I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-25 14:50

deja vu

blir galen,,
har nu under ungefär 2,5 månad haft deja vu´s minst 3ggr om dagen,,och varenda en är riktigt negativ skrämmande saker händer i mitt huvud just nu,, tex att jag dör , att en nära person sårar mig,,

vad kan det bero på?`
är jag psykotisk?

eller bara ,, ja vet itne,,

nån ?

http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

Battlerappare

2005-05-25 14:51
får du en deja vu när du dör eller vafan diddlar du om? går inte ihop :p
:c

2005-05-25 15:02
sök upp en psykiatriker eller käka svamp o lär dig leva me dejavu´s =)
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Manager

2005-05-25 15:08
Ungefär så har jag levt till och från i ett par år. Ibland dyker du upp flera ggr dagligen, ibland ingenting på ett par månader.

kxn: Det börjar som en deja vu, men man "vet" vad som kommer hända innan det händer, dock händer det aldrig, men det känns verkligen som det kommer hända.

Så är det iallafall för mig, och det låter som att skruvsöker_mutter har samma upplevelser.

Jag har lärt mig att leva med skiten, även om det kan bli lite jobbigt ibland.
Redline!

2005-05-25 15:28
Sugit i dig lite för mkt trippar det senaste kanske...
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /

2005-05-25 15:35
off topic men i varje tråd finns det alltid någon som ska relatera till droger.,väx upp...

2005-05-25 17:02
Nej. Man kan inte vet om något innan det har hänt. Däremot så kan hjärnan gissa, eller "haka upp sig". Ett simpelt fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-25 22:07
Jag hatar Deja Vu's mestcreepy.nu
"gotcha back like a chriopract"

2005-05-25 23:30
Dejavu är bara någon mongo känsla som skallen skickar ut, den betyder aldrig något. Så uppfattar ja det nu för tiden, men förr hände det saker som ja tidigare tänkt.
Någon bugg i minnesmodulen typ! :)
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!
Rappare

2005-05-25 23:38
Tycker det är obehagligt. Kan sitta och prata med någon och känna hur jag suttit på exakt den platsen och sagt exakt de orden till exakt den personen förrut.. Det du pratar om skruvsöker_mutter är nog nå helt annat...
facebook.com/idiomatisk - fan page

2005-05-25 23:45
Jag tycker det är grymt och få... skön känsla.
www.myspace.com/rizzle4fz
Manager

2005-05-26 09:03
jumpcut: Ja, syner är att ta i...falsk varsel kanske. Hursomhelst, det börjar som en deja vu, alltså att man känner "Det här har jag varit med om förr", men slutar inte där, utan fortsätter att visa vad som händer efter, dock alltid felaktigt...men det känns som att den visar rätt varje gång, tills man väntat ett tag på nått som inte händer.

Tantorious: Nej, har aldrig käkat syra eller liknande...har dock kromat en del under mina yngre år, men har svårt att tro att det är det som spökar.

Media: Vem har sagt nått om att svimma?

Som sagt, talar om mig själv nu, skruvsöker_mutter kanske menar nått annat.
Redline!

2005-05-27 08:58
Rainmaker P18 njaa

jag har fått en snurrig ide att jag har, dött sedan fått en till chans att rätta till de fel jag gjorde under min förra "livstid"..jag lever om mitt liv helt enkelt,, sjukt

ett ex till

jag o min far ska åka in till stan och i kurvan får jag upp bilden av en lastbil bakom kurvan och vi kommer att krocka..
det kommer en lastbil och vi hinner tvärnita .. så inget händer vi klara oss,,

igår såg jag på pokermiljonen,och jag får en deja vu och tänker shiet,,det kommer komma två ess på floppen,, Vips så kommer två ess på floppen... ofta man vet sånt i för väg?

men liksom just nu fick jag en dejva vu.."jag har skrivit detta förut just under denna lektion,," blir galen,,

Media P23 svimmar inte alls,,får bara massa deja vu´s o skit riktigt scary,,

Snålgubben P20 jag har tänkt tanken=)

haha nej inga droger alls här! =)

Zifnab P19 riktigt onödigt =)

Dr.Octagon du verkar va/varit i samma sitts!
alltså vad ska man göra?

varje gång det kommer en deja så tänker jag,,hmm kanske stämmer detta o sen aktar jag mig hela dan för den plats eller person för att inte det ska kunna bli som i min dejva vu

börjar bli riktigt nojjig..

fridens .. .

Manager

2005-05-27 09:03
skruvsöker_mutter: Jag är tydligen i samma sits. Jag lever med det, så gott det går...du kan ju gå till en psykolog om du vill, jag pallar inte (om du gör du får du gärna berätta vad som sagt, hehe). Jag har lärt mig att vädigt fort avfärda tankarna, dock går det inte under själva deja vun, men väldigt fort därefter, om man fått såna så pass ofta som jag.

Fick för mig en gång att min polare skulle komma hem till mig och döda mig, så jag gick och hämtade en kniv för att vara beredd...tjejen fattade ingenting, hehe...det är nog det längsta jag gått tack vare deja vun...iallafall rent handlingsmässigt.
Redline!

2005-05-27 09:22
Dr.Octagon

väldigt konstigt hur allting funkar uppe i hjärnkontoret..man känner sig minst sagt lite sinnessjuk:/

hehe jag berättar allt bara jag tar mod till mig och går till en hjärnskrynklare:)

oj fan det gick rätt så långt med din dejva där :/ tur inte polaren kom ifall--=)

förra veckan började vi flytta till ett hus och vi for till en bekant där vi förvarat en stor del av våra saker,,men hur som helst,,jag plockar ut gardinstänger och får min dejva vu´ och då "om jag sätter dem i baksätet i bilen kommer vi att krocka och jag blir spetsad av stängerna" så va fan tänker jag och sätter dem i bageluckan..

haha låter sjukt,,men man ska de säkra för de osäkra;)

Manager

2005-05-27 10:18
skruvsöker_mutter: Ähh, är man sinnessjuk vet man inte om det själv ;)

Haha, hade han kommit hade det blivit rabalder...shit :D

Som sagt, mina har oftast blivit fel, så jag försöker avfärda de så fort det går...det är jobbigt när man lyckas få en som visar rätt, då börjar man genast undra...men det är bara slumpen, och det är oftast obetydliga saker, som dina två ess.
Redline!

2005-05-27 10:20
Dr.Octagon
hehe =)
joo man blir väldigt fundersam över det hela,

ska nog kolla upp nån hjärnskrynklare sen ge er resultatet=)

fridens

Manager

2005-05-27 10:33
skruvsöker_mutter: Gör så, kan bli intressant att veta, hehe...
Redline!