I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-13 03:27

funderar

på varför vi är här, har vi ett mål, att sköta eller bara glida, vi kanske trots allt har en uppgift på denna planet, förstöra den? kriga på den? e vi ett expriment åt högre förstående varelser, hur kommer det sig att vi finns, varför inte bara dö, för livet suger

Landskrona Skånes stolthet

2005-05-13 07:30
Shit. Passa på och lev medans vi e här, vad som händer efter döden får vi ändå inte veta förrns vi dör, och dör man bara så kan det ju vara värt att hänga här ett tag till.
?ABO- Anti-Brat Organisation!?
-gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!

2005-05-17 17:45
om man lägger all den kraft man lägger på dessa frågor på att njuta och kick back and relax så kan man ju skita i vad vi gör här. och skulle det nu vara så att vi är ett experiment är det ju bara grymt kul att visa dessa "högre stående varelser" att de skapat ett gäng gräsrökande slackers som njuter mest av allt av att inte göra någonting alls egentligen =)
Ibland är det alla andra som har fel!

2005-05-17 19:34
du måste sluta me drogerna
mjaoo

2005-05-19 11:37
du kan ju tänka såhär att någongång kommer du ändå dö, det har du ju garanti för. då kan du ju lika gärna leva tills det.
så brukar jag tänka när jag känner min suicidal. gör bara det bästa, för att dra en kliche "livet blir vad man gör det till"
HAHA