jag har alltid sett mina föräldrar som ett bevis på hur jobbiga människor kan vara ibland, hur idiotiska, själviska o trångsynta de kan vara. Jag har aldrig haft en bra relation till dem eftersom de sårat mig så många gånger under min uppväxt genom att... well man kan väl sammanfatta det med: ingen trygghet. Visst de har gett mig mat, tak över huvudet, och pengar till kläder och osv. Men det matriella har jag aldrig brytt mig om, jag ville ha en mamma som höll om mig när jag var ledsen. Och en pappa som försökte trösta mig istället för att tvinga mig att sluta gråta o göra mig rädd. jag ville ha mkt som jag aldrig fick, och till slut vande man sig vid det och vägrade släppa in dem när de kom flera år försent. Jag har aldrig brytt mig om vad de sagt eller bett om råd i någonting sen jag var ca 13-14 år gammal, jag har alltid gjort mina egna val. Och sen så har man haft kompisar genom åren, och nu en pojkvän som har värsta superbandet med sin familj. Han har till och med dagar då han bara umgås med familjen, och åker o bowlar eller någonting... ja, det känns skumt. ja bor hos min mamma, men det känns som att jag bor ensam, jag pratar ju knappt med henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.