Tänker ni mycket?
Det senaste året har jag börjar tänka onödigt mycket. Jag kan typ börja tänka på något särskilt och sedan tänka på det i flera timmar. Nu för tiden så tänker jga jävligt mycket på universum och hur allt har uppståt samt vad som finns bortom univerums gränser bla bla bla, sitter typ och funderar på olia teorier osv. Är det flera andra som ahr börjar filosofera mycket på sistonde?
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Japp, they don't call me Philahz0phee for nothing, m8.
What I said, yo!
ja sluta tänk gott folk, sätt på tvn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ibland önskar man att man kunde göra det päron, jag får fan huvudvärk när jag tänker på alltför krångliga och invecklade saker.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
ibland kan jag tänka tills jag blir galen.. men börjar bli bättre!!
REC #26<br>Team EA-Racing
några tankar om filosofera... - "tänk inte för mycket då får du ont i magen" - mamma - filosof = beroende av att tänka.. - inget beroende är bra dvs många filosofer mår dåligt.. - att fastna i onödigt grubblande kan vara en risk bara så du vet..
◙...◙
ja...fyfan va jobbigt det är när man börjar tänka efter...och fundera, filosofera kring saker :S
Jag har varit en filosof hela mitt liv .. blev utnämd till årets filosof på kollo när jag var 8 år..
my name is xelly smelly
tänker ständigt, jag har ett väldigt stort huvud.
chase the clouds away
jag filosoferar jämt och ständigt. brukar ta långa tankepromenader varje dag nästan också..
Delam tange barat
ojoj.. säger bara en sak..summer here!
Aldrig mer....
detta var nog en av de dummaste trådar jag sett på länge. och för att svara på den dumma frågan: nej, jag har inte börjat tänka på sistone. jag har tänkt sen jag lärde mig att ljuga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har tänkt sen jag lärde mig att ljuga. Väl talat!
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
flores F0 Det är när man tänker väääldigt mycket som man börjar må dåligt psykiskt. Säger dom. vilka är "dom"?
dom som tänkte ut det
No cake for the impurity!
Mentalprayer P18 och vilka var det?
tänk själv
Mentalprayer P18 rätt omöjligt för mig att veta eller komma på vilka någon annan menar när den säger "dom".
tänkte jag inte på
nej...jag sätter mig vid datorn, glor på tv, sover eller dricker alkohol för att slippa tänka. för när jag verkligen börjar fundera så blir jag apatisk och kan ligga och stirra in i väggen i flera timmar junkgirl the bitternes is strong in this one...
När man tänker går allt fel..exp, du sitter på en lektion sitter där och grubblar så helt plöstligt kastar du in dig sj i en konversation och gör bort dig. <- = farligt.
Finns inget som heter att tänka för mycket. Man kan resonera fel, men inte tänka för mycket.
Brukar oftast somna till TV'n. Blir så jävla mycket grubblande annars och det slutar med att jag somnar på tok för sent och förvandlas till något som kan liknas en levande död, dagen därpå.
Demento P18 ha. testa ifrågasättandet eller intelligensen. bitter är jag inte.
kul med all självbespegling som gör att så fort någon eller nått inte överstämmer med änns egna självbild så är det absolut fel. Man kan tänka för mycket...
◙...◙
Jag har tänkt som fan enda sen jag var pytte liten. Massa teorier som jag försöker täppa igen alla kryphål i. Det sista min lärare sa till mig i högstadiet var "fortsätt tänk!".
junkgirl min inte alltför vetenskapliga undersökning av ditt beteende har lätt mig till den slutsatsen. eller...med andra ord så framstår du som sjukt sur i nästan allt du skriver. fast det kan ha med dina formuleringar att göra...t e x att du skriver saker som "ha." fast det var ju inget illa menat av mig, var själv rätt sur när jag skrev det där :) i övrigt så var ditt påhopp på den här tråden jävligt omotiverat, frågan var inte om man hade börjat tänka överhuvudtaget på senare dar...
"dom som tänkte ut det" HAHAHAHAHAHAHAHA
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Om man tänker för snabbt och inte är uppvärmd kan man stäcka hjärnan.
Lyssna på musik? Rök en holk? Kolla på nått SJUKT kul tv-program? slappna av fan... så löser det sig :)
.
