I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mina drömmar = Obehagliga

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-22 00:20

Mina drömmar = Obehagliga

Jag vet inte om det bara jag som känner så här..

Men på nätterna drömmer jag om saker som hänt under dagen innan.
Som om tex: mamma häller upp ett glas mjölk till mig - och i drömmen häller hon blod till mig i ett glas, och kryddar till med en flådd råtta till..
Jag drömmer faktiskt surrealistiskt mer o mer..

När jag cyklade till skolan en dag, så såg jag en tant stå i ett fönster o titta på mig (värsta skräckisen)
Sen drömde jag om det, men tanten var en hamster?! Och åt juice-kartonger (eftersom ja drack från ett juice-paket samtidigt när ja cykla för ja glömt äta frukost..)

Detta låter vansinnigt, stört, psykat..

Är det någon som har samma symptom?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-22 00:27
haha .. det är läskigt..
drömmar är fan flumma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-22 00:27
inga symptom... drömmar är symboliska.
om man t.ex drömmer att man styckmördar nån, så är de ett starkt tecken på att man har djup panik ångest.
kul att de körs

2005-06-22 00:28
alla drömmar behöver inte betyda nåt, men de flesta gör de.
det är de undermedvetna som bearbetar de man lägger lock på t.ex känslor.
kul att de körs

2005-06-22 00:28
men varför, omvandlas vardagssaker till något hemskt?! :(

2005-06-22 00:29
läs en drömlexicon.
kul att de körs

2005-06-22 11:45
jag drömmer mest om sånt jag är rädd för lr hatar... har drömt mardrömmar om skitstora dödliga ormar 2 nätter i rad nu...orkar inte...jävla ormar försvinn för fan!

2005-06-22 12:08
haha =) drömmar är onödiga, men bra på ett sätt..

undrar om man skulle ha mardrömmar, om man aldrig sett något läskigt på tv eller någe?

då känner man ju inte till hemskheterna! eller? =S

2005-06-22 15:53
Alla drömmar är ju helt vrickade, tror inte ni är något psycho bara för att ni också har vrickade drömmar.
Intressepenisen hårdnar!

2005-06-22 16:19
jag har drömt mardrömmar, samt bara skumma och vrickade drömmar 2 månader i streck nu.. varje natt..
sjukt störande..

ofta, helt ologiska drömmar.. ofta blir jag brutalt misshandlad i drömmarna, av någon jag känner lite halft.. (exempelvis: en kompis kompis, eller en gammal lärare)

jobbigt är det iaf..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2005-06-22 20:05
Minns att jag hade precis samma drömm flera gånger i tonåren. Det var typ en fattig svart kille i trasiga jeans och en vit nersmutsad, lerig o trasig skjorta som kom springandes i en dal med massa buskar och palmer och strax därefter kom ett gäng, även de svarta, militärer efter honom och skjöt ner han.

Känns en idag jävligt mysko eftersom jag minns så väldigt många smådetaljer kring drömmen. Inget liknande har någonsin hänt. SKulle vilja veta vad f-n det handlade om.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2005-06-22 23:35
kommer ihåg en dröm jag drömde flera gånger för ett halvår sedan typ. Såg min parfymflaska som antinger var halvfull eller helt tom. läste ett drömlexikon som japp sa. hade tydligen "ouppfyllda önskningar" typ. har ingen aning om vad det var men det försvann efter ett tag:P

2005-06-22 23:39
Drömmer också liknande saker.

2005-06-23 00:06
hmm, jag har drömt om aliens de senaste nätterna, asså såna aliens som finns på ailien filmerna... Riktigt coolt för förra natten var det jag som var alien och käkade upp folk ^^
http://felidae-music.com

2005-06-23 00:14
Jag har nu drömt om att jag blir attackerad av björnar under olika omständighter i snart tre veckor. Skit jobbigt.

Vad fan ska det betyda. Och så gör jag helt skumma grejjor. Som klättrar upp på väggar men björn fanet hänkar på.

Jag har inget emot björnar. Lite nu för tiden och så, men vad fan.
I´m with stupid--->

2005-06-23 13:49
ayaros F22

Titta på disney-filmen, Björnbröder!!
Drömmarna kanske försvinner då? :)

Om du redan sett den, se den igen :)

När jag var liten drömde jag om den onda häxan pomperipossa, hon stack mig jämt i ryggen med sin näsa.

