I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer/Killar utan egna åsikter!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-05-29 23:55

Tjejer/Killar utan egna åsikter!

Frustrerande!!

Försöker prata om ett problem med henne..
Hon lyssnar men säger inget, säger hon nåt så är det ett enda stort tvekande. Jag vet inte vad jag ska göra..

Känns som jag hellre vill ha världens bitskaste kommentar spottad rakt i ansiktet än ingenting alls..

Känns som att prata i en tunnel, det enda man hör är ekot av sig själv..

Jag vet inte!

2005-05-30 00:27
prata med nån anna om ditt problem då...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-05-30 00:47
aa, men om man har problem med en person så vill man gärna lösa det med just den.

Men jag har pratat med andra, det är skönt de..

2005-05-30 01:22
Du har rätt. det är extremt frustrerande om man råkar träffa på en sån person.

Försök provocera fram en åsikt eller en reaktion.

Eller berätta att du tycker det är jobbigt!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2005-05-30 01:54
Ställ ultimatum typ, "vad tycker du? Såhär eller såhär?"

2005-05-30 02:51
Det är ledande frågor Krueger, tänk om personen i fråga inte tycker något av de alternativen och bara väljer ett av dem för att vara bekväm?

Knepig fråga dock, själv tycker man gärna att folk måste ha åsikter, speciellt om det är i en fråga som rör dem själva.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2005-05-30 04:24
idiZla P2
Hahahah....sååå sant att man gärna vill lösa de problem man har med dem man har problemen med.....hahaha
Verkligen withya on this....
Även fasstja vet att man inte alltid vet vad man tycker..o man kanju aldrig kräva att man ska veta vad man tycker om nåt...men efter ett tag kan man få krupp på folk som inte har nån åsikt för att de inte vågar välja lr tycka!!!!
Jag brukar köra över sånna...o äre en person med en ryggrad så tar dom ingen överkörning o då säger de vad de tänker...!
Alt. kan manju bara säga..."asså du tycker såhär....OKEJ" osså säger man nåt helt befängt...hahah..då brukar man oxå få nåt ur dem..hahah!
Att provosera fram en åsikt går ALLTID hem =)

Lycka till man!
Flying inbetween..

2005-05-30 12:25
har också varit i samma sits, till slut fick jag frispel och sa bara rakt ut "vad skönt det hade varit att för en gång skull få prata med en person med egna åsikter istället för med ett kolli". Oj, vad det blev mycket bråk men han sa helt plöstligt vad han tyckte!
jag träffar aldrig den personen mer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.