Tänkt utifrån, så kanske du kommer över dessa tankar. dvs så att du ser händelsen, på ett annat perspektiv. Du skall alltså inte delta i den. Folk dör, på ett eller ett annat sätt. Så är det bara. Så tänker jag. Som när min far försvann, min familj blev rätt nere och så. Jag själv satt mig inte i den situationen, utan tänkte utifrån. Den tanken kom upp direkt när jag fick reda på att han kom bort. Jag är den som jag var innan han kom bort. Man märket ingen skilland som jag ser på det. Samma sak med min bror. Inte ens mina närmaste vänner vet om det. Jag tror iallfall inte det, jag kanske har sagt någongång till någon. Det jag mest stör mig på, när exempel en vän hur är det med farsan. Så berättar man. Som svar får man en klapp på axeln eller en kram=/. Jag är en sån person som inte gillar beröring. Dem ger alltid ifrån sig ett: Jag beklagar,ledsen.synd,berätta mer,förlåt. ect så blir dem så extra rara och fina. Jag försöker undvik detta genom att inte helt enkelt inte svara på den frågan ärligt -"Han bor i stockholm".Vilket han gjorde med . Just det tanke sättet funkar för mig, och för ett par till som jag känner. Det var utav dem som jag fick lära mig det. Farsan till han som lärde mig det är psykolog. Jag vet inte om det funkar för dig, men men, Man måste genom gå en massa övningar för att kunna fatta detta tanke sättet och få det i sig. men aja lycka till, Be Happy! uggh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.