I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-06-25 22:56

Vem är du?

Alltså , va fan helt ärligt. är det någon här som har stenkoll på vem man är? Inte jag i alla fall. Jag är fan ingenting. nån som känner igen sig? fan...

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-06-25 23:00
word! kom på för tre sekunder sedan att man verkligen VILL bli skådepselerska.. nåt jag förtängt i snart två år... (har velat det sedan jag var typ 11 år) såå jao man kan ha nada koll på vem man är? vad man vill? men när man är 30+ och tvekar.. Illa illa illa...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-25 23:15
fimp: jag har inte heller någon aning om vem jag är. Känner mig ganska vilsen. Men ptja.. det kommer väl med åldern... eller ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-25 23:22
Lucid : The feeling when ya are on stage and everybody is looking ON you... and you make people laught and stuff.. LOVELY!.. but people do think i schould do stand up! But well my friends can have all the fun ;) my life is not for rent...

Actress=positiv stress if ýa like it

2005-06-25 23:29
Lucid : ahah. .then just star in a reality show.. :P star for nuttin' ya know..

2005-06-25 23:31
Jag är underbar.

2005-06-25 23:31
Jag är fan trött på att leva som ett slags neutrum, leva på minnen av den man var förut.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-06-25 23:33
Lucid : talking too me? I am gonna be sad and cry.. cuz my heart is brokend.. and you? :)

2005-06-25 23:33
Lucid det är ju det som är så fucked up. Känns som att jag dött och kommit tillbaka till nått jag inte alls vill finnas i.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-06-25 23:36
latina

tranquilo.... det blir bra ;)

2005-06-25 23:37
Super-nerd: What da fck? :P menar du??

2005-06-25 23:40
broken hearts always mend.. menade inte att du skulle bli arg :)

2005-06-25 23:41
Lucid : haha.. ;) yeah yeah ;)

2005-06-25 23:42
Super-Nerd: Kan inte bli arg på dig.. du är alltid så söt mot mig i alla trådar ;) så snäll så.. jaja.. men han är alltid den ENDA... så jao.. vi får seeee... jag är ung!

2005-06-25 23:44
jag trodde att jag var uppriktigt hård mot dig.. haha.. vet inte om folk hatar en eller inte. men ja, han e inte den enda.. and that's why your heart will mend.. :)

2005-06-25 23:46
Lucid: BIG time.. så har förlorat mig själv.. *snyft* han var den jag äslakde mer än mig själv typ.. (lät fel) men iaf.. han har mitt hjärta men slänger iväg det och vill var kompis?? gah

2005-06-25 23:47
Super-Nerd: It's all good baby! ;) no hard fellings... jo det är den enda för mig.. *envis* :P

2005-06-25 23:49
Lucid : I think we screw up Fimps tråd... oki... but it HURTS like fuckin' hell...

2005-06-25 23:58
ändra på mig? jo visst fan får man lust att bara bryta upp, ta första bästa flyg till spanien och bosätta sig där, men minnena kan man inte rymma ifrån. och det är även de som format en.

2005-06-26 00:10
Jag är en drömmare som drömmer om stordåd men uträttar ingenting.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2005-06-26 00:25
Jag vet exakt vem jag är.. Men det kanske är för att jag har för mycket tid över så jag kan sitta och tänka på allting..

2005-06-26 01:39
Ingen har lyckats besvara frågan om det oförklarliga jaget.

2005-06-26 02:04
om man tänker på det riktigt intensivt brukar det bli riktigt läskigt faktiskt

2005-06-26 02:46
en go och glad man i mina bästa år.

2005-06-26 03:16
jag är....
en 22 åring som håller på o omvärderar sitt någorlunda lugna liv.

2005-06-26 03:19
Peppis
Du har funntis i 22 år bunden till en kropp av organiskt material. Det är din kropp, men vem är du?

2005-06-26 03:22
förvirrad 22 åring? räckte inte det?

har inte ork till o tänka så mkt längre än så just nu..

2005-06-26 03:38
Peppis F22
Nej. det räcker väll inte? Alltså jag tänkte mera på - Vad är ditt jag för något
Jag kan säga såhär så du förstår:

Du tittar på en bild. Ljuset kommer in i ditt öga, genom synärven och du uppfattar bilden i hjärnan. Men vem är du då som uppfattar bilden?

Jag begär inte att du ska ha ett svar, jag vill bara att du ska egna en tanka åt gåtan om det oförklarliga jaget.

2005-06-26 09:42
uaeghes P25
någon är ju väldigt bitter..
om man verkligen vill bli nått och verkligen kämpar för att bli nått.. då är det strävan dit som är det viktiga och inte målet i sig självt.

2005-06-26 13:15
mantis. jodå. visst kan man tänka på sånt. underbart. o allt sånt.
jag är filosof. visst. tänker hela tiden för mkt.

men just nu behöver jag mat, ngnstans o bo och ett jobb.
då finns de inte rum för så mkt mer.

