Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna tråd handlar om Maya folket och hur de förutspått jordens "undergång" till den 12 Dec 2012.... åsikter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
21 december är det väl?
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
inte vad jag har hört.. men en sån grej kan lätt bli fel.. (det var nån på whoa som sa den 12:e... ) vet iaf till hundra att det var i december 2012 :)
min morsa håller föredrag om mayakalendern och sånt, ska kolla med henne när hon kommer hem
Mentative: Säger ordet Implosion dig något, enkelt, snyggt och det lämna rinte så mycket skräp.
Clalle : Snackat med din morsa?
Yeah, right...
Intressepenisen hårdnar!
Jag skrev detta i den andra tråden som handlar om denhär skitsaken; Det är skitsnack som idioter kan tro på. Genom hela mänsklighetens historia har det funnits knäppskallar som satt upp datum för domedagen. Varje gång har dom haft fel. Jag utesluter inte att våran civilisation kan komma att gå under i framtiden av någon anledning känd eller okänd, men jag är alltid väldigt ifrågasättande när folk sätter upp datum och årtal för den slutliga domedagen.
Alla kalenderar slutar någon gång.. Varför måla upp detta skräcksenario?
wexumo Det du skrev var ganska obegripligt.. Men syftar du på Nostrandamus?
varför alla dessa trådar om detta ämnet?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
GangztaQueens ---> Ganska säkert vadslag va? Inte direkt som om du kommer att betala något om du har fel?
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
taofistisk P0 ----> den dör med oss! Damdamdaaam
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
_Mackan_Breaker_ P17 Många på Whoa är korkade och behöver något att oroa sig för
Jag tror stenhårt på att jorden kommer gå under då. Mayaindianerna var så jäkla mycket före deras tid med andra saker.
Fcee!
Är ni seriöst tröga??? Det handlar ej om att JORDEN KOMMER GÅ UNDER... det handlar om att en ny upplysningstid kommer. Gah! SISTA gången man försöker snacka med folk på WHOA... damn!
Taofistisk : de förutspådde inte jordens undergång , de förutspådde sina erövrares. portugiserna .lr som de såg det, "de 6 benade gudarna av silver". +en annan viktig grej e att vi här i väst (sts)har ingen aning om vi har RÄTT tidssiffra..de kan var 00 nu.slutet av drakens år är förbi, ny e det rått år som gäller...ut med olyckan , in med konsekvenserna...förstår du? boooooooooom. jag hoppas det blir en enda smäll så allt slutar, då vet jag verkligen att jag föddes för en anledning, slutet. deras kunskap ansågs vara mot gud...go figure,.,. Vad virrar du om...??? Min bror vet det mesta om Maya indianerna... vad har du källan till det du nyss sa?
Dazzling_Visions P24 absolut. La_Latina välkommen till whoa :/ hoppas den nya upplysningstiden innehar tidsmaskiner och/eller aliens ^^
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Taofistisk : säger bara ha ha.... seriöst. Jag sa bara att min bror vet allt om mayafolket. Han har inte lärt mig allt.. han berättade lite om dem och jag blev intresserad. Det jag vet har jag läst mig till. Jag är väldigt insatt i detta ämne by the way. Sedan nån som stoltserar med att han läst nåt som Nostradamus??? Häxmästaren själv.. han är och förblir ett skämt. Han skrev grejer som kan tolkas till nästan vad man vill. Sedan verkar det mesta du skriver sinnesförvirrat. Från nån som försöker vara filosof men i grunden tar efter -andra- riktiga filosofer och bara make no sense. Kom ner på jorden... Jag skriver här om några teorier som rör MAYAFOLKET. TEORIER! Vi vet först 2012 om den nya upplysningstiden är här. (men efterasom jag av egen erfarenhet märkt att de mayafolket skrivit stämt, SKRÄMMANDE mycket... deras astrologi t.e.x är sjukt precis... Sååå försök att je skräpa ner min tråd? Tack....
Nix, det är nog BS.
Wexumo : Mayaindianerna?? hahahaa? nej tror inte de förutspådde hitler.. var nostradamus... ENLIGT folk.. tror ej på det heller
mentative : Kommer vara svårt att förklara men försöker... Min pojkvän gjorde slut på det datumet som var starkt DÖD (de har en kalender och varje dag är ett nytt dagtecken, finns härd, död, ljus, vägen osv död=slutet bl.a) Började bli dåligt i mitt förhållande på dagen som det var härd och vi blev tillsammans igen efter ett tag och en dag så var det väldig nära att ta slut och det var även där på död . Ett exempel av många.... Många bra händelser har jag varit intresserad av att se vad det var för dagtecken... och det har alltid varit skrämmande sant. (off the record: jag följer inte mayakalendern slaviskt och det skall man ju inte göra med nåt... men som sagt tvivel på att det bara är slumpen osv.. finns för många saker som hänt för att det bara skall vara slumpen) Så därav tror ja att de har ang. den nya upplysningstiden efter 2012 ja... undergång har de ju aldrig snackat om så.. nej.. men ny tid.... tror nästan man måste uppleva detta själv för att tro på det... what do I know...
mentative : Jag skapade ej denna tråd för att övertyga folk. So I am not gonna even try.... Jag vet att det som alltid är mest tillförlitligt är papperskalendrar.. och det är en sådan jag har .... vet ej var man kan kolla på internet.. har redan tänkt att länka till den sidan min bror checkat.. (kan ej adressen) men skall fixa det... men som sagt flummigt eller inte... finns grejer som är way more flumm än detta.... kan du förklara vad du menar med flummigt? Eller du kanske tycker även astrologi och astronomi är flummigt? Hmmm...