En gång tog jag en brandyxa och dödade kärringen, o nu drömmer jag aldrig mer om henne!

"Det gäller att döda sina drömmar, för att få slut på dem"

Det är faktiskt sant!

2005-06-23 18:02
jag är alltid förföljd u mina drömmar.

2005-06-23 18:26
roedskalle P16

hahaha. får kolla in den då. fett jobbig dröm bara.
I´m with stupid--->

2005-06-23 20:12
tycker bara det låter kul :D
en cool hamster som glor på en från ett fönster. grava

2005-06-23 21:25
jag har börjat drömma mardrömmar :S orömmer jag fett mycket om skolan, guuuuuuud jag saknar skolan!

2005-06-23 22:17
I förrgår drömde jag att jag var på en Darin-konsert. Det var obehagligt:(
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-06-23 22:51
Jag tycker att det är obehagligt att drömma att man vaknar och börjar dagen, sen så vaknar man igen och inser att de va en dröm så man börjar dagen igen, sen vaknar man igen.. osv

men i natt drömde jag om ett litet får, i storlek med en katt.. de va jäkligt ulligt och huvet va extremt stort, sen kollar det på mig med sina stora fina gul orange ögon och säger med en typ barnröst "hej emanuel" och ler...

aaaaahh aaaahh *måste sluta dricka sprit*
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-06-24 10:29
Jag drömmer ibland att jag är i en fight med någon men mina slag gör ingen skillnad, slår och slår men ingenting händer. Jävligt frustrerande.
hejhej

2005-07-17 12:37
Jag drömmer alltid att jag har sex med mina kompisar:S Sen då jag vaknar e jag osäker på om det var på riktigt eller inte..
My heart lives in my vagina.

2005-07-17 13:54
när jag var mindre så drömde jag jävligt ofta om ett "spökhus". ni vet en stor jävla herrgård med ruttna träd osvosv.
jag gick så klart in i huset varje gång för att kolla runt lite. där inne så va alla möbler täckta med vita lakan, golv, väggar och tak var av svart och ruttet trä.
helt plötsligt hör jag en röst som ropar mitt namn långt borta i huset och jag börjar gå mot ropen.
tillslut kommer jag fram till en dörr och hör att rösten är bakom dörren och på något sätt så hör jag att de var min biologiska farsa som jag inte kände just då (tog 15 år innan jag änns träffa honom). när jag tar i dörrhandtaget så hör jag ett skott och rösten försvinner. jag går in och ser min farsa ligger på golvet med ett skotthål i pannan och massa blod.
gubben reser sig upp och fortsätter ropa mitt namn och börjar gå mot mig. jag börjar kuta så klart. springer och springer hur länge som helst.
jag hör rösten från olika håll hela tiden, ibland nära och ibland långt ifrån.
helt plötsligt hör jag rösten precis vid mitt öra och blir skit rädd och öppnar första bästa dörr för att springa in men där finns inget golv och de märker jag inte förens jag ramlar ner i ett bottenlöst hål.
här vaknade jag varje gång jag drömde skiten och drömmen var exakt likadan varje natt.
haha nu tycker jag bara att de är en rolig dröm men inte då.

fred!

2005-07-17 14:21
Princess_S F20:ormdrömmar är ruggigt läskiga,en gång drömde jag att hela världen var ett stort terrarium med en likastor orm i :(
Poet

2005-07-17 16:30
jag har drömt att jag har dött på olika sätt nu ett tag, rätt sjukt men ändå lite halv spännande
"life's a garden, dig it."

2005-07-17 16:33
jag har inte drömt mardrömmar på jääättelänge.

2005-07-17 21:11
Hyvni: jag har drömt exakt samma sak..man slår och slår men slagen gör inge skada alls..samma att jag skjuter nån men den jag skjuter skadas inte alls.
...

2005-07-20 02:28
nu för tiden drömmer jag bara att jag är helt ensam antingen i ett överdrivet stort industriområde eller långt ute på landet där det bor läskiga lantisar som försöker döda mig.