I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-26 16:13

hämnd

någon som har något bra tips på hur man kan hämnas på en person som bettet dig riktigt illa och behandlat en som skit?

2005-04-26 16:15
hämnd is so 9o's
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-26 16:17
berätta först lite om personen, umgänge uppförande ålder flickvän/pojkvän mm... och berätta vad personen gjort... annars kan man inte komma på en passande hämnd >:]
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2005-04-26 16:19
Ignorera personen och få denna att inse hur besviken du är, tystnaden och din motvilja att prata med honom/henne kommer ge personen väldigt mycket tid att hata sig själv. :)

Annars kan du testa blickar, ge personen en kombination av "dirty harry" och "tog-du-precis-mitt-äpple?" blicken, borde funka.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-04-26 16:31
bästa hämnden är att bete sig som om personen i fråga inte existerar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-26 16:35
jkstR P18

...och att slösa massa energi på personen i fråga är bättre?

kör på "I'm so bad baby I don't care" och skiter i.

2005-04-26 16:35
smitta ner personen med galen magsjuka. hitta en person med t.ex. vinterkräksjukan, och tillvarata en del av det äckliga i små portionspåsar. var noga med handhygienen själv. sedan penslar du ut lite av äcklet på olika ställen där personen håller till. lite på handtag, o.s.v. det bästa är om du stoppar i en tesked spya i en äcklig buffégryta som står framme i temperatur under 60 grader, då får du förhoppningsvis en fin förökning, som kan säkra målet: att smitta ner offret med något av de mest förnedrande sjukdomar som finns.

nej. jag var inte seriös.
den bästa hämnden är att bara garva åt saker. låta allt rinna av. var som teflon.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-26 16:37
snorty F21

precis, bara skita i.

2005-04-26 16:39
limma igen låset till cykeln/bilen/lägenheten/kyskhetsbältet
vadå? jag dyster?

2005-04-26 17:03
fimp F21 , vad menar du med "hämnd is so 90s"? dom riktiga utdragna och stora hämnderna är ju fan utrotade sedan länga, det är ingen som pallar att gå och bära på sin vrede för att en dag många år senare ta ut sin hämnd på ett sätt som man planerat länge och väl...
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!

2005-04-26 18:25
Misery_chick

tycker fan att du är riktigt skum asså
http://www.homage.nu/

2005-04-26 19:29
Maniack P17

eftersom?

2005-04-26 20:46
För att du heter Misery_chick fattar du väl! skapa en ny användare med ett heeelt annat namn, som typ Anna-lisa_iz_bäst så slipper du dessa besvär i framtiden....
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!

2005-04-26 20:49
Moonshiner

jag kallar mig precis vad jag vill, och detta har inte med trådens ämne att göra, sånt här kan du ta via gästbok.

2005-04-26 22:29
hon snackar så mkt skit om alla att det är ett under att hon har kompisar. hon är 19 år, hon har mosat skärmen på min bil och vägrar betala fastän dom som satt i bilen intygat att hon körde in i min!

2005-04-26 22:31
grömpa P17

är du 17 och kör bil?

2005-04-26 22:45
nä jag är 17 och har en bil från 1971 som är värderad till ungefär 55 tusen!

2005-04-26 23:56
Problemet med hämnd, är att personen i fråga säkerligen kommer vilja hämnas på dig och så eskalerar och det blir bara fett jobbigt alltihopa.

Men kontakta polisen kan ju alltid vara kul, och irriterande för utsatt person.
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2005-04-27 00:16
Hämnd = Svaghet! lägg ner det där..det e ju pinsamt att hämnas..

ok iIFALL du vill hämnas sooo badly..hm checka ut det här:

Slåss inte, och fixa inte heller människor som gör det åt dig..Fuck våld.

Hämnas genom att förstöra hans lilla värld (jobb, vänner, familj, hobby) han har byggt upp..

Personligen så skulle jag inte hämnas, människan ifråga får endå straff nog med att han nångång kommer hamna i "helvetet" eller får dåligt karma ;)

FRED!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-27 00:35
hämnas behöver man inte göra. alla som någonsin varit elaka mot mig eller gjort mig illa på annat sätt har blivit straffade av livet. man behöver inte hämnas, folk mår dåligt ändå.

men om man mår bättre av att hämnas så får man väl ta och göra det. trots att det är slöseri med tid och energi.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-27 01:09
Jerry Seinfeld om hämnd :)

People like the idea of revenge. Have you ever heard the expression 'The best revenge is living well' I've said this, in other words it means supposedly the best way to get back at someone is just by being happy and successful in your own life. Sounds nice, doesn't really work on that Charles Bronson. kinda level. You know what I mean, those movies where his whole family gets wiped out by some street scum. You think you could go up to him, 'Charlie forgot about the 357 what you need is a custom-made suit and a convertible. New carpeting, french doors, a divan. That'll show those punks.'
skriv kort, helst inte alls