Moderator
2005-06-24 01:32
Jag mår så jävla dåligt! [Kärleksproblem]
Jag mår så jävla dåligt just nu, och har gjort det dom senaste veckorna. Jag älskar mitt ex mer än nåt annat i hela universum, men hon hatar mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Vi hade det underbart tillsammans, men så fuckade jag det och vi började bråka en hel del så vi bestämde oss för att ta en "paus" i en månad för att sen känna efter hur vi ville ha det. Men nu har allt blivit ett helvete! Hon vill inte prata med mig och jag mår skit! Jag har sagt att jag kommer göra allt för att få det att funka och göra henne lycklig igen, men hon säger bara att hon inte kan lite på mig mer. Jag har verkligen försökt övertala henne flera gånger, men hon har sagt att vi ska prata om det nån annan gång, men sen vill hon inte. Hon har sårat mig flera gånger, men jag har försökt glömma det och tänka på allt det roliga vi gjorde. Jag vill att hon också ska tänka så. Alla gör vi fel, ingen är helt perfekt, men hon vill verkligen inte förlåta mig. Det känns hemskt. Hon säger att hon fortfarande älskar mig, men hon säger också att jag inte kan göra henne lycklig och att hon inte kan lita på mig mer. Jag vill inget hellre än att älska henne och bli älskad av henne! Jag har verkligen försökt få det att funka, men hon stöter bara bort mig hela tiden, jag orkar inte mera. Jag har blivit helt galen! Tänker på henne hela tiden, kan inte äta eller sova riktigt och jag är allmänt fucked up i huvudet. På kvällarna ligger jag och kollar på kort jag har fått av henne, och då gråter jag som en 4-åring! Så mycket som jag har gråtit dom här veckorna, så mycket har jag inte gråtit på flera år! Jag älskar henne så otroligt, otroligt mycket! Vi var med varandra varje dag, delade allt! Över ett års kärlek har bara försvunnit på några veckor! Jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar henne, och kommer troligtvis alltid göra det, men jag orkar inte mer. Jag vill inte leva utan henne, jag klarar mig inte utan henne! Är så jävla nere, mår så jävla dåligt, men det finns inget jag kan göra. Känns som om mitt liv är slut! Varför skriver jag det här då? Jag har faktiskt ingen aning, jag kommer nog knappast att må bättre av det, så jag vet inte varför. Kanske för att höra om någon varit med om något liknande, och isåfall, hur löste ni det? Fred. // Allramish.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Varit i samma sits som dig. Det bästa tipset jag kan ge dig är att lyssna på vad de gamla klyschorna kan lära oss. De är ofta skrattretande positiva och flummiga. Men de har blivit klyschor av en anledning, glöm inte det, de är ofta sanna. Följande Klyschor passar in i ditt fall: *Det kommer bli bättre *Umgås med nära och kära *Prata om hur du mår *Ge henne lite tid, förr eller senare kommer ni att få prata ut *Pilla inte i dig massa droger och alkohol *Du är fortfarande ung Lycka till!
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Moderator
2005-06-24 01:47
Broa_Fett Jo, jag vet. Jag vill ju att hon ska vara lycklig. Men grejen är den att hon säger att hon inte kan lita på mig, men innerst inne tror jag hon tycker att hon är lycklig med mig, hon sa det till en polare i ett SMS förra veckan. Så jag vill verkligen förska bevisa det för henne, men det är inte lätt. phlegm Tack man! Men jag har svårt att tro att det blir bättre, tyvärr. När jag är med mina polare så känns det lite bättre, men jag tänker på henne hela tiden. När jag är ensam är det dock ett rent helvete!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
ta avstånd, fortsätta leva ditt liv och sen se tillbak på hon, kan du visa att du klarar dig då är du intressant igen, sitter du på ditt rum och gråter och väntar på henne då kommer detta bli en sorglig historia. Laws of nature.
