Drömfångaren fungerar!
Läget: jag kunde knappt sova i över en vecka utan att vakna mitt i natten och hallucinera och tro att jag låg och sov på de märkligaste platserna. Dock alltid i min säng, men den kunde vara placerad överallt, på stan, på jobbet eller kanske på en fest. Då tog jag min många år gamla drömfångare och återigen hängde den över sängen där den hängt i flera år innan (inköpt av min mamma på Roskilde någon gång på slutet av 90-talet). Anledningen till att den plockats ner från början var för att jag har flyttat och bara rent provisoriskt hängde den i fönstret ett tag i början (men den blev kvar i 3 månader). Första natten var hallucinationerna borta och jag sov riktigt bra, bortsett från att det var lite varmt. Jag är helt övertygad om att det var drömfångaren som gjorde sitt jobb.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Fan va gött för dig ...
Du tappade en liter grädde....
tiptop!
http://www.sthlmmd.se
placebo(?)...
What would macgyver do?
Nejdå, det är ingen placeboeffekt här inte. Drömfångare är på riktigt. Naturväsen och sånt is the shit! Inte bråka med andarna.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Fan vad gött att höra att det funkade!! : ) jag måste kanske skaffa en sån jag med..? shit scary att vakna upp och tro att man är i grekland och en häst precis har kommit fram ur glitter.. fyfan säger jag bara... + att cliche puttade ner mej från balkongen! : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
eh, lite hippiefasoner mår man bra av! speciellt drömfångare, ni som vaknar upp mitt i natten och inte kan somna om borde skaffa en, de är så enkelt
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park
jag sover alltid gott med drömfångaren :) men jag tror att det är mkt psykiskt också.. är ni också sånna som minns era drömmar jämt? jag minns 5 av 7 dagar ungerfär, entertainment tonight! :D
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
wä. kan inte min skumma sömnrhytm hjälpas av min dreamcatcher.... wäwäwä den har suttit där i två år. men inte då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med, ni är sjuka i huvet. hej
Jag har alltid trott på övernaturliga grejer, men också att de flesta till stor del hänger på att vi tror på dem. Med tex drömfångarna, om vi inte hade trott på dem hade det inte funkat, psykiskt som någon tidigare sa.
kash i typ 7 fall av 10 kan jag återberätta en hel dröm med detaljer och allt. men jag har ingen drömfångare.. vad ska drömfångare göra egentligen? fånga drömmar till vilken nytta? har aldrig hajat de där..
jag vågar inte sova i närheten av en drömfångare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...och anledningen till det är för att den funkar. finns inte en tvekan om det.
Yes!
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
junkgirl så synd för dig då. Evolution Nu måste du juh göra en del två i det här, ta ner den en kväll och se om det börjar om.
facebook.com/idiomatisk - fan page
vart finns det att köpa i sthlm, någon som vet?
What I said, yo!
FuelDOg aha. det kanske man skulle ha. den ska hänga över huvuddelen av sängen eller?
hehe coolt.. jag har haft en drömfångare jag hade den uppe sen jag var liten och har köpt nya med åren.. men för några år sedan tog jag bort den, för att jag gillade få sånna cp-drömmar som jag fick när jag inte hade den uppe=).. det e skoj.. EricM P19 I något gatustånd.. annars så finns ju alltid altavista.. +Drömmfångare +köp, kanske. eller dreamcachter sale buy, ect.. Lycka till.. Use the fucking internet.!!
jaghar en skitstor vid min säng. kan int sova alls om den inte hänger där
Vad är en "drömfångare"? Och var får man tag på dom?
de flesta affärer som har rökelse o sånt där
haha jaa, sånna krimskrams-affärer. det finns ju vissa som är extremt stoooora! jag vill fan ha en, som matchar färgen på min fondvägg :P ska kola i stan nån dag hehe fast jag kan ju tilläga att jag inte tror på det, det ÄR psykiskt..
Återigen är alla ni vetenskapsmän och syndare överbevisade. Sov utan drömfångaren ett par nätter, sov inte hemma. Och redan första natten kunde jag inte sova. Fick en väldans huvudvärk istället. Det talar väl sitt klara språk? Och här snackar ni om "psykiskt". Bah! säger jag bara. (De är faktiskt riktigt snygga om inte annat)
Nja, tycker bara den är snygg och egentligen tror jag inte på det men ändå kul att skriva om. Men samtidigt så kan det likväl ha blivit en vanesak att ha den där, undermedvetet. Ungefär som småbarn med nappar, tumsugning eller snuttefilt.
Låter som att någon borde ta det lungt med stilnocten!
"Du är en död sill"
Evolution Huvudvärken kan inte ha berott på ölen vi drack dagen innan då? + att du hade mej i samma rum.. bara det är en mardröm i sig liksom! ; )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jo, usch! Fy fan för att sova i samma rum som en.. en.. en tjej! Och *..emelie..* dessutom! Och det faktum att allt jag fick i mig i dryckesväg efter den tidigare sömnlösa natten var 0,5 l sprite, 0,5 l Linné och 5 öl.
min fungerar inte ngnstans överhuvudtaget....den är bara fin på väggen....that's it!
Tack & Hej!