I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

idag blir en underbar dag!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-02 08:11

idag blir en underbar dag!

aa... har ni någonsin känt så på morgonen?

idag hade jag den där känslan... hoppade upp ur sängen utan problem, sjöng i duschen :D, kastade mig ut i bilen, startade ...och det första som strömmar ut från högtalarna är "what a day for a daydream"
inte ens alla gamlingen på motorvägen som nästan körde på mig när hon bara väjde ut utan att blinka kan förstöra min dag...
fick ett leende från butiksbiträdet på statoil med när jag köpte frukost.
alltså... jag är inte vidskeplig osv... men jag tror fan att man utstrålar någon sorts aura när man är glad ...man måste fan det, det lyser om mig idag :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-02 08:36
Det låter ju helt underbart ;) Jag kände en enorm ånger för att åka till skolan imorse.. Hade mer än gärna legat kvar och sovit i sängen ett par timmar till.. Jag lyser definitivt inte idag, jag är bara...trött.

Skönt att någon får ha en bra dag idag iaf!

Fred & kärlek!
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Redaktionen

2005-06-02 08:52
Jovisst. Jätterolig! Vaknade, pissade , käkade satte mig här. sen hade nån skrivit till mig att jag borde ta livet av mig o att jag var fulast i stan blabla :)
namaste
Redaktionen

2005-06-02 08:53
jag älskar vänersborg!
namaste

2005-06-02 08:54
Förhoppningsvis blir det en underbar dag.
Ska sticka ner till helsingborg idag för jag ska gå på min systers bröllop på lördag, kan säkert bli kul. =)

Redaktionen

2005-06-02 08:55
nils , det låter kul :) lycka till!
namaste

2005-06-02 08:57
Tackar! =)
Har dock ett litet problem, jag e tvungen att hålla tal på bröllopet och jag har inte skrivit nått än, blir till att skriva det på tågresan ner. :D

2005-06-02 09:02
nils

sånt kommer av sig själv :)
helsingborg är f ö en skön stad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-02 09:04
daviden:
Förhoppningsvis :)
Jo det har du rätt i, nära till danmark o allt ;)

2005-06-02 09:05
...jag vet en som kommer att bli glad idag! ...och billig sprit och öl införskaffat i danmark lär inte göra det sämre ;)

2005-06-02 09:10
Tvivlar på att man går till systembolaget ialf, går juh snabbare att tura, 30 min fram och tillbaka =) kan det bli mycket bättre?

2005-06-02 09:36
Nä nu ska jag börja röra mig mot centralen och invänta mitt tåg ner till hborg, hoppas ni får en underbar dag =)
Vi ses!

2005-06-02 11:15
Snart är kaffet färdig och det ska munchas mackor till chappelles show, en morgon kan inte börja bättre;
"Im rick james.........bitch"
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-06-02 11:32
cocaine is hell of a drug...

:D

2005-06-02 11:35
när du känner så, kommer kvällen bli KASS!! :D

2005-06-02 11:38
daviden

Haha, "darkness everyone, darkness". Finns inget bättre än att börja dagen med ett gott skratt.

2005-06-02 11:47
när allt stämmer, så stämmer allt :)

2005-06-02 11:55
Exakt, det är bara att tacka och ta emot :)

2005-06-02 11:56
stinis

INGET kan förstöra min dag ...skulle vara om någon servitris spiller ut en bricka med läsk över mig nu på lunchen ...eller något i den stilen hehe...

opsydaisy

I said look bitch, I'm rick james :P

2005-06-02 12:01
david är så söt:D han sprider glädje det gillar jag!

fast jag känner så varje morgon. när jag vaknar. även om de är mer intensivt vissa dagar o de är när de är intensivt som de blir bra hela dagen för då låter man inget förstöra det.
men när de inte är lika intensivt brukar de bara vara neutralt hela dagen :D

2005-06-02 12:18
daviden

Ahh mate, kan fortsätta hur länge som helst;

"Hold my drink............bitch"

:)

2005-06-02 12:36
eeey, jag blev glad när jag läste din tråd, de e klart de sprider sig, vad du ger får du tillbaka bliss & lööööv
och..???

2005-06-02 12:54
ingen spillde på mig!

dagen är underbar...

utantttveka

mmmah! kärlek

moln

kärlek till dig med! ...och! väärme

2005-06-02 13:54
aaw, daviden!! vad härligt att läsa..

min morgon började i blä.. missade skolan, eller, försov mej.. och nu är jag för lat för att gå dit.. : ( hur gör man för att orka det!?

JAG VILL OCKSÅ HA EN BRA DAG! : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Redaktionen

2005-06-02 19:38
idag har det varit en bra dag. jag fick min mp3 :)
namaste

2005-06-02 21:57
Så, hur var dagen? :)

2005-06-03 13:29
Ja, ibland så har man gyllene dagar. Så man får verkligen ta och utnyttja dom till fullo så man inte går miste om det. =)
www.nativeswedes.se

2005-06-03 13:34
jaa, idag är en sån dag för mej. jag vaknade imorse å va alldeles glad, nästan som lycklig ju =)

ska dreadda en tjej idag å det känns också helt jätteroligt för hon tycker det ska bli så kul att få i dom. struntsamma om det tar 10 timmar, man kan ju glo på film under tiden liksom.

jepp, jag e fan glad idag :)
Use some paint to keep them alive...