I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-30 22:21

Stoltheten

Varför är stoltheten så jävla viktig i mångas förhållanden? Folk verkar skita i att visa vad de verkligen känner och tycker för att inte förlora sin stolthet. Eller tex ljuga för att verka ointresserad fast man egentligen är intresserad, och då blir allt fel.

Om jag har en tjej som jag tycker om så kommer hon i första hand, stoltheten i andra. Så känner jag iaf. Vad säger ni?

Hoppas ni fattar. Jag snackar inte om förnedringar eller nåt här.

Skäms du inte?

2005-05-30 22:24
hmm förstår inte riktigt va du menar... men hur hårt livet än är och hur mycket du vill vika dig så komihåg att falla stolt.! stå rakt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-05-30 22:28
Manel

Nej du fattar nog inte riktigt, det är svårt att förklara.

Men ett exempel då. Om din flickvän gör slut men du tror att det fortfarande kan finnas en chans mellan er och du vill få det att funka. Gör du då allt för att få henne tillbaka genom att visa det och stå för dina känslor eller spelar du okänslig och raggar upp andra? Typ.
Skäms du inte?

2005-05-30 22:31
ha.. oj min flickvän ville ta en paus.. jag sa hell no paus då kan du lika gärna göraslut för jag pllar fan inte vänta på att du kanske ångrar dig... så jag gjorde allt för att glömma å ragga nytt kött... hmm tror du hittat min ställning till frågan...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-05-30 22:33
Manel

Ja kanske det. Jag gillar den inställningen också på ett sätt.
Skäms du inte?

2005-05-30 23:17
Shadi

Ja men isf för att du inte vill bli sårad, eller hur? Inte för att du känner att din stolthet och heder har försvunnit för att någon dumpade dig.
Skäms du inte?

2005-05-30 23:30
Ultra P21

jag kör på förnedring hela vägen. det är viktigare att få tillbaka den jag älskar än att "se bra ut" om du förstår vad jag menar. ^_^

däremot låter jag aldrig någonsin människan ställa orimliga krav på mig. men det handlar inte om heder eller stolthet utan om att jag håller på min rätt att vara mig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2005-05-30 23:43
alltså man kastar ju inte ut sina känslor som en hink vatten och låter partner plaska runt i det hela, man ska försöka ha lite självbehärskning, finns väll mycket man känner som aldrig kommer upp på tapeten för att man inte ska verka underlig. Speciellt i raggningskedet så är det väldigt mycket som hålls tillbaka, hur rosa molnen än må vara.

Du har rätt Ultra på de sättet att ibland kan man göra sig själv en björntjänst genom att vända andra kinden till men jag tror inte att den bästa lösningen är hela tiden att släppa på hämningarna och göra sig riktigt sårbar, då tror jag det blir bättre än om man skulle gå vidare.

Kärlek är ett avancerat spel som ska innehålla lika mycket givande som taganade, när en pol för övervikten då faller det tillslut samman.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2005-05-30 23:47
Rainmaker P18

hmmm... har alltid funkat för mig att säga precis vad jag känner och försöka förstå hur den andra känner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-31 01:09
Om man tänker på sin stolthet är man inte kär
my name is xelly smelly

2005-05-31 01:25
Manel:
Men så raggade du nytt kött, inte bara för att glömma, utan även för att djävlas med henne, eller?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/