I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har jag dött?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-05-08 19:28
Topaz P18

undrar jag med =S
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-05-09 15:19
jocce

den har väl en hel del brister iofs, men det är alltid kul att tänka så ^^
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-05-10 15:58
tänk såhär. din kompis dör, han fortsätter i värld#2, du lever vidare i värld#1. Ett år efter din kompis död dör du, och hamnar i värld#2 du med. men där existerar din döde vän vilket gör att du på något sätt måste förstå att han inte dog, mer än i din tidigare värld.

skulle ju iofs kunna vara så att det finns oändligt många världar, och att du aldrig hamnar i en ny värld där någon som dött i någon av dina tidigare världar existerar.

iiiii

2005-05-12 15:05
när jag var liten tänkte jag att jag kanske egentligen var en stenåldersmänniska som drömde allt och när jag vaknade skulle jag uppfinna hjulet och elden och allt sort :P

då jag var typ 6 :)

2005-05-13 08:46
Demirel P19

äsch.. AJ!
*slå tillbaka med min klubba i ren gråsten*

2005-05-13 14:43
skumt tanke sätt...! men men de kan ju stämma
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2005-05-15 01:00
Haha
Jag brukar också fundera på det där.
:)

2005-05-15 23:07
fy fan så där tänker jag jätte ofta! säkert varje dag! det är verkligen en helt sjuk tanke, men det känns som om man egentligen dör ibland liksom....men ändå fortsätter leva!

exakt sådär....

2005-05-16 09:25
Ja, du är död.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk