I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ska kompisar bestämma??

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-07-06 14:52

ska kompisar bestämma??

Shit jag håller på att få panik på alla mina vänner just nu!!
Alla min typ bästa vänner har startat en konspiration och är sura på mig bara för att jag inte gör allt som dom vill tydligen!

Anledningarna är typ att jag inte var tillräckligt i vårat camp på hultsfred, att jag inte hänger med dom ut på krogen varje gång som dom ska ut, att jag går ut på krogen även in dom inte gör det....
Jag blir så trött och ledsen när min bästa kompisar gör så hära imot mig. Det är väl inte dom som ska bestämma vad jag ska göra!?
Jag tycker att man ska göra det som känns bäst för stunden annars får man så jävla mycket beslutsångest hela jävla tiden också och det orkar man fan inte med!!

Läs inte detta om ni inte vill! jag var bara tvungen att skriva av mig lite...

DuJa
Manager

2005-07-06 15:05
Du verkar umgås med ett gäng härliga individer, som jag hade bett dra åt helvete för länge sen, om de hade varit mina polare.
Redline!

2005-07-06 15:10
jag sägger sama som octagon.. jag hade också bett dem dra åt helvete.. jag går ut på krogen när jag vill.. och om det inte passar dom så får dom dra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-06 15:10
Jaa det är nog så att jag kommer göra det ikväll om det är så att dom tjafsar med mig ikväll!!

Vill bara tillägga att jag tycker att folk som ska ha "Allvarliga sammtal" med en hela tiden enbart när dom är fulla är dumma i huvudet och kan också dra åt helvete!!
DuJa

2005-07-06 15:11
Klä ut dig till clown och bjud på tårta så ska du se att det ordnar sig. Dom är nog bara rädda för att bli övergivna utav dig.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2005-07-06 15:13
Lynguistic P20

Mmm håller med dig! igår var det tisdag och dom var ute på krogen, så då tyckte dom att jag skulle komma!
Men jag kom hem från Roskilde i måndags och igår träffade jag min familj så då blev dom sura på mig igen tydligen.... fuck dom
DuJa

2005-07-06 15:14
xpertize P19

Dom vet att jag inte har haft tid att vara med dom alltid!!
DuJa

2005-07-06 20:33
pjTHEdj F15
Mmm jo vi gör dom det men en indevid måste väl kunna ha ett eget val!? Gör man en sak istället för en annan så brukar man ha en anledning till det och i dessa fallen så var det inte så att jag inte ville träffa dom utan att jag inte haft tid alltid bara!
Ganska vanligt att man inte har tid med allt hela tiden väl??
DuJa

2005-07-06 23:16
Attans vilket lyxproblem du har =)

Finns säkert någon mer annan anledning till varför de är sura på dig. Skiter du tex. i dem när det dyker upp bättre och mer lockande saker?

2005-07-07 00:17
Om dom inte accepterar dig som du är måste du antingen anpassa dig eller skita i dom..

2005-07-07 12:52
pjTHEdj
men det kanske är olika eftersom du är 15 och han 19?

2005-07-08 00:35
crazy_breaker
Ja pricis jag har ju gått ut skolan nu och försöker att fixa till med mitt liv lite... det går inte att göra som förut när jag inte behövde ta ansvar för att på samma sätt som nu!
Förut så hade jag tid med alla när som helst men så funkar det inte längre för då orkar man inte med allt annat som man måste göra för att kunna leva i detta samhället!
DuJa

2005-07-08 00:53
Säger bara dålig av dem! Im with you brotha!
Du skall veta att HG har inte sats sig emot dig.=)..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-08 15:22
Mmm det är bra HG! nu ska jag i alla fall åka till öland!!! fest
DuJa

2005-07-08 16:56
sånna människor ska man inte umgås med, finns inget nöje i det
Upp med tummarna!