I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sluta vara kär, bli kär tips?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-05-16 23:03

sluta vara kär, bli kär tips?

först, Hur slutar man bli kär?
har varit kär i mitt ex i typ ett år nu och kan inte sluta tänka på hoe'n.

och Hur blir man kär?
har träffat massa brudar som är skit nica, speciellt en. Men har typ något rädsla för kärlek i mitt undermedvetna eller någon?

lite knepiga frågot :P men ja satt just och funderade på de..

How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2005-05-16 23:04
inget man kan tvinga fram.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-05-16 23:05
Precis... rätt svårt att kontrollera känslor sådär på kommando.

Möjligtvis lobotomering, eller den fortfarande lagliga light-varianten av den som kan utföras på egen begäran.

Eller så knarkar du sönder dig och förstör ditt känsloliv.

Men jag rekommenderar inget av det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-16 23:07
Eller så knarkar du sönder dig och förstör ditt känsloliv
=/ har jag nog redan gjort..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2005-05-16 23:25
Jag har också fortfarande känslor för mitt ex och jag vet inte om de någonsin kommer att gå bort. Får väll leva med de helt enkelt, lär väll försvinna när den rätte dyker upp.. Det finns ju folk som kan tränga undan folk, lägga saker och ting bakom sig, vilket jag är usel på, jag ältar på saker och ting länge vilket kan vara jobbigt.

Att bli kär? det kan du ju omöjligt göra dig enligt mig, det är nog en känsla som dyker upp för en viss person när hon är rätt i ditt liv förmodar jag. När den personen är där så tror jag man vet att man är kär. Låt tiden gå helt enkelt?
http://www.homage.nu/

2005-05-16 23:29
Vill du ha ett vattentätt tips gör så här;

Gå fram till damen i fråga, släng öl i hennes ansikte och kalla henne för hemskheter som skulle få zapatisterna att dra öronen åt sig. Efter en örfil och med vetskapen att hon numera hatar dig så kommer du att må mkt bättre, :)

Problemet med gamla ex är att man lever kvar i en illusion om att det åter ska bli "vi" igen en vacker dag. Genom att eliminera chanserna så minskar man sina egna besattheter.

//Lycka till.

2005-05-16 23:30
testa att försöka lita på någon, det kan hjälpa.. skaffa riktigt tajat vänner... så kommer kärleken till dig när du minst anar det..

och ibland kan det vara svårt att glömma ex.. men det är bara något man måste.. med tiden så rinner det ut i sand om du inte träffar henne allt för flitigt...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-05-16 23:31
Manel

Hur menar du att kärleken skulle komma av att skaffa tighta vänner? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2005-05-17 00:06
Sluta vara kär
Come down to earth

Bli kär
Floath away
facebook.com/idiomatisk - fan page

2005-05-17 05:48
GAIA
Fint skrivet, ska komma ihåg det när jag ser det där ludret på klubben.

2005-05-17 16:02
sveningmar, skulle du inte bli förvånad om någon kom med ett helt korrekt svar hur man skulle göra? :)

2005-05-19 15:20
sveningmar

One word.... Roppar!
noname - "Runt solen" ute snart!

2005-05-19 16:13
jobbigt (eller något liknande) att det dagligen sitter ett gäng pajasar runt om i sverige och envisas med att posta samma gamla "Kärlek/ångest"-trådar. Varför inte använda sökfunktionen och vältra er i självömkan tillsammans, hand i hand, i en tråd...
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2005-05-21 19:20
svenningmar

jag förmodar att du blivit sårad ordentligt nångång? då e det inte mycket du kan göra förutom o supa o inte tänka på kvinnokönet längre. skjutsa in handduken.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-05-21 19:59
Kär som fan i mitt ex fortfarande oxå. Dock så har det bara gått 3½ månad kanske. Vill inte, men man kan inte hjälpa det! :(
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!

2005-05-22 21:07
Hatar X!!!!!
Varför finns dom fortfrande i huvudet på en och tar upp hela ens tankesytem?????

vill bara glömma, har inga bra råd nånstans tyvärr... skulle behöva några själv!
I'm fit, and I know it!

2005-05-25 01:00
Tror du att det finns någon jävla kokbok för hur man blir kär, inte kär?

Tänk för fan innan du börjar skriva.