Alla ansikten i världen?
Ja om man skulle sätta ihop allas ansikten i världen till ett ansikte, hur skulle det ansiktet se ut då? hmm jadu bra fråga själv vet jag faktiskt inte :)?
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
hmm..de skulle iaf bli världen största kompromiss..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjuuukt mediokert
Det är bara rättvisa att få rätt visa rätt visad och är ni rätt visa förstår ni att det var rätt vi sa
Det känns iallafall som att man skulle bli lätt besviken på resultatet när man hade suttit där och pillat i phoshop i 3000 år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns en jättefin bild med hela mänsklighetens ansikte. hon/han är otrligt vacker. den publicerades i flera tidningar för ett tag sen och senast jag såg den var på nån tidning på östasiatiska muséet i sthlm. jäkligt snygg människa det där. har försökt hitta bilden i fråga, men efter en timmes letande ger jag upp. om min pappa har kvar nån tidning med bilden så kan jag scanna in den vid tillfälle.
ah har också sett den bilden på etnografiska museet. Om du brukar vara i stockholm är det bara att pinna dit någon dag och titta. Den sitter där man hänger upp sina kläder.
Gerdaman
det blir väl typ en västasiat, ca 1.60 med brunt hår antar jag?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Det skulle bli mörkt och skäggigt kanske?
tjockt smalt ansikte? tror nog det skulle bli normalt eftersom de tjocka jämnar ut sig med de smala.. eller nåt :P
Battlerappare
2005-06-30 16:19
eller så skulle det bli en fet jävla klump med människobilder och inte forma ett människohuvud alls?
:c
vem fan bryr sig? förutom ni då
junkgirl du måste langa bilden... sjukt nyfiken
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
De Va Ju En Artikel Om De i Aftonbladet Förut Där Dom Hadde En Dator Gjord Bild i Tidningen Som Va "Hela Världens Ansikte" Men Va Vet Jag
psyjunta som sagt. letade i över en timme, hittade inte bilden. orkar fan inte leta mer nu.
FatBastard ? vad gör du i vardagsfilosofi forumet om du bara ska klaga ? :)
Hur komponerar man ett ansikte som ska föreställa en blandning av alla världens etniciteter, eller hur dte nu var? Lär ju bara vara skitsnack... jäkla hitt-på.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 P17 man tar de ungefärliga måtten för hur stort en kvinnas huvud är mot en mans eller en asiats ögon mot en afrikans och så vidare, sen kommer man fram till ett medelvärde av alltihopa och ta-da, du har ditt globala ansikte. ^_^
Raze jag klagar inte bara... det är nog första gången jag klagar, specielt under vardagsfilosofi.
Jag har faktiskt tänkt på det där! Jag tror att jag skulle vara rätt lik den personen (för alla tjejer då) för jag är fan lite av allt.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
cool tanke.. om nån hittar bilden som junkgirl snackar om, måste ni langa upp den!
Hörde att det ansiktet är det perfekta liksom.. Ohyggligt fint.. alla skavanker och så försvinner ju på varje individ
www.erikbergstrom.se
ooj. cribbes inlägg är från mig.
Jag tror fortfarande inte att det där ansiktet är så talande för hur det kanske skulle se ut om man mixade alla raser, ja, jag sade raser... Hade man gått efter rent matematiska grejer och så så hade man nog bara fått en ful liten klump eller huvudfoting på sin höjd. Den bilden lär ju bara vara det bästa av alla, plocka lite härochdär. Tror de experimenterade tills det såg bra ut istället istället för att gå efter hur det egentligen mest troligt hade sett ut... eller jag vet inte, är tröten.
Intressepenisen hårdnar!
vafaaaaaaan hitta bilden :/
The-Dude P19 <--Killen hade fett med rätt svar! Hahahhaahahahahahaha
Jag tror bilden publicerades även i Natural Geographic eller Vetenskapens Värld, så kolla in deras webbsidor ifall de har den där.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
ingen som e hype på google o kan leta upp skiten då?
hur skulle det ansiktet se ut då? hmm jadu bra fråga själv vet jag faktiskt inte :)? hahahaa orka svara på sin egna fråga.
What I said, yo!