I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är en stjärna??

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-04-30 13:40

Vad är en stjärna??

a vad är egentligen en stjärna?, asså då menar jag kändisar

vad gör någon till en stjärna och är de viktiga o i så fall varför??(vad är de egentligen bra för)

vad är en stjärna för dig?

(o gärna seriösa inlägg)
=)

Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2005-04-30 14:01
kom igen
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2005-04-30 14:17
En beundransvärd person som av ospecifierad anledning är känd, som gör något bra för världen, någon som tillför något vettigt. Bara för att man har vart med i en film behöver man inte vara en stjärna. Britney Spears är ingen stjärna, Kofi Annan är en stjärna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-30 14:22
Britney Spears är en stjärna.

Lars Leijonborg är ingen stjärna.
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!

2005-04-30 14:35
En tjärna är någon som är väldigt känd och värkligen har gjort något. Attså inte Robinson Robban utan typ Magnus Uggla..

2005-04-30 14:36
Ordet tjärna belyser att det är poppigt också.. som GrönaJätten sa: Lars Leijonborg är ingen stjärna.

2005-04-30 17:08
Nalle Knutson är uppenbarligen en stjärna!
"Du är en död sill"

2005-05-01 21:59
en stjärna:
*cool
*gör saker som är bra för världen på ett eller annat sätt
*och är känd för de saker personen i fråga har åstadkommit.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!