I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ånnngestt inför sommaren

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-05-25 20:59

Ånnngestt inför sommaren

Okej...jag har bestämt mig för att inte jobba i sommar...jag har jobbat varje sommar sen 2000 och den här gången tänkte jag skita idet...läsa, träna, "ta hand om min själ" haha...

Men nu börjar det rycka i fingrarna...jag har aldrig varit utan pengar, har jobbat och haft liksom. Pengar is the devil...beroendeframkallande som fan

Jag vill verkligen ta det lugnt den här sommaren... :(

2005-05-25 21:27
im feeling ya. visserligen fick jag inget jobb förra sommaren heller men då ville jag väl egentligen inte direkt åka iväg någon mer stans än hultan vilket jag sparade till innan sommaren började.

och nu sitter jag här igen, dock ofrivilligt, arbetslös inför sommarn. blir verkligen tokig. denna sommar skulle jag ju göra så jäkla mycket saker på : ( men nästan allt får ja skita i pga. att jag inte har cash till det :

2005-05-25 21:50
haha!
jag har exact samma project!!
men jag har gjort så det inte går o jobba. för då får jag betala till försökringskassan (bostadsbidrag)
rycker redan i mig med.

jag har jobbat varje sommar sen jag var 12....så tyckte de var dags o ha sommarlov.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-25 21:51
jag har dock planerat in en del för sommaren som redan är betalt.

new york resa två veckor. roskilde. en vecka i london. U2 med familjen i GBG. min bästa väns bröllop. etc

:-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-25 21:53
säg istället. vad sköönt jag behöver inte gööööra ngt
:-)
eller?

det är iofs värre om man måste ha en inkomst. jag har lagt undan...

2005-05-25 22:54
Haha, sååååå likt min sitts, fick ett "jag-vill-bli-av-med-kedjorna" ryck och sa upp mig i början av mars; "semester" i tre månader meeeeeen darn vilken ångest asså. Nu har dom tjötat på mig jäkligt mycket så nu är jag tillbaks i bomullsfältet.....they won..

Saken var den att jag hade pengar men att bara ha en massa fritid tog kol på mig.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-05-25 22:54
Tacka gud för att resten av ditt inlägg var stavfelsfritt för ja trodde nästan inte mina ögon när jag läste rubriken haha

HP is that dude

Nej, nu har jag bestämt mig...jag ska förbise ångesten. Jag ska köra sommarlov, jag menar det kommer ändå gå fort...och...jag har tusen grejer jag måste göra!

YEAAAAH!