Vill inte må så här
Vill inte ha känslor för han , men jag kan inte hjälpa. Vet inte vad ja ska ta mig till, tänker hela tiden på det. Försöker hitta på saker att göra så ja ska slippa tänka på de, men de funkar ju inte så länge till. Vill må bra igen! Hur ska jag göra ?
Inte så lätt, första olyckliga kärleken serru.
äh. snart kommer en tid när du undrar vad fan du såg i den där människan.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Jga måste nog ge det tid och låta mig själv få vara ledsen.
Happy like whoa .. damn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vill du vara så snäll och berätta historian? tack, tihi, gulleplutt tihi
http://www.homage.nu/
Var hemma hos han igår, konstigt nog kändes de bra. Kändes bra att få krama honom. Vi är vänner, men vi betyder ju mer än vänner för varann, men inte på kärleksstadiet. Även om jag har lite kärlekskänslor kvar för han.
vill du lära dig en hård läxa om livet? du blir av med problem genom att ersätta dem med nya problem.
Tur? ja vad ska man säga.. Ja kanske, men första olyckliga
käleken är det.
Mitt liv i text www.skully.blogg.se
Gammal eller ung? avgör själv. Jag fyller 19 i september
Pink : she's soon 19 ;). Emmson : Feel ya babe! Förstår verkligen hur du känner dig.. har exakt så där som du beskriver, även om dt nog känns olika för oss båda...ändå.. hur länge var ni tillsammans?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ta lite droger så fixar det sig
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
Ja jag är snart 19 och de är första gången jag har vart olyckligt kär, så de kan gå. Vi var tillsammans nästan 4 månader, men under den tiden hann man lära känna varann ganska bra. Men såret är väl inte riktigt läkt en, de får ta sin tid. Och nej jagtror inte det funkar med droger, tack ändå :)
Vänta ut skiten. Tror aldrig känslorna försvinner, utav egen erfarenhet, men dom svalnar, och du lär dig att leva med dom.
Ja jag får vänta ut skiten helt enkelt :) Men det är som en Berg och dalbana, ena dagen mår jag toppen och andra är jag så deppig som om jag vill dö. Men jag får ta dagen som den kommer, tror att detta tog mig så hårt pga att vi inte hade nån dålig period. Helt plötsligt var det bara slut. Vi är inte arga på varann och inte ovänner, de kanske därför vi är så bra vänner nu. Åt lite chips nyss, men man måste ju få va lite onyttig när man är sårad :)
Emmson: Det är 1½ år sen jag och min pojkvän gjorde slut, och det e precis som med dig; Vi hade inte heller nån dålig tid, det tog bara slut. Och det e nog det som gör ondast. Man har satsat 110% och ändån känns det inte som om det räcker, eftersom det tog slut. 1½ år senare tänker jag på honom. Jag saknar honom, och när jag behöver någon är det han jag tänker på. Men försök och tänk på att du inte var problemet utan att det var fel, och ert problemfria förhållande tyder just på det - att ingen av er var dåliga, jobbiga, krävande eller svåra människor.
Tack! tänk att de kan finnas så snälla människor :)
han sa att han skulle ringa, men nej då.. vad ska man göra? blev ledsen, men mest sviken fan va man blir trött ska man lägga sig i kista och dö innan nån fattar? ---------------------------------------- ---------------- One of us is gonna die young
ring honom istället, han kanske glömde?
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Han har gjort så en gång förut och detta är verkligen det sista jag behöver nu.
Emmson F18 känner också som dig, men grejen är att "vi" gjorde slut för ett år sen.man kan inte stänga av sina känslor hur som helst även om man vill det ibland.det hade varit fett najs om man tänker efter:D.jaja, jag har iaf träffat andra tjejer och de har inte varit nåt förhållande, men man tänker mer på den du träffar för tillfället.sånt här tar sin lilla tid och det är lika bra att inse det för då kanske du kommer över honom snabbare.umgås med dina vänner det är det absolut bästa man kan göra och även supa med dem då;).cheers mate!
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
aj fårgott: lyssna på musik !
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Äh fan Kom i insikt idag, ja ska va kompis med han. Men ´han får ringa, långt till konserten, vi lär ju höras tills dess. ragga som fan på ICA idag, antar att ja gjort framsteg. Enda gången ja tänker på han är när ja e ledsen eller känner mig misslyckad, men de är väl normalt antar ja?
Emmson F18 det bästa är att aldrig få känslor för någon, så fort du får en känsla för någon, låt han försvinna ur ditt liv så fort som möjligt eller förträng allt, du kommer aldrig må dåligt (okej, folk säger att det är dåligt att göra såhär) men jag är en av de få som verkligen är lyckliga i nutidens deprission!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
hitta en ny bättre!
Ska´ru ha spö??
Jävla skit som inte ringer, ska inte kasta skit på han. Men jag vill bara veta varför? Antigen skiter han i de eller så har han glömt. men jag vill veta vilket fan fan fan Bara för att han inte ringer går jag och är ledsen, vill ju bara att han ska höra av sig. Tror nästan alla min kärlekskänslor har försvunnit, men jag är inte säker. Jag kan ragga när jag är ute, jag kan bli tillsammmans med någon imorrn om jag hittat den rätta. Men klart ja tänker på han, skärskilt när han inte ringer och när ja inte vet om han är där för mig eller inte. Jag vill ju veta om vi är vänner? Får se hur jag gör, vet inte om jag ska höra av mig. Men vi får se.
Ringde han igår.. han har försökt ringt. men min mobil va avstängd. jaja vi är friends, duger för mig. känns surt när nån annan får han bara. men man kan inte få allt här i världen Emma ja e fett snygg. ja hittar en ny hårdrockskille hoppas jag.
Jag vet ja e dum i huvet.. men de har ja alltid vart. Gud gör misstag han med. kolla på mig