I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-26 00:37

Lovefool

Idag känner jag mig som världens största idiot. Efter att ha varit kär i en kille ett jävligt långt tag, så öppnade jag äntligen upp ögonen och insåg att han behandlat mig som skit ett ganska bra tag, iaf de närmsta månaderna.

Hur blev det egentligen så? Kanske var det så att jag varit fast vid hans gamla jag och hans goda sidor så har jag översett det på något sätt och tagit emot all skit.

Är det någon som känner igen sig i det här?
Känner mig som en förstaklassens idiot :(

Delam tange barat

2005-04-26 00:40
känn dig inte så...
dom är alla svin..
there's no getting over that.

var tillsammans med ngn i 2½ år innan jag insåg samma sak.
förkrossande.
speciellt eftersom jag borde ha insett de från första natten vi blev ett par.jag trodde de var bättre o vara en del av ett hemskt par än o stå själv

men de e bara o försöka att inte känna ångest, o tro att man lärde sig ngt o gå vidare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-26 00:43
har man haft det nice tillsammans en gång i tiden så är det lätt att man hoppas på att de sköna dagarna ska återkomma. man står ut med lite extra bara för att det var ju faktiskt bra förr.
nej, jag känner inte igen mig, förresten. dessutom går väl de flesta förhållanden upp och ner i perioder, så det är inte alltid ovärt att stanna kvar och vänta på lite ups, men om någon behandlar en illa ska man skita i att vänta på bättre tider, och bara säga hejdå för alltid.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-26 01:25
Peppis hoppas faktsikt att du har fel. om alla är svin, vad är det då man letar efter? jag vill ju nån gång finna nån som är rätt för mig :-/

men det där låter bad..men var det så hela tiden att han behandla dig illa eller var det att han sen tog dig förgivet eller nåt? men jo, det är förjävligt att stå själv. när man överhuvudtagen gillar någon vet man att man iaf har hittat rätt, oavsett om man blir tillsammans eller inte. men när amn inte gillar någon känner man sig bara så vilsen...gör jag iaf :-/

hoppas att jag lärde mig något iaf. vet att jag inte sak va så naiv, men ibland kan man inte rå för sina känslor..."kärleken är blind". men frågan är ju om det verkligen var kärlek sen..

nicole__ F0
skönt att veta att det finns någon som känner som jag...har du kommit över det då?

snorty F21 ska säga hejdå för alltid, jag pallar inte att ta mer skit...fast känns jobbigt då vi har gemensamma vänner och går i samma skola :-/

Delam tange barat

2005-04-26 01:34
Rachel F17

aha - gemensamma vänner och sånt, då är det bäst att skaffa fram ett snyggt och värdigt slut, så slipper du vara elakingen, och bli utfryst och uttittad och utfrågad, och allt sånt där.
det är värst i början. men det går över. lycka till!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-26 01:36
Beklagar att ni flickor rusat in i förhållanden med pojkar som inte kan hantera situationen.
Men dra för guds skull inte alla över en kam!
Jag är en skitbra kille och jag kan inte vara enda!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-04-26 01:42
snorty F21 ganska mkt lycka till med det, är känd för att bli arg lätt och flippa över "småsaker", så det blir nog jag som blir elakingen...well well..that's life. ska göra mitt bästa iaf...thank you.

Baboso P22 that's good to know. ger en lite hopp om att det finns nån där ute för mig trots allt känns skit just nu :)
Delam tange barat

2005-04-26 02:04
Som de säger... Love makes you blind... Är man förälskad ser man inte bristerna...

Och nej, långt ifrån alla killar är svin, vissa är alright, en del t.o.m. riktigt mysiga, ;)

2005-04-26 02:22
vaknade du liksom bara upp en vacker morgon och insåg allt detta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-26 10:44
GAIA P23
helt sant!

speciellt när man har vart tillsammans länge så är de ju självklart skrämmande att bli ensam igen..
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2005-04-26 15:19
Blunt_Smoke

njae. det var en löjlig liten faktor som fick mig att börja tänka. mådde jättedåligt pga honom, men har en negativ attributionsstil (man tänker att allt som är fel är en sj som gjort och allt bra är ngn annan typ) så tänkte att det var mitt eget fel allt. hade inte haft en tanke på att det kanske inte va mig det va fel på...så när jag skrev "hej :)" på msn bara så blev svaret direkt "upptagen" "ojdå. förlåt då" "lugnt"

då insåg jag att jag var en jkla toffel för honom. och alla saker han gjort mot mig och sårat mig dök upp. och jag kunde inte se varför jag förtjänat så mkt skit egentligen. inte för att det var ngt att flippa över det där på msn, men det fick en att tänka efter hur mkt han hela tiden skulle vara upptagen när jag behövde honom, men sj så skulle jag alltid lyssna på hans jkla problem och finnas där. tänk att en sån liten grej, bara lite smått otrevlig, kan bli vändpunkten. jag känner redan hur jag är på väg uppåt idag. hade varit deppad så länge över den där killen som också anmärkt på min vikt och nästan fått mina ätstörningar tillbaka. nu kan han slänga sig i väggen! ska på jakt efter en bra kille nu :]

GAIA P23 oooh..that's good to know :] hoppas jag hittar en sån där mysig en!

RoBoTNick haka inte upp dig på det där uttalandet. hon har säkert blivit sårad och då är det lätt att få fördomar för killar. det känns lättare så då man inte "kunnat" undvika att bli sårad genom att satsa på någon annan kille, då alla killar är svin.

men men...som sagt hoppas jag inte att alla killar är det. brorsan är ju inte det t.ex. så hoppas att han inte är ett undantag..
Delam tange barat

2005-04-26 16:04
Peppis F22

att du vräker ur dig såpass fördomsfull skit om killar som du gör säger mer om dig än om killar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-26 16:12
Jösses... MSN drar verkligen förhållanden till en helt annan dimension!

Rachel
Om han inte ville snacka med dig kanske ni inte var i samma division rent mentalt. Kände du inte av nånting sånt? Var han älder yngre eller lika gammal som dig?

2005-04-26 16:54
Peppis

dom är alla svin...

Tummen ner till dig

2005-04-26 17:23
Känner igen mig.

2005-04-26 22:24
tassel det är det där som är så konstigt. vi hade jättemkt gemensamt; musik, filmer, dansen o.s.v och vi var verkligen på samma nivå...kände mig aldrig otillräcklig eller överlägsen. han var ett år äldre. men sen började han bete sig som skit och jag hade liksom inte gjort nånting. kanske började han ta mig förgivet eller nåt, vad vet jag.

men som jag nämnde var msn bara ett utlösningsfaktor. jag tar aldrig det som skrivs på nätet så seriöst, även om man kan bli lite småsur ibland. det fick mig bara att vakna upp.
Delam tange barat

2005-04-26 22:31
Rachel

Låter väldigt konstigt just det med msn. Om ni verkligen hade samma intressen och var på samma nivå borde ni ju kunna snacka som "kompisar"... så som han msndissade dig lät mer som om han hade nån mer adekvat chattkompis... hur det nu kan finnas om det var som du säger. Att han skulle ta dig för givet låter lite som om ni varit ihop i sådär fem år.

offtopic: Bättre bild nu förresten ;)