I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fula killar, fett fina brudar!?!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-27 01:50
fOLKE_fresh P17

är du verkligen i rätt tråd nu?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-06-27 01:55
stick-a-bush P20 haha you got me

2005-06-27 10:40
jag har ofta sett fula killar med tvärfina tjejer... då tänker jag, fan vad mycket pengar den killen har... lr att han har fett bra personlighet lr typ lagt ner hela sin energi på att få henne...

men sen så finns det oxå tvärtom syndromet.

killar som alla ser ut som att dom har vart med i Paradise hotel typ.. lr såna riktigt smöriga trimmade kroppar med fotbollsfrilla.. som går med nån tvärkort tjej som ser bra ut på bild, men egentligen e 140 lång... So it goes both ways,, serrö

2005-06-27 12:49
jag ser jämt skit fina brudar tillsammans med skit fu´la killar :P
Forumsignatur:

2005-06-27 12:57
Du har så jävla rätt! Snygga brudar överallt men inga grabbar. Det e bara å bli flata, killar är ändå bara skit =)
Life is beautiful but sooner or later it gets ugly

2005-06-27 16:51
jag är ytterligare än som tycker tvärtom.. tycker det är vanligare att man ser snygga killar än snygga tjejer.. däremot föredrar jag ju då en snygg tjej framför en snygg kille.. hehe.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2005-06-27 18:02
Jazzmine F22
Du är töntig. Det är du som är problemet.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-06-28 02:48
oväntat att du inte har bild på dig själv när du dömmer andra.
www.myspace.com/rizzle4fz

2005-06-28 10:46
Men det är ju fan sant ju. Det är fett irriterande när det springer runt en skitfin tjej med en kille som är ful som stryk.
Twang System fi de werl

2005-06-28 13:27
Utseendet är ju inte allt, en stor del men inte allt.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2005-06-28 13:52
Shit, ni som inte håller med, det är väldigt svårt att ta er på allvar när ni skriver att folk är töntiga för att de tycker på ett visst sätt.

broed : Ja, jag menar dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-28 15:35
Jag vill flytta till norrland. Verkar bo en massa fräscha boys där.
I´m with stupid--->

2005-06-28 15:47
Kanske är så att du är väldigt kräsen.
Kanske är så att gillar inte bryr sig om sitt utseende lika mycket som tjejer.
Kanske är så att killar inte gömmer sig bakom en massa smink:S
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2005-06-28 15:57
Jag skräms när jag läser denna tråd. Fan, får liksom ångest över mångas fixering och ytlighet här, eftersom jag vet att det säger rätt mkt om hur många i allmänhet tänker. Det är nu man bara vill låsa in sig och int bry sig om brudar. Eller bara sitta och glo på dem i stan och le, utan större förhppningar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-28 16:43
Niobe
behöver man verkligen svara seriöst på ett så korkat inlägg?

"hej, jag är en tjej och det bor över en miljon i sthlm men det finns inte en enda snygg kille, asså shit, jag har typ tre hjärnceller"

Ibland tycker jag också att alla är fula ,för mig finns det två altentiv då -->

1. jag är intresserad av en tjej och tycker bara att hon är snygg och bra.

2. jag är trött på tjejer och kan inte tycka om någon..

och det är inte andra som är problemet, utan det är man själv som är problemet, oftast.

2005-06-28 16:44
generellt sett så tycker jag att killar är fula hehe. så jag är glad att jag lyckats kamma hem en riktigt fin en :) vi är nog rätt lagon snygga för varann. han är nog lite snyggare än mig, men jag klagar ju inte :)

2005-06-28 19:49
Vad jag har märkt så är det mer olika vad tjejer anser vara en "snygg kille". Jag och mina tjejkompisar t.ex. har helt olika bilder av hur en snygg kille ser ut. Någon som jag tycker är sjukt het kan dom tycka är rent ut sagt ful, och tvärtom. Som någon sa så tror jag att bilden av hur en snygg brud kan se ut, är mycket tydligare än vad den är när det gäller killar.

2005-06-28 23:19
katt_
kanske för att vi inte skönhetsoperar oss och häller på massor av smink. Nja, jag tycker jonny depp är snygg och det tycker nog de flesta människor...överlag alltså.

2005-06-29 00:07
broed_

Jo, det är väl ingen som bangar hans look precis.. Det finns alltid vissa undantag. Men många kändiskillar som anses snygga är i mina ögon inte det minsta attraherande.

Jag tror iofs inte att det har med skönhetsoperationer att göra. Det finns sjukt mycket snygga tjejer som varken skönhetsopererat sig eller kör med smink. Dessutom anser jag att man lätt ser vilka tjejer som är snygga, vare sig de har smink eller inte. Smink förstärker bara det hela lite grann..

2005-06-29 13:04
Jag håller med Super-Nerd !
wouldn't it be wonderful...

2005-06-29 16:08
katt_

"Men många kändiskillar som anses snygga är i mina ögon inte det minsta attraherande."

- jag tycker inte så många av de tjejer som anses snygga är snygga heller...jag tycker att det finns lika många snygga tjejer som killar. Enda stora skillnaden är att de flesta tjejer är fixerade av utseendet ( inte alla men många mer än killarna)