Jag tänker konstant på allt från jordnära till riktigt perplexa saker. Det är bara sånn jag är och så lär man förbli. Är inte lika trångsynta som de flesta andra som bara tar saker som de själv varit med om i åtanke.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker P18: perplex perplext perplexa adj. märkbart förvånad över något oväntat
komplex var ordet jag sökte. Tack Ljudas för att du gick in denna Onsdagkväll och agerade svenskalärare på ett hiphop community, du får säkert en stjärna i trottoaren nån dag.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Demento P18 min inte alltför vetenskapliga undersökning av ditt beteende har lätt mig till den slutsatsen. eller...med andra ord så framstår du som sjukt sur i nästan allt du skriver. fast det kan ha med dina formuleringar att göra...t e x att du skriver saker som "ha." fast det var ju inget illa menat av mig, var själv rätt sur när jag skrev det där :) hur du läser det jag skriver har jag inget ansvar för och jag tänker inte strössla med smileys överallt för att slippa bli missförstådd. i övrigt så var ditt påhopp på den här tråden jävligt omotiverat, frågan var inte om man hade börjat tänka överhuvudtaget på senare dar... inte? jag citerar från toppen: "Är det flera andra som ahr börjar filosofera mycket på sistonde?"
junkgirl "börjar filosofera mycket "
Shlobban P17 ja? uppenbarligen missuppfattade Demento vad jag menade med tänka. ord är vad vi lägger in i dem. jag sa inget om att börja tänka öht.
Jag tänker jättemycket... på att ljudas blev bannad
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303
junkgirl "i övrigt så var ditt påhopp på den här tråden jävligt omotiverat, frågan var inte om man hade börjat tänka överhuvudtaget på senare dar... inte? jag citerar från toppen: "Är det flera andra som ahr börjar filosofera mycket på sistonde?" Vad lägger du in i orden för att få det där att se ut som om du inte sa att det handlade om att börja tänka överhuvudtaget?
junkgirl för i helvete
driv ej bror
Shlobban P17 Vad lägger du in i orden för att få det där att se ut som om du inte sa att det handlade om att börja tänka överhuvudtaget? citerar mitt första inlägg(det s.k. påhoppet): nej, jag har inte börjat tänka på sistone. jag har tänkt sen jag lärde mig att ljuga. jag använder ordet 'tänka' i denna mening som en synonym till ordet 'filosofera'. verkar som att det är en del bristande komunikation här. dj-busket ja?
nej, jag har inte börjat tänka på sistone. jag har tänkt sen jag lärde mig att ljuga. Om det är som du säger skulle du skrivit: nej, jag har inte börjat tänka mycket/mer på sistone. jag har tänkt sen jag lärde mig ljuga. Tycker jag då. Och det är klart att det blir lite bristande kommunikation då du använder tänka som en synonym till filosofera då det är ett ord med betydligt vidare betydelse, inte sant?
Jag är en tänkare, och kan gå runt och tänka i tid och otid, men det mesta blir då bara skitsnack med mig själv, nä san filosofilering sker när två övertrötta människor sitter avlägset och diskuterar.... Jag är snabbtänkt, men behöver något att bolla med för att få fram de riktigt bra grejorna
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
jag tänket otroligt mycket oftast kommer jag fram till skitsmarta saker men som jag sen glömmer bort. eller så kommer ja inte fram till nåt alls.. det är hemskt när man tror man är nya einstein o sen glömmer bort det :(
de e kul o tänka... man blir nog mer psykiskt störd om man inte tänker... har sett alltför många exempel ute i verkliga livet :)
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
junkgirl: nej?
driv ej bror
man kan tänka jättemycket, men aldrig FÖR mycket :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
jobbigt att INTE tänka..
undertiden
jaa håller med :O har försökt ;P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Nej nej.. tänka.. det gör man aldrig.. sånt är för idioter..
jag tänker för jävla mycket, ibland är jag stenfilosofisk och tänker på komplicerade grejer jättelänge, ibland är jag sten-o-filosofisk och tänker på att jag tar för mycket smör på mackan i timmar och hur jag ska åtgärda det. men tänker gör jag defintivt hela tiden, just nu mest på framtiden efter som jag precis kommit fram till att universum inte är oändligt på något sett.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>