förlåvning?
behöver lite tips... ja ska förlåva mig imårrn, ja vet att hon vill men hon vet inget... har funtat på att dr till djurgården å sitta i parken å kolla på vattnet å dra upp ringarna efter ett tag, typ ta en picknik eller nått... men de kanske ska rengna imårrn. behöver lite andra tips, nån som har nått bra tips på hur ja ska lägga upp de? har även funderat på att glida in på muggen när hon sitter å klubbar kanske bör tilläggas, men de va inte så populärt när mina tjej kompisar fick höra de... tack på förhand
Du har en fågel!
jag förlåvade mig med min guzz på långholmen me jordgubbschampange typ, och sen en fett dyr middag. (kolla upp väderprognos om du tänkt göra nåt utomhus) kör hårt och lycka till.
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."
"Förlovning" Hett tips är att inte göra någonting som hon tycker är direkt jobbigt / stötande / irriterande / förnedrande. Att överraska henne på muggen går nog lite fetbort... Promenad och en schysst middag kan väl funka om du inte kommer på någonting mer spännande. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Dina: haha fyfan för tjejer alzå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ha frukost picknick på ett mysigt ställe. därefter kan ni gå på stan kolla runt, sen kan du ta henne till en blomsteraffär och köpa henne en blomma. efter det kanske ni kan spela minigolf. och därefter kanske ni blir hungriga så kan ni gå hem till dig och laga lunch tillsammans. och om du vill skämma bort henne ytterligare kan du mata henne :) sen efter lunchen kan ni bara ta det lungt. på kvällen skulle du kunna ta ut henne till en fin resturang, sen efter maten kan nu promenera lite. du kan ta henne till ett fint ställe där du tar fram ringen lite oväntat :) sen får ni sköta resten själva ;) förresten gör det på eran vad kallar man det typ månadsdag, typ den 10 july har ni varit tillsammans si och så länge, för då tror hon att du gör allt för att det är den dagen, annars kan hon misstänka ngt. lycka till :)
Tizzle Tazz
ps. ringen är superviktig för tjejen. den ska ju hon kunna visa upp och vara stolt över. behöver inte vara värsta diamanten, men den ska helst vara lite speciell, hon ska ju förhoppningsvis bära den för alltid ;)
Tizzle Tazz
Kör skattjakt! WEEEEEEE! Sen kommer hon till platsen där ni träffades. Där sitter du i en fin latexdräkt.. ah man cut that last shit. Men det här uppskattas, kanske är lite väl originellt dock. :D
jumpcut P22 hah, tänkte just skriva exakt samma sak.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jumpcut My man du tog orden ur munnen på mig... Biatch dricka pilsner någon dag? Ska bara skramla ihop lite cash... ^^
-- Mellanslagsanvändare --
Jag tänkte säga... Innan man förlovar sig, kanske man borde ta reda på hur det faktiskt stavas. Men, what jumpcut said liksom :)
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
jumpcut haha du tog orden ur munnen på mig med!!
jumpcut P22 EXAKT SAMMA SAK tänkte jag !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"har även funderat på att glida in på muggen när hon sitter å klubbar kanske bör tilläggas, men de va inte så populärt när mina tjej kompisar fick höra de..." -> men dina killkompisar stötte förslaget? :)
Förlovning är inget man bara gör sådär, jag tycker det är helt absurt, typ som folk som vart tillsammans 1 vecka springer till första jävla tuggimiautomat o trycker ut en ring... man ska älska varandra o vara så säkra på varann att man vet att "your the one in my life now and for ever ever ever and ever!"
Fucks your life up crew Tjabo!
Såfort nån börjar hacka på tråden, så följer mängden med.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
jag tycker det var gulligt. oftast är det ju tjejen som tjatar o tjatar tils killen går med på det :P tyckerdet låter jättesött. bjud henne på restaurang o sen när ni kommer hem så tänder ni ljus, sitter i soffan med en filt o myser, lite musik på i bakgrunden, o så kan du pop the question :)
måste säga att jag tycker det är rätt taskigt att hala fram en ring och fråga utan förvarning, fatta hur pressad man lär känna sig att säga ja, speciellt om det sker bland massa folk (tex resturang) och hur jävligt det måste kännas att hamna i den situationen om man faktiskt inte vill, hur pinsamt och hur elak man måste känna sig...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
bra skrivet jumpcut
"..om du vill skämma bort henne ytterligare kan du mata henne :)" say whaat? haha näe. håller med misery_chick om att du nog inte bör göra det mitt i en folkmassa. och så var det mesta väl sagt då men var fan säker på det här, som sagt, så ska förlovning vara något speciellt.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
man hallå, välja ring själv? det är som att ta sin partner när den fyller år till en affär och säga "välj vad du vill ha".
What I said, yo!