David_Hasselhoff : Ironi någon..? seriöst han var otrevlig ja sa bara nåt nån annan sagt nån gång... bara för att "markera"... reagera över grejer man behöver reagera över.. vissa reagerar över allt.. jeez...
Konung4ever :Klicka i menyn på högersida..
Flummish : Det finns vissa som säljer dem... får du la höra dig för... min bror känner en som säljer dem... men är la bara att söka på internet efter nån som säljer.
la latina du har aldrig tänkt på att det nog är många andra som just den dagen som (enligt kalendern) tydde på död men som i själva verket haft en jättebra dag...?` jag har svårt att tro att alla i hela världen har bra/dåliga dagar samtidigt.. eller är det så??
Soomersault : (de har en kalender och varje dag är ett nytt dagtecken, finns härd, död, ljus, vägen osv död=slutet bl.a) Sa aldrig att död menade att man kommer ha en dålig dag.. död=slutet BL.A Kan menas med att något bra tar slut eller något dåligt.... menas att det är en mörk dag bara. betyder inte att något hemskt kommer hända den dagen... det beror på din egna individuella kalender... som man kan kolla upp om man vet sitt dagtecken osv. (mitt dagtecken är förövrigt ljus ) Som sagt när jag vet adressen till sidan som man kan räkna ut sitt dagtecken.. länkar jag... Andra som tvivlar på det jag tidigare sagt kan som sagt läsa mina förra inlägg... onödigt med liknande frågor hela tiden... Ciao
wexumo : Är du seriös??? nostradamus har varit "känd" för att ha förutspått Hitler (nästan vid namn) och första och andra världskriget.. han förutspådde även tredje..(har väl hänt iofs nu med world trade thingyn.. men som sagt då när 11 sep hänt så cirkulerade det på internet att han hade förutspått 11 sep. babblat om två torn och stora fåglar som kommer flyga in i dem (flygplan) men det sades sedan vara bullshit ej sant.. (har ej läst detta innan 11 sep. så är nog ej sant...) sedan iaf får man tro att han verkligen har gjort det.. elelr så behöver man ej tro det... han skrev väldigt blurrigt... skulle kunna betyda nåt helt annat.. Låna boken på bibblan... kanske skojj läsning.. I didn't think so...
wexumo: eftersom jag ej läser sånt "crap"... så har jaeg ej lagt bokens namn på minnet, men svårt att dra till bibblan och fråga efter N-o-s-t-r-a-d-a-m-u-s????
wexumo : Därför att man kan känna till saker utan att man håller med eller tycker att det var vettiga teorier... off the recor tycker du att bibeln är sanning elelr lögn? alltså är du kristen? Om svaret är nej.. känner du ej till bibeln och vad kristendomen går ut på? I vilket fall sök på nostradamus så kanske du hittar nåt på internet om honom så du kan uppdatera dig. (btw.. hoppas ja inte låter otrevlig är ej min mening...)
taofistisk : Om du ksrev till mig.. så nej det vet jag inte.. Ja.. nostradamus var en kvack.. och denna tråd handlar om Mayaindianerna.. såwhy? dra upp massa sinnesförvirrade idioter från way back in time..? Okej bra att försöka få folk att tänka.. men detta är ett forum där man byter åsikter och på så sätt får folk att tänka/ändra uppfattning eller bara fortsätta tro som man tror... behöver ej leka sokrates right?! :P
Alltså 2012 är ju bara siffror, i vissa religoner så har vi redan haft det årtalet osv. finns ens tid? i så fall vill jag veta vad tid är för något. T ex betydelsen i ordet "Nu" finns ju inte. För precis när du har sagt "nu" så är det över. P.S jag har bara läst i början av tråden.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
ruset manipulerar tiden när tiden är det viktigaste vi har.
zzzzzzzzzzzzzzzzz
work some magic
Jag har varit där och sett det woohoo var rätt fett
Tror inte att jorden kommer gå under.
Tror snarare på en sorts upplysning.
Att människan kommer lägga märke till nåt viktigt.
A secret is going to be revealed
dammit, nåt viktigt kommer hända iaf.
här kan ni se lite gamla mayaverk som jag OGÄRNA lägger upp, ser det som en tribute till både tråden & maya indianerna...
Cimi sköld : Min solsymbol
Muluc tavla : Min brors solsymbol
PeacE
www.tobar.se
gurrl F17 ? :/ Sett vad?