facebook.com/idiomatisk - fan page
oh nu känner jag mig glad över att jag aldrig varit kär eller älskat någon, gaaah det verkar vara jobbigare än det jag känner nu över att aldrig känt det....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Först och främst ska du inte alls försöka leva ditt liv och tränga undan känslorna för henne! Då blir det bara ännu värre, möjligtvis bättre för stunden, men when you close your eyes. Förtränger du nått bygger du upp det och det kommer att rinna över en dag. Så tänk, grubbla, fundera. Var arg, ledsen. Glad. Så småningom går det över. Du kommer tänka mindre på det. Kanske se tjejer igen. Det tar tid att läka sår, och det måste det få göra. Jag är ingen expert, men jag tror att det är svårare för dig att låta henne gå eftersom du inte har accepterat att ni har gjort slut nu. Du vill ju verkligen inte göra det. Om jag varit du så skulle jag skickat det här inlägget till henne på något vis. Många har lunar, kanske hon också har? Sedan kan du avsluta med att hon nu vet precis vad du tycker och att om hon vill träffa dig eller prata så kan hon gärna höra av sig, helst inom två veckor (ex.) Har det gått två veckor och hon inte hört av sig, då måste du sakta börja acceptera och inse att hon inte vill vara med dig. Du kommer på jättedåligt dessa två veckor (om hon inte hör av sig)... men det blir bättre. Och hör hon av sig och vill snacka, se det som positivt men överreagera inte! Tro inte att det är början på resten av erat liv tillsammans. Gå förstiktigt framåt, vinn tillbaka hennes hjärta. Lycka till :) (finns iofs andra sätt att göra det på, men det var ungefär så här jag fick tillbaka min pojkvän. Fast jag hade inte sårat honom så det kanske var "lite lättare".)
What we do in life echos in eternity.
Det bästa tipset någon skrev var att inte ta droger. Även alkohol osv gör bara att det känns ännu värre så fort ruset är borta. Jag vet dock hur det känns, tog flera flera månader för mig att bli rätt så okej, men du blir det så småningom.
Graffare
2005-06-24 18:46
allt har sitt slut min vänn! allt har sitt slut... de går över ska du se..livet går vidare :)
http://beltontorsk.tumblr.com/
får jag fråga vad du har gjort som gör att hon inte kan lite på dig?
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
I feel ya!... är med om det nu... finns nog ingen värre känlsa. Att först ha kärleken sedan tas den ifrån dig... jag har nog sumpat de få chanser ja hade tog det inte direkt bra. Hoppas du ännu inte gjort något du ångrar.. för det är svårare att gå vidare om du vet att du gjort grejer som kanske påverkat utgången... men en dag tar tårarna slut och då känner du den befriande tomheten (efter tre veckor har den äääntligen innfunnit sig) då kan det läkas.. de sår.. tvivla ej på dig.. tvivla på att det var äkta kärlek.. om det var äkta kommer hon tillbaka en dag... Om hon älskar dig, känner hon detsamma. Det kan ta längre tid för den som dumpar att inse vad den förlorar för den har tänkt på det ett tag så den har hunnit tvivla så mycket. Om du låter henne vara så kommer hon tillbaka OM det är meningen.. men vänta inte.. känn alla känslor och bli ej bitter. Tänk på de fina stunder ni hade.. för det finns alltid nån osm har det värre. Man kan förlora nån man älskar genom död och de är så mycket värre... om du mår dåligt över att du älskar henne så är det en behövande kärlek... känn kärlek bara.. det är underbart att kunna älska!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
La_Latina Det var kanske äkta kärlek men det betyder inte att hon kommer tillbaka. Det finns många saker som kan såra en människa och blir man tillräckligt sårad ger man så småning om upp. Det har inte med äkta kärlek eller ej att göra. Men annars väl talat!
Squirtle F11 hur fuckade du det?` varför litar hon inte på dig?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
breaky_grl : jag kan bara uttala mig om mig själv så okej.. mitt ex som mitt bankar så hårt för.. han har gjort mycket mot mig, men jag kan inte sluta älska honom för det... jag menar den dumpade kan älska äkta men ge upp för att de är jobbigt.. jag har gett upp.. jag skulle ha dött om ja fortsatt.. åt ej nåt på 3 dagar! jag vet att man måste hålla humöret uppe... men äkta kärlek dör aldrig.. tror man har en enda... den man skall vara med.. (fånigt eller gammeldags, pic ya choice :P)
La_Latina Jag tror vi kanske missförstod varandra? Men jag vet hur det är. Jag är fortfarande tillsammans med min pojkvän och vi har inte haft det så jättebra på fyra månader. Vet inte varför men jag älskar ju honom liksom. Det jag menar är att tjejen ifråga kanske inte kommer tillbaka trots att det var äkta kärlek. Just för att, som du säger, hon har gett upp. Jag har också gett upp på något sätt, men jag stannar kvar. Jag har gett upp oss, men jag tror. Äsch.. du har nog varit i samma situation. I vilket fall som helst så tror jag att det kan vara väldigt äkta kärlek även om man väljer att inte gå tillbaka till varandra.
