I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

svek, lögner osv. Hur?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-16 23:35

svek, lögner osv. Hur?

hmm, fan fick reda på lite info i tisdags utav en släkting som fick mig å hamna i en annan värld, känns som det e svårare å andas, e mållös, vill gråta vill skrika, vill slåss, vill rymma vill ha sönder saker, vill bara ligga i sängen, känner nite prata med folk, och massor andra känslor som bara snurrar runt.

har jävla lust å ringa å skaffa ett lån å bara sticka å ta ett plan härifrån för denna info jag fick reda på gör att min mor har ljugit om vissa saker angånde mig å min fader, som jag trodde var en person(har aldrig haft någon slags pappa alls) först sket i mig tills jag var tio då sa hon "sanningen" som jag fick reda på i tisdags var även det en lögn...

men tråden handlar inte om detta utan när det känns som din värld håller på kracha ihop runt omkring dig å du e fast i mitten å inte vet riktigt vad man skall göra, hur tar man sig ur det?

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-06-16 23:36
ahha vet inte varför jag skrev detta här, har inte pratat om detta med någon annan än, så jag får la snart panik å slänger tråden..
- Gôr-many.

2005-06-17 01:09
Damn...jag känner var du kommer ifrån

Det är bara att bita ihop och inte låta det som händer ta kontrollen över dig. Bearbeta skiten, låt inte skiten bearbeta dig...

Fortsätt med saker som du gör, rutiner som du har så du inte går förlorad i vardagen.

2005-06-18 18:07
när allt rasar så biter jag ihop och uthärdar. det blir kanske bättre. frågan är bara när. jag väntar fortfarande.

när det gäller släktingar som kukar ur så har jag under våren lärt mig att inte ha några förväntningar på någon. då slipper man bli besviken över vilket as man egentligen har att göra med, trots att man "visste" att den människan var bättre än så.

det jag gjort för att inte bli helt tokig över sånt är att prata med folk och sysselsätta mig med annat för att slippa tänka på idioterna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-18 22:59
Jag kan inte göra annat än gissa, men jag antar att de döljt sanningen pga att de trott det varit det bästa för dig. Släktingar som "kukar ur" enligt junkgirl, finns många utav och är något jag upplevt själv, vilket lett till att jag har 0% förtroende för mina medmänniskor. Jag litar enbart på mig själv och ingen annan ( för tillfället). Det är enklare och JAG förlorar mindre på det.
Jag tror iaf inte att dom medvetet har velat såra dig.
People fuck things up, big fuck ups too! Man behöver absolut inte försöka förtränga saker som sårar en, men det hjälper nog att prata om det med den andra parten. Den dagen du kan förlåta dom är den dagen du kommer att må bättre........tror jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2005-06-18 23:02
ah tekkie... chin up sweet!
What I said, yo!

2005-06-18 23:15
ett sätt som funkade för mig är att jag får ett jävla utbrott och typ är i tystnad de närmsta dagarna men det beror väl helt och hållet ppå situationen
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2005-06-19 15:37
för mej hjälper det inte att prata om saker och ting.. jag skiter i det helt enkelt, låtsas som att det inte finns och bryter ihop på fyllan istället.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-06-19 22:46
shunare ahhah det låter som mig exakt :)
- Gôr-many.

2005-06-21 01:06
taofistisk P0

haha, du igen..

ehm.. ja, jag är nog sugen som många andra på att höra vad som hänt, men det är kanske lite för privat
http://www.homage.nu/