Jag lyssnar men jag hör inte?
HÖR ni verkligen det ni lyssnar på? Ex. Jag lyssnar på nån låt...och musiken går ba rakt igenom skallen, jag HÖR den inte längre! Liksom det finns ingen mening längre, värsta skittexten och det spelar ingen roll, jag kan lyssna iallafall... reflekterar inte över innehållet längre. Musik betyder inget längre! Varför? Hur kunde det bli såhär? Är det såhär för er med? En annan grej jag upptäckt, nån snackar med mig och jag svarar och har värsta dialogen..men sen kommer jag inte ihåg vad vi snackade om! Helt lost och måste tänka efter och känner mig helt konstig. Och igårkväll när jag hade lagt mig, knackar morsan på min sovrumsdörr och frågar om jag tagit upp tvätten från tvättstugan, JA! säger jag. Men jag hade inte tagit upp tvätthelvetet! Och idag när hon frågade mig vart tvättkorgen var hade jag ingen aning! Och då frågade hon ännu en gång ifall jag tagit upp tvätten, då sa jag att jag hade glömmt :S Så sa hon, "men du sa ju igår att du tagit upp den" VA!? jag minns inte att jag svarat eller ens hört frågan! Vad är detta?, jag hör inget längre, jag är helt inne i mig själv. Detta har hänt hur många gånger som helst nu! Och jag har börjat glömma en massa skit också! Vart att det blivit såhär, vad kan jag göra åt detta!? :S
tar du droger? (jag är seriös)
det händer inte mycket i ditt liv nu eller?
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
så är det med mig och läsa. jag läser en sak. men ser inte det jag läser. ibland får jag löäsa om tre fyra gånger för att jag slutligen ska fatta vad det är jag läser
skulle gärna vilja veta varför sånt här händer?
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
nej...inte speciellt mycket? why? har det med det att göra? Ja! när jag läser också! det är jobbigt :S
men jag har ingen sån skit älskling lilla.. jag lever livet och är hur glad som helst.. men ändå gör de så kanske för jag är en drömmare. vad vet jag. skitjobbigt när det gäller skolarbete iaf.. men det där med musiken du vet.. det sägs ju om man lyssnar på nåt när man sover så kanman det sen...
jag är också vad man kan kalla en drömmare, men det har inte varit såhär mycket på samma gång? fattar ni, jag blir frånvarannde..går in i mig själv...eller bara försvinner liksom, i hjärnan, asså jag sitter här! Men egentligen är jag nånannanstanns, fattar ni?
japp. förstår precis.!! troddenästan jag var ensam
nej jag är som dig verkar det som...
hm. men har du problem med så här långa skolarbetstexter och sånt jag hatar när dom säger på typ svenskan eller naturkubnskapen eller vadsomhelst : läs nu igenom den här texten. om en kvart går vi igenom den så får man sitta där o känna sig som vääärsta dyslexibarnet för att man inte kan läsa texten och fatta den. FAST man kan läsa
JAAA! Jag ser ju vad det står! Men det går liksom bara inte!!! :S fett jobbigt alltså... :(
:( vi fårgå gemensamt till schrinken
Känner igen allt du säger, precis samma här. Kan dock inte alls förklara varför det är så? Kanske är allergisk mot något
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det kanske är jätte vanligt?
Så är det för mig också UtanAttTveka ! asjobbigt... Jo, men Ibland får jag så att jag hör att någon babblar o kanske frågar ngt, och så svarar jag t.ex. "Jovisst" fast jag inte har en aning om vad det är om... Vet inte riktigt vad det är, men jag har också hört eller fått för mig att det är som media p0 säger...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MEN jag har inga problem så det KAN inte vara ångest o sånt kanske för er men då är ja en alien..
haha schrink is whut I need! Jag vågar inte gå till någon bara. Utanatttveka, ja du är alien ;) Det har varit jobbigt hemma, och i skolan,..och innuti mig, senaste halvåret/året, kanske det är därför jag börjat bli frånvarande? Varfrö kommer det nu då, det har varit jobbigt länge...varför? jag har bara varit såhär extrem ett par månader :S
prata med mig om dina problem så är i alafall dina läs o hörsvårigheter botade kansek??
läs och skrivsvårigheter!? Närvarosvårigheter om jag får be! Koncentrationssvårigheter! Jag har MVG i svenska och engelska inga problemas med läs och skrivgrejen egentligen, det är det att jag försvvinner...bort...ibland..och måste läsa samma shiet 100 gånger föra att det ska fastna...för att fem min senare glömma det, jag kan läsa! jag kan skriva! jag...vet inte var felet ligger...? :S
jag sa ju att jag var en alien :( prata med mig. biipboppbiiibbedibiip
haha ja jag skulle gärna vilja tala med dig, lova att inte utföra några hemska experiment tillsammans med dina alienpolar på mig :S...eller föra bort mig :S
ooh ja fiiiina dam vi shka iiinte biiiip
hahah du är sjuk :P Ge mig din msn ;)
den finns på min sida :D vill du se min rymdhytt med ;)
hejoho du var tidig. biipbippp är du specialinformerad inom omrdet. vi behöver nämligen specialhjälp
Och igårkväll när jag hade lagt mig, knackar morsan på min sovrumsdörr och frågar om jag tagit upp tvätten från tvättstugan, JA! säger jag. tänkte om hon var uptagen eller något. säga ja för att slippa mamma prata..
de stämmer iofs. man blir sjukt stressad avmammas tjat
Ex. Jag lyssnar på nån låt...och musiken går ba rakt igenom skallen, jag HÖR den inte längre! Liksom det finns ingen mening längre, värsta skittexten och det spelar ingen roll, jag kan lyssna iallafall... reflekterar inte över innehållet längre. Musik betyder inget längre! Varför? Hur kunde det bli såhär? Är det såhär för er med? du kanske koncentrerar dig på något annan så du slutar tänka på musiken?
äh! man sätter ju ofta på musik för attman ska ha nåt att lyssna på inte för att man ska lyssna stenhårt på vartenda ord
åhnej inet adhd. vadsomhelst men inte det då blir man mobbad
vad hände med patienten sofia?
hon sitter o försöker läsa det vi skrev såklart
jag förlora min heder bara för dehär... fick hon svaret hon sökte efter?
nej hon har ju inte läst svaren än.. det tar liite längre tid för henne..
hihi lyssna på UtanAttTveka :P liiite längre tid bara ;)
hahah ja sa ju det :D kanske om vi skriver korta inlägg så går de bättree
hhaa jo keep it short! ^^ gyllen, precis så för mig med!!!
ni bör gå till en läkare...
jaa,...vi startar en klubb, sen kan vi alla gå i gruppterap^^
när jag märker sådant brukar jag lägga ner crack pipan
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
jag har ingen pipa att lägga ner.. fan jag måste sluta stressa :S
sofijaaa F16 gå ut och ta en promenad? Skit i kompisarna o shit, ta det lungt bara...
men vatroru! jag FÖRSÖKER...men sån inre stress...går inte att ta bort! :S faaaan....
men vafan.. e inte lyssna å höra synonymer till varandra? det är väl som att säga "jag förstår men jag begriper inte" ? hör hörde hört hör! höra verb uppfatta med öronen, lyssna ; få veta lyssnar lyssnade lyssnat lyssna(!) verb höra uppmärksamt
too shy to shine http://estailo.blogg.se
nej..man kan lyssna utan att höra!
Jag känner igen mig, precis samma sak för mig. men mig stör det inte =D jag trivs i min egna lilla värld. sen om det stör andra i min omgivning är helt upp till dom.