hmmmm jag skulle nog säga stanna, säger som andra austrailen åker ingenstans, om du åker iväg från honom kommer han ju förmoligen se det som förlorat och måste försöka gå vidare med sitt liv och kanske ev. träffar någon annan, då lär du ångra dig jävligt länge, och dessutom om det känns så underbart med honom tror jag som xplizit, det lär ändå bara kännas risigt och tråkigt vad du än gör, så du kanske får uppleva mycket men då är ju frågan vad är roligast, och vad får du i längden ut mest av? att stanna med honom och se vad det kan leda till, men missa chansen att resa i Australien just nu, denna chans kan ju dock återkomma. Eller att resa runt i Australien och uppleva mycket, men kanske ändå känna att det är tomd och missa chansen att se vad det kunde ha lett till med honom. Chansen att se vad som händer med honom kan ju även finnas om du reser runt i Australien, men jag skulle tippa på att den är extremt mycket mindre än att chansen att resa i Australien igen. Som sagt Australien rör sig ingenstans dit kan du återvända, men han är inte statisk och du vet inte om du kan återvända till honom