helt enkelt inte unnar sig ngt som man verkligen vill ha. Varför plåga sig?
men ala människor behöver fysisk kontakt för att må bra... därför borde ett sånt förhållande vara det ultimata för då slipper man förhållande
Mellon, visst man behöver fysisk kontakt, det får man...från... _SIN_ partner. Jag tror att du skulle bara föda många förvirrade miner om du började pussa på en av dina tjej kompisar, för det tar det som att du vill ha dem som ett förhållande, om du nu inte pratar med hon först och säger: Hey, jag vill ha ett puss&kram förhållande, då tror jag i 99 fall av hundra att hon ger sig därifrån. Jag råder dig att släppa tanken, skaffa en riktig partner för att slippa all förvirring som onekligen kommer komma ifall du fortsätter som du plannerat just nu. Det är min åsikt.. man har sina kompisar.. de agerar på ett visst sätt runt, t.ex man håller inte dem i handen om man ser på film o.s.v. och så har du din partner som du absolut ska hålla i handen.
nej det funkar inte eftersom killen vill ha 6
låter bara förvirrande. kramas kan du göra med vem som helst, i princip. vill du pussas utan att vara i ett förhållande kan du väl hångla upp nån på skoldiscot osv osv. det är inte kul att sitta och "låtsas-vara-tillsammans" om man inte är tillsammans. då blir man bara kär. eller har sex. which ever comes first.
We call them winerbrods.
det verkar ju toppen. Om det finns någon tjej i luleå som vill bli min kramkompis så är det ok med mig.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Men helvete !!! Det funkar ju visst, ok man får känslor men, det funkar, jag är beviset !! vi har hållt på i NIO månader ! HAHA !
Credit crunch crunch baby
borde funka rent teoretiskt..
men varför skaffa någon för att "bara" kramas...? oftast så vill man ju pussas o gosas lite mer... och vad är så hemskt med ett förhållande... ? kan väl bara ha ett soft förhållande man behöver ju inte ta livet av varann direkt.
fylle-spoona, bästa grejen!!!
Vår Del Av Stan
äh nån blir kär.. =) så är det bara har haft kramkompisar som sen blvit kära.. it doesn't work. eller jooo de kramkompisar jag har kvar funkar det med =)
Femme fatale