2005-06-26 13:15
på sätt o vis kan man väl säga att ja har STENkoll hehe. har däremot inte redigt koll, mkt som händer nu..

2005-06-26 13:42
jag vet vem jag är, och jag vet vad jag vill. Jag är ändå snart 23 hade varit lite knas annars
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-06-26 14:58
uaeghes P25
Men vadå.. du säger att du alltså inte fått ut nått alls av att du försökt förverkliga din dröm.???
Du känner inte alls nått bra för att du faktiskt kämpat och gjort ditt allra allra bästa för att nå dina mål.. men tyvärr nådde du inte dit.??

2005-06-26 21:42
JAg är Tobias! ingen annan vad jag vet! om DU vet det så skicka ett mail!
*snaark*

2005-06-26 22:13
I drink, therefor I exist.. :)
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2005-06-26 22:20
jag vet inte vem jag är, ibland får man en liten hum om det, fast samtidigt tycker jag det är helt okej att inte veta, för utveckling handlar om att lära känna sig själv lika mycket som sin omvärld och om jag redan vet allt om mig själv så borde det innebära att jag inte kommer utvecklas så mycket mer vilket inte är en tilltalande tanke..alltså nöjer jag mig med att bara veta litelitelite om vem jag egentligen är.

2005-06-26 22:27
uaeghes , fyfan va bitter jag känner mig av att läsa det du skriver, men det värsta... det värsta är att jag känner..innom mig är det som...som en röst, som säger att jag kommer bli! bli precis som du!...detdär me kaffet...thats me inom en snar framtid..

och jag tittar på barnen på simskolan där jag jobbar, det lyser i deras ögon! dom lär sig nya saker, jag lär dem nya saker...det är mitt hopp, dom barnen. Jag måste ha höst snart...så att det blir ny termin på simskolan, ge mig höst! ge mig hopp!

2005-06-26 22:28
eller skit i hösten vafan! jag vill vara hanna-gee!!!!

2005-06-26 22:57
jag tycker hela det där "hitta dig själv"-snacket är rätt överskattat. hur kul kan det vara att aldrig bli överraskad av sig själv eller att typ alltid vara så jävla personligt-korrekt hela tiden?

man måste ju få fundera lite över sig själv ibland, varesig de gäller beteende /saker man gjort/ eller personligheten /hur man är/.

jag tror säkert det finns jättemånga som har en rätt skön överblick över sig själva, jag tror att jag har en rätt bra sådan men att veta exakt vem man är etc. tror ja innebär en hel del saker som många inte behärskar.

2005-06-26 23:14
Jag satt och läste igenom mina gamla dagböcker från gymnasietiden häromdagen. Då kom jag på att jag i ganska stor utsträckning nog är exakt samma person som jag var då fortfarande. På vissa plan har saker förändrats men grunden är densamma. Det känns skönt, samtidigt som det är lite skrämmande.
shake it!

2005-06-27 01:21
Man ändras ju hela tiden. Jag är inte samma person jag var för två år sedan, ett år sedan eller några månader sen. Man får nya erfarenheter, nya intresse osv hela tiden...

2005-06-28 00:31
Peppis F22
Men whoa finns det platts för?

2005-06-28 01:38
i'm just an r&b thug babe, lookin' for some love babe, do u wanna date babe...
skriv kort, helst inte alls

2005-11-25 12:01
jag är en tjej på 22 år som har dåligt självförtroende och söker därför bekräftelse genom att släppa folk mellan mina ben.. ouppfostrad och mindre intelligent så jag umgås helst med folk som är mycket yngre än mig för att komma ner på rätt nivå, sen gillar jag internet väldigt mycket för där kan jag skriva vad jag vill utan att någon vet vem jag är då kan jag vara den jag egentligen vill vara aaaaahahahaha SLÄPP
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2005-11-25 13:56
Ni har fan för mycket fritid. Vaddå vem man är?

Se er omkring, vad gör ni, hur beter ni er, vilka värderingar har ni. Det är vilka ni är.

2005-11-25 14:02
Det där är svårt. Har själv haft stora problem med det de senaste åren. Tror det är såpass att jag håller på att utveckla schizofreni :/
Producent

2005-11-25 14:57
jag är en människa som bor på jorden.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2005-11-25 21:53
Fimp

"det är ju det som är så fucked up. Känns som att jag dött och kommit tillbaka till nått jag inte alls vill finnas i."

du skulle inte loggat in på whoa igen efter banningen alltså. ^^
Rehab is for quiters.

2005-11-26 02:30
Om du ska fråga efter det riktiga Jaget så kan du lika gärna fråga vad som händer om man ställer två ostoppbara krafter mot varandra, om gud kan göra en sten som han inte kan lyfta själv, meningen med livet etc..
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2005-11-27 16:15
"... vem är jag levande charader".
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience
"Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors
304-7734-02-09