Jag har "drömt" om att min bror försökte väcka mig och jag såg mig själv liggande där på sängen medans min bror ryckte till lite på mig sen gick iväg. när han stängde dörren eftesig. SÅ vaknade jag plösligt till. Jag vaknade som vanligt så undrarde jag om min bror var i mitt rum, och ja han försökte väcka mig men sket i det och gick till sitt eget rum igen. Jag brukar ofta rakt efter jag drömt klart, innan jag vaknar så är jag i mitt eget rum. Som om jag vore vaken, Ibland ligger jag d'r i sängen, helt plösligt så vaknar jag, Och att jag märker att jag vaknar är att mina ögen känns fuckut, som dem ska på morgonen. Ibland några gånger är det som om jag är fångad i drömmen. Jag vill vakna men kan inte sen efter en stund så vaknar jag. Konstiga drömmar. Ni som känner till astralvärlden ect. Jag har övat på att bli medveten under "drömmarna" sedan 6-7 år tillbaka. Att kunna urskilja ifrån dröm och verklighet, kan man ju göra genom att exempelvid nypa till sig. eller hoppa lite, du ska sväva ner. rätt coolt det där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.