I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fritidsgård...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-12 23:31

Fritidsgård...

tänkte bara meddela er om att jag driver en fritidsgård... Ofrivilligt!!
Är alltid minst 15 pers här i min lägenhet när jag vaknar och när jag lägger mig... pain in the aaaass....

min fråga är... hur mycket borde man betala personal som får jobba här?? och vad behöver jag för personal... utkastare vore nice... förslag?

hehe ;) inte så seriöst!

"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Groupie

2005-06-12 23:34
släng ut alla och säg att du ska städa sen låser du dörren och öppnar inte för någon som du inte vill ha in
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister

2005-06-12 23:50
hehe tro mig de funkar inte... sen så klarar jag inte bara slänga ut folk.... dom kommer ändå tillbaka hur man än gör... Svart Magi like whoa!
Groupie

2005-06-12 23:51
är det polare till dig som hänger där eller ?? att du orkar också skulle fått raseri utbrott
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister

2005-06-13 00:09
jo några av dom e polare... men dom drar med sina polare.... ibland orkar jag inte utan då drar jag iväg eller upper mig skitfull! :P
Groupie

2005-06-13 00:11
segt asså be snuten om hemlig adress och skit då ;) :P

2005-06-13 13:09
haha förstår ditt problem.. bodde borta i flogsta innan, hyrde andra hand av en snubbe som var student.
lägenheten kallades officiellt för "dimman".. aldrig en lugn stund där...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-13 17:00
börja dammsuga mitt i rummet och psyka dom skitmycket.. säg åt dom att lyfta på fötterna och dammsug på samma ställe flera gånger...
testa även att moppa golvet och stänka massa lortigt vatten på dom!
:P whoouuhh,, borde väl göra susen?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-14 17:33
haha.. eller!, så får dom städa lägenheten... alternativt sätta upp en sån sexigt skylt: "Din mamma jobbar inte här, städa efter dig själv." ;)

2005-06-14 18:13
polyphonic: Eller så säger du att de måste ha med sig mat till dig om de ska få komma in. Eller börja ta inträde?

2005-06-15 01:38
sluta röka det från krukan.

2005-06-15 21:16
nämen så treeevligt :) vart bor du!? jag kan komma dit å hjälpa dig kasta ut dem :P

2005-06-16 04:08
Jag kommer dit och antastar alla för en liten summa...
Det kan hjälpa, annars har du förmodligen en ofrivillig #16 med i lineupen också...
fullfjädrad när jag kickat en gås..