Kommit fram till att gud ej finns men djävulen.
Min dag började ganska bra idag. Gick upp. Käkade. Var allmänt glad. Skulle tävla i stadsloppet klockan 3 så tar 2 bussen in till stan där jag först hamnar brevid en mongolid som inte kan sluta glo på mig och en fjortis som inte kan sluta smiska sig. Efter denna traumatiska upplevelse då även en pensionär ramlade i bussen (och det tog lång tid innan folk kom och hjälpte..) klev jag av bussen i stan och ska bege mig mot starten en dryg kilometer bort. Det börjar regna. Jag står där i mina shorts och T-shirts och tänkter "det gör väll inget" springer mig varm, och det gör jag.. Starten går och allt går bra tills jag kommer till andra vattenkontrollen vid 6:km (av 10) då jag får håll. Samtidigt börjar det spö regna och åska. Inte nog med det springer en 10 åring förbi mig. Jag sprang ändå de första 5 km på 19.50 vilket gjorde det hela ännu mera frusterande.. Strax där efter rammar jag oavsiktligen samma 10 åring vid nästa vätske kontroll några hundra meter fram. Efter sista jobbiga 4 km kommer man i mål, det börjar regna ännu mera. Vad får man för detta lidandet? En metall bit med någon konstig bild där man hyllar att vi förlorade Norge och 2 kex chocklad. Man kan tro att min dag inte kan bli värre. Men det kunde den då min käre far fick för sig att spela golf istället för att att se sin käre son springa 10 km i spöregn vilket innebar att jag skulle cykla hem 6 km i t-shirt och shorts, vilket var kallt men gick. När jag väl börjar närma mig hemmet hör man åskan och jag hamnar i Sveriges kanske genom tiderna ända Amazon regn där jag även kör ner i en grop och ramlar då regnet förstört grusvägarna hem. Jag förbannar gud och skriker högt... Då kommer i hörnet två av mina polare som hört mig och förmodligen tror jag är sinnesjuk nu. 10 min senare är jag hemma, duschar, och allt känns bra tills jag känner ett välbekant tryck i örat vilket kan innebära, om jag har tur, att jag får öron inflamation. Djävulen finns.
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Hade ju mongoliden brevid mig
Haha. Gillar din berättarstil. Förstår inte riktigt intensionerna med tråden, så jag tolkar den bäst jag mäktar med... Min dag har varit genomgående perfekt: Suttit i goda vänners lag, berättat rövarhistorier och druckit nyponsoppa. Mitt lag vann när vi lekte röd-och-vita-rosen. Köpt massa bra presenter till mor min. Fått motta det trevliga beskedet att jag kommer att bli utsedd till College-maskot nästa termin. En jänta som jag länge slängt trånande blickar efter, gav tillslut vika och bjöd mig på turkiskt té. Trevligt. Slutade vara allergisk mot nötter, åt en varmkorv och fick en frisbee i bakhuvudet. Lärde en hund 7:ans gångertabell, utmanade en pensionär i plockepin och hostade upp en garn-tomte. Har dessutom träffat den märkligaste människan i mitt än så länge 13 åriga liv. Han hette Peder, luktade pizza-deg och bodde på de sju haven. Mytomaner finns
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Om inte Gud finns så finns inte Djävuln heller, Om inte Djävuln Finns så finns inte Gud heller...!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, undrar samma sak
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
låter för konstigt, han måste ha menat sminkat sig..
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
Sminkade sig ska det stå :d
phlegm P21 Vad dillar du om???? :P
SAN Min cykel stod kvar sedan dagen innan på skolan där jag går, hade ristat in "Nv3a" på en kulle med en hacka så cykeln stod bakom den
Det finns bra dagar och det finns dåliga dagar... Idag var en JÄVLIGT dålig dag... En dag som seriöst har förändrat mitt framtida liv....
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
SAN Haha, sant :) , Jo, det hoppas jag med :p JAOOOO Försökt vara kung på stan eller?
Min dag: Tog jänkare(raggar bil) till Luleå allt gick bra, klockan gick. På vägen tillbaka mellan skellefteå och Piteå överhettar motorn och går sönder. Alla i bilen sover, så jag väcker han som äger bilen. Ja motorn är paj, det är kallt som fan men som tur så har vi en kompis som kommer efter oss (ca 30min bakom oss var han). Han hadde pajat handen efter att ha slagit i nånting hårt. Vi hadde ingen boxeringslina. Men vi fixa det med ett spänn rem. OBS, detta var kl 5-6 på morgon, jag ska upp och jobba kl08:00. När vi är i skellefteå går remmen av några gånger med det gick finns. Hoppas bara att motor haveriet i var mitt fel. Så jag la mig i sängen hon en tjej kompis och tänker jag skit i jobbet sen ringer jag och förklarar vad som hade hänt. Efter 1 timmers sömt, kommer en person in i lägenheten, av alla möjliga människor som kunde komma var det MORSAN !!! Går in i sovrummet där jag och tjejen ligger och sover och börja skälla på mig att jag ska jobba. Sen går hon därifrån. Min tjejkompis tykcer att det var jävligt pinsamt och även jag. Min morsa har aldrig varit dit förut. Hon känner inte denna tjej. Men tydligen så spåra hon telefon nummret osv. iallafall. Jag blir vansinnig går hem till mig hotar morsan och tvingar henne gå tillbaka till tjejen och be om ursäkt. Nu snackar vi ordentligt hot. Sen börja jag må skit dåligt över allt som hade hänt osv. Men dock så skaffa jag mig en ny trevligt tjej kompis :)
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Turist P19 Åfan säger jag bara :]
Om det finns nåt ONT då måste det finnas nåt GOTT Om det finns nåt GOTT då måste det finnas nåt ONT Antigen finns inget av de, eller så finns båda
immortal... vad är det där för snack? it makes no sense
Moonshiner Tjaa, med tanke på att ONT är en ståndpunkt, så måste ju ståndpunkten GOTT också finnas? I övrigt förstår jag itne varför inte Satan och Gud inte kan vara samma väsen ens?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Bono fattar precis vad du menar. Men jag är inte säker på om det är djävulen, jag tror bara att det är murphys lag som människorna (speciellt jag) lever under. - Kan något gå åt helvete, så kan du va jävligt säker på att det gör det!
ont och gott är bara tomma ord.....
Moonshiner: om djävulen finns så måste det finnas nåt Gott t ex Gud
WELL, Buhu, cry me a river. Sluta klaga, det finns faktiskt människor med riktiga problem!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Men du mohammed atta, skrev den mera som ett "ironiskt skämt" på hur livet kan se ut ibland om du inte fattade det..
Är Gud och djävulen polare egentligen? Om man vart elak i livet dvs inte left efter Guds regler, blir man ju straffad i all evighet av djävulen... Motsägelsefullt? Bara en fundering, har inte läst bibeln, står det nån förklaring till detta? ot men vafan
Gud är Djävulen, han är schizofren.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
ville_du_nåt P21 som i När Änglar Dör? ^^
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!