I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

slå armar, ben eller annan kroppsdel i väggen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-05-14 22:55

slå armar, ben eller annan kroppsdel i väggen

jag har tänk på det att ibland när jag drömmer att jag ramlar ner för/i något tex ett hål eller en isvak eller för en kant. så slår jag armarna i väggen för att jag ska ta tag i någontigt och då vaknar jag ju självklart eftersom jag får ont i armarna. det är ganska irriterande men har det hänt er också någon gång? :D

Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2005-05-14 22:58
Jag har drömt att några dvärgar stack mig med kanyler i armen...sen vaknade jag och hade ont i armen

2005-05-14 23:27
horsare?
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2005-05-14 23:41
men nångon sån är jag inte

2005-05-14 23:42
jag har också drömt att nån stack kanyler i mina armar. det var länge sen
jag är nog gammal heroinmissbrukare. jag var typ 10år när jag drömde den drömmen
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-05-14 23:57
Jag brukar slåss i sömnen. Typ slå vid sidan om mig med knytnävarna, har min pojkvän otur ligger han ibland bredvid och får ta emot dessa smällar. Helsjukt, sen somnar jag bara om och har ingen aning om vad jag drömde när jag vaknar på morgonen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-15 00:05
hahah, jag brukar slå bort alla som försöker väcka mig på morgonen, utan att veta de =)
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park

2005-05-15 00:51
hahahha, fast du är ju nästan en halv generation äldre än mig..

2005-05-15 00:51
och på din sida står de att du bor i drottningholm? seriöst? bor du på ekerö?

2005-05-15 01:56
Hänt att jag drömt att jag springer ett distance lopp och vaknar sedan upp med vadkramp, men brukar få det normalt sätt annars också när jag sträcker på mig :p

Händer att lillstån spänner ut sig smärtsamt också
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2005-05-15 18:59
jag drömde att jag drog en snubbe i håret och bankade hans huvud mot en vägg. han började gråta så jag släppte o då tog han tag i mig o lyfte mig o precis när han slungar mig mot en ruta får jag sånt ryck när jag ligger i sängen att jag ramlade av :D
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2005-05-16 01:34
jo jag slår i mig hela tiden..=P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-16 02:20

Jag har "drömt" om att min bror försökte väcka mig och jag såg mig själv liggande där på sängen medans min bror ryckte till lite på mig sen gick iväg. när han stängde dörren eftesig.
SÅ vaknade jag plösligt till. Jag vaknade som vanligt så undrarde jag om min bror var i mitt rum, och ja han försökte väcka mig men sket i det och gick till sitt eget rum igen.

Jag brukar ofta rakt efter jag drömt klart, innan jag vaknar så är jag i mitt eget rum. Som om jag vore vaken, Ibland ligger jag d'r i sängen, helt plösligt så vaknar jag,
Och att jag märker att jag vaknar är att mina ögen känns fuckut, som dem ska på morgonen.

Ibland några gånger är det som om jag är fångad i drömmen. Jag vill vakna men kan inte sen efter en stund så vaknar jag.

Konstiga drömmar.
Ni som känner till astralvärlden ect. Jag har övat på att bli medveten under "drömmarna" sedan 6-7 år tillbaka.
Att kunna urskilja ifrån dröm och verklighet, kan man ju göra genom att exempelvid nypa till sig. eller hoppa lite, du ska sväva ner. rätt coolt det där.

2005-05-16 14:27
Jag drömmde att jag låg på en spikmatta, vaknade blodig. Satt en nål i madrassen märkte jag senare. den va en bit ner i madrassen så den stck bara upp om man la tyngden på den.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2005-05-17 15:28
hur kan ni komma ihåg alla era drömmar? jag glömmer mina direkt. eller så kommer jag ihåg dom en ytterst liten stund & glömmer dom sen bara...en som jag kommer ihåg är att jag dömde nånting om att jag slogs...av den drömmen så väcktes jag & hade fulla munnen med blod & kudden var rätt blodig med..

2005-05-18 02:11
elak P19 : usch, inte kul alls..

Har fobi eller hade fobi för råttor, drömde att jag var instängd i ett rum där någon kastade döda stora, uppsvullna råttor på mig i drivor. Kan ju inte direkt säga att en sån dröm hjälper :D
Vaknade och hade så jävla ont i hjärnan, hehe

2005-05-20 16:09
ja brukar ramla ner för sängen och drömma att ja typ ffaller från ett hus eller nått...
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2005-05-20 18:03
en gång så sparkade jag så hårt in i min betongvägg så jag stukade stortån.
brukar ofta slå huvudet i väggen...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2005-05-24 21:19
om jag tänker på nånting, typ att nån slår mig elelr att jag bråkar så rycker jag till ibland när ja får en smocka eller drar upp händerna för att skydda mig...
soundcloud.com/brormusk/sets