Moderator
2005-06-25 16:27
Misery_chick Jag ljög för henne. Och jag ångrar det så otroligt mycket. Och ja, det är äkta kärlek. Jag kommer aldrig glömma henne! Hon har förgyllt mitt liv så fruktansvärt mycket! Som sagt vi gjorde allt tillsammans, och jag saknar det!
Squirtle F11 hur pass stor och allvarlig lögn handlar det om?
Moderator
2005-06-25 16:36
Misery Jag ljög om en bild jag hade på datorn, hur allvarligt det var kan jag ej svara på. Men hon tyckte verkligen inte om det. Men om jag ska vara ärlig så tror jag att det är något mer, vet dock inte vad.
Squirtle F11 Hade varit schyst om du berättat situationen så man kan tänka hur farligt det var.. försöka se det från hennes håll lite
http://www.homage.nu/
precis...svårt att ge tips när man inte vet hur det ligger till
sta pa dig, det BLIR battre!
skill bill vettu
Moderator
2005-06-26 00:51
Känns inte som jag behöver berätta något mer nu, allt är över. Var nyss och pratade med henne och gav henne en dikt jag har skrivit. Det känndes sådär kan man väl säga. Jag försökte verkligen in i det sista, förjäves. I och med att hon inte känner att hon kan lita på mig så är det lite svårt att säga att jag har förändrats och att det kommer fungera igen. Tyvärr. Jag älskar henne så otroligt mycket, och hon älskar mig med sa hon...Men hon är inte kär i mig längre. Jag vill verkligen vara vän med henne, men just nu är det blandade kännslor. Vad ska jag göra? Mår skit dåligt verkligen! Aldrig kännt mig såhär. Detta är bland det värsta som har hänt i mitt liv. Just nu måste jag erkänna att tankarna svävar lite mot min butterfly som ligger i lådan brivid mig...Men det känns endå inte rätt. Hur går man vidare? Jag vet att jag inte kommer glömma henne, och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Tid. Du behöver bara tid, tro mig. Tiden läker alla sår. Så otroligt klyschigt och inte alls vad du vill höra nu, men jag tror att även du vet att det stämmer. Förövrigt tycker jag att du ska prata om det med vänner och familj och vad det nu kan vara, det hjälper! Försök aldrig tränga undand sånt här, då blir det bara värre och det undermedvetna (och det medvetna) får inte bearbete det ordentligt. Då kan det sluta med värre men än ett brustet hjärta som läker.
squirtle det är inte så att hon har hittat någon annan som du inte vet om då?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Jag är helt säker på att hon älskar dig och att du alltid kommer finnas i hennes hjärta också! Tycker att du ska prata med dina kompisar om det. Dikten var säkert också jättefin.
Magnus Betnér <3
Visa det här för henne då, vad gulligt
Moderator
2005-06-26 18:28
mjukost Jag hoppas det...
Näeej,,, inte kärlek.. kärlek nästan = ondska ibland... AAAJJJ ajaj AJAJA Aj aj aj aj vad ont det kan göra... :S :S
Jag vet, det suger.. Det känns som du aldrig kommer bli glad igen. Men att hon inte vill prata med dig är egentligen bara positivt. Ska det vara slut, ska det vara över på riktigt. Inget jävla strul fram och tillbaka, vara vänner.. blabla.. Det e bara o bryta rakt av även om det känns piss. Det är enda sättet att gå vidare ordentligt.
Life is beautiful but sooner or later it gets ugly
gah, va segt mannen.. har också haft det så.. mitt ex gjorde slut för 6 månader sen.. tänker på henne fortfarande =S..
Moderator
2005-06-28 00:43
tokerish Mjoo, får hoppas på att jag också slutar må dåligt. Jag tänker bara på henne, så jävla jobbigt.
underbart hur man kan bli så beroende av en annan människa för sin egen överlevnads skull. jag har varit i samma sits mannen. tiden läker inga sår.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
melanieärdemented P60 för sin egen överlevnads skull? hur menar du?
Vännerna finns ju alltid där right. Kanske blir bättre om du hänger med dom ett tag. Allt tar sin tid, du måste också ge detta tid fast det är och känns jobbigt.