I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konspirationteorier & Fönsterpundande.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-26 21:34

Konspirationteorier & Fönsterpundande.

Konspirerar ni?
Tror att jag börjar bli galen av mina!
o varför fönsterpundar man?
Varför dras man till fönstret eller till titthålet i dörren så fort man hör nåt i porten o står där o kikar??

Dela med er!

Lärtz in my Hertz!

2005-06-26 22:14
orolig av allt sjukt som händer i världen vet ju aldrig vem som kommer på besök längre jehovas,jultomten o en påskhare som gick fel har ja sett som plingat på dörren
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2005-06-26 22:26
jag fönsterpundar aldrig.. dels för att det står en tv ivägen, dels för att det är så jävla smutsigt att knappt ens solen hittar in. annars hade jag nog gjort det, man är ju nyfiken. veta vad som goes down liksom. :)
Göteborg på låtsas.

2005-06-27 09:42
Man är ju alltid så jävla sonkig så man orkar fan inte bry sig, det är bara när det knackar på dörren bestämt med tre knack, då vet man att man kan vara i kris upp till 80%, för då ha farbrorblå hittat en... :(
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-06-27 15:30
tror ofta att det är nån annan hemma hos mig när jag är själv, fick fan halvt psykos en gång o sprang runt med tårgasen i högsta hugg! haha..
Lärtz in my Hertz!

2005-06-27 16:15
kan inte vara själv hemma..hör alltid massa folk som går omkring och letar efter mig. så jag sitter på helspänn i vardagsrummet, där du har störst "fly-yta" , och att lyssna på musik då är de ingen talan om..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.