I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bland det svåraste..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-05-23 11:44

Bland det svåraste..

Bland det svåraste som finns måste nog vara att åka och söva ner sitt favoritdjur. Min hund på 12 år gammal o grå, engelsk springer spanel men är en fighter som helt hux flux på ett par dygn gått o blivit skitdålig, kan knappt gå, gnyr hela tiden. Idag tog man beslutet att idag händer det, ringde till djursjukhuset i bagis och bokade en tid fick en tid idag kl 14:40 försvinner min bästa vän som funnits där vid min sida i hela 12 år.

Helt sick, vill egentligen inte göra det, men vill inte se han lida heller.
Fyfan för djur att dem kan sätta sig så dupt in i hjärtat på en, har legat brevid honon hela morgonen och kramat honom och kan inte hejda tårarna...

-- Mellanslagsanvändare --

2005-05-23 14:00
Stackare. Sånt är sjukt hårt.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Groupie

2005-05-23 14:08
Oh, jobbigt:(...Nappe, min springer spaniel vän...är 11 och ett halvt...Mår väl ok, men har blivit väldigt trött på sistone...Han får inte dö..får inte.

Kom det bara plötsligt?

2005-05-23 14:18
fan va hemskt :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-23 14:30
Åh jag beklagar!
Lider med dig stackare, det är jättesvårt, jag vet...
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>

2005-05-23 15:04
Det är gjort nu, halvtimma sen så försvann han.. ;( Han har gett grymt mkt glädje i mitt li ..

kakburk: tog bara en vecka..
-- Mellanslagsanvändare --

2005-05-23 15:57
Vår vovve som dog i höstas hade varit med mig sen jag va 3år gammal, kändes hårt o kan fortfarande bli tårögd av tanken på den.
Hundar är människans bästa vänn, men du måste gå vidare

2005-05-23 15:57
ingen ide att låta den lida menar jag, den får det trotts allt bättre

2005-05-23 19:59
det var ju bara en hund..
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!

2005-05-23 23:49
Fan vad sorgligt du, min hund är riktigt läskigt lik din (täckningen och kroppsbyggnaden alltså), det är en underbar ras! Du får väl tänka på allt fint ni haft och sånt...
Herregud vad sorgligt att inte vakna med någon varm liten klump i fotändan av sängen och att inte mötas av någon i dörren.
Arguing on the Internet is like running in the special olympics.
- Even if you win, you're still retarded

2005-05-23 23:54
Jag har två katter som jag själv tar hand om och som jag haft sedan jag var en liten pöjk, dom är bröder och jag älskar dom mer än nått annat. Saken är den att dom börjar bli gubbar nu, 12 år, det är ju ett tag kvar men fan. Kommer aldrig kunna palla att se dom försvinna.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-06-02 10:40
klarar inte ens av att tänka på att sweetie o bianca inte ska leva med mej hela mitt liv *snyft*

ska ta valpar på vovvarna iaf så man har nåt kvar efter dom o sen valpar på dom osv :)