i helgen blev jag kär när jag var vaken också
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
joa F19 jobbig situation :D
har hänt mig ett flertal gånger, är alltid lika förjävligt när man vaknar måste jag säga...drömde faktiskt det inatt, typ träffade en assoft tjej, drömde typ att jag låg å myste med henne å glodde på TV, sen vaknade jag av väckarklockan, jävligt irriterande, särskilt eftersom man är så inihhelvete lycklig i drömmen och sen vaknar upp till sitt vanliga pissiga liv med samma vanliga problem. Fast det värsta var ändå att när jag vaknade så tänkte jag bara att det bara var en tjej jag kommit på i min fantasi, men sen när jag borstade tänderna kanske 40 min senare slog det mig att det var en bekant till mig som var tjejen i drömmen....
faaan! det hände mig igen! fast den här gången var det nån jag kände faktiskt.. eller kände lite.. då är det ännu mer jobbigt när man vaknar och vet att tjejen man drömde om inte gillar en på riktigt..
Under natten som var blev det en helt ny upplevelse. Tidigare har jag alltid drömt om någon påhittad person men nu drömde jag om någon som jag gick på gymnasiet med. Kändes ganska skumt när det handlade om en verklig person
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
det där är ganska så normalt..det tyder på en viss längtan som du bär omkring..kroppen(själen/omedvetna/) måste kunna bearbeta dina intryck,känslor och tankar..och det verkar som att du längtar efter trygghet dvs kärlek! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grafflix & wasted: det var samma sak som hände mig, fan fett irriterande lixom, det är tillräckligt jobbigt när det är en hopdrömd fantasikvinna men fan nån man är bekant med lite lixom... SexySoul: hmmm låter som en ganska schysst förklaring ju
Sockerkullen F15 jaså du... nu fick jag nåt att tänka på hehe!
när vi ändå pratar om drömmar. i natt drömde jag att jag var i krig. två gånger. första gången var det nåt fantasi krig, typ sagan om ringen stil. man krigade upp för ett berg hela tiden. jag var "the chosen one" och fick tag i svärdet som skulle rädda alla. sen i slutet av drömmen så kom man på att jag inte var "the chosen one" och då gick allt åt helvete.. i den andra drömmen (efter att jag vaknat efter den första och sedan somnat om) så sprang vi runt i skogen på vintern och krigade med älgar och människor. jag fick tag i en bra stock och skulle döda kungen. kungen (som var en tjej) var ca. 3 meter lång och hade horn och satt på en trädstam inte långt från mig, men precis när jag skulle döda henne så väcktes jag av mobilen.. var bara tvungen att skriva detta för det kändes så sjukt och jag kom ihåg det så väl. plus att jag drömde ju att jag krigade två gånger också så det känns som att det borde betyda nåt :P
hahahaaaha!! kungen va tjej hahaha!! kriga mot älgar å människor hahaha!!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Hatar att vakna då man drömmer att den man är olyckligt kär i vill dela sitt liv med en:/
My heart lives in my vagina.
Personligen tycker jag att sådann drömmar är underbara, då allt känns så verkligt. Jobbigt bara att vakna och fortfarande känna "att man är kär" i någon i en dröm man hade. Ibland etsar drömmen sig fast hela dagen och gör att man inte funktionerar riktigt. Men i grund och botten är det bra drömmar.
Sanning är inte det du säger, utan det du menar!
Jag blev kär i en tjej jag känner en gång, HON ÄR RUGGIGT HET!, fan va skönt att leva i den drömmen alltså, man bestämmer allt vad man kan göra.. Fan va sjukt igentligen, jag har sett alla heta brudar naken;b ooh yeah
ibland önskar man att man kunde fortsätta på en dröm man haft innan nästa gång man ska sova
word grafflix
I'll see you in another life, brotha!
grafflix: Jag brukar kunna göra det om jag blivit väckt av telefonen eller liknande. SWEET
Sanning är inte det du säger, utan det du menar!
Haha ;) Konstigt de där ju,när jag drömmer om nån runtom,nån jag nyss träffat eller nån jag känner så brukar de oftast slå in ;) Hiiiiimla najs de där ;)
Cutta DoM
har hänt mig,har allt i drömmen sen vaknar man ..borta.... precis som *kyss smek,bonkabonka,hej då*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är övertygad om att vi lever i ett spel, typ the sims, nån äcklig liten unge sitter på mars och styr oss, när vi spelar the sims, styr vi typ folk på pluto, eller nåt.. Jag är övertygad om det.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
haha ja,dom förbereder Tellus-Folket bara...genom å ge ut de där spelet :) så man int blir allt för chockad :))
Cutta DoM
btw.. den som styr mig,den måste va hell of a player :)
Cutta DoM
ville_du_nåt Haha jag har haft sånna funderingar också ! Hahahaha
Yeah asså
Rätt kul att du säger de. Händer mig rätt ofta att jag drömmer eller "halvdrömmer" dvs typ formar drömmen som jag vill ha den. Alltid med en perfekt brud ur alla vinklar o allt. helt enkelt no.1. Sen när man vaknar e man deppig för att hon inte ligger där bredvid som hon gjort i drömmen :(
Haha ;) Konstigt de där ju,när jag drömmer om nån runtom,nån jag nyss träffat eller nån jag känner så brukar de oftast slå in ;) Hiiiiimla najs de där ;) JV!! jag trodde jag var ensam om sådana drömmar! jag drömde en gång att jag träffade en gammal polare från 6an, och senare på kvällen såg jag honom utanför en skola och hälsade. riktigt sjukt, och det var inte första gången för några dagar sen så drömde jag om en tjej =P =P hon var väldigt trevlig och vacker dock så vaknade jag av nått ljud och sen dess har jag aldrig glömt hennes ansikte! hoppas hon drömde samma dröm och tänkte så med mig =D (man kan alltid hoppas =P)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
åh det där händer ofta, lika jobbigt att vakna varje gång, eller nu när man har förhållande kvittar det men förut.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Hehe,jaow...klart det aldrig är fel att drömma om nåt hett ;)
Cutta DoM