ska du fånga en bandit queen måste du va man enough, och det är du inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som sagt; allt beror på hur man tolkar texten.
pyssling: Och det är du rätt person att döma?
gött att du har en sång text till mal för hur du vill att dina tjer ska vara. Sen att låten och text är dålig gör ju inte saken något bättre.
C3B P19 ja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pyssling Och hur kan du döma mig som inte känner mig eller vet skvatt om mig?
What is this? I need a gangsta bitch, I need love,/ I need a ride or die bitch? None of the above./ I need a terrorist chick taking care of this dick./ Ain't nothing superficial like marriage and shit./ YEEAH!
Pack! Pack! Pack!
för att fortsätta med Gofi's.. A truly holy matrimony she my homie,/ I forget about this evil world when she hold me...
She need löööv like ai Dooo! :D She need sex like aai doo! :D A Bandit Queen, a Bandit Queeen! :D Har inspelningen från 1:a maj @ Sthlm 05, vilket jävla drag det var då! Fyfan säger jag bara.!!! Underbart,,,
Jaa fy tusan, 1 maj konserten är lätt det bästa jag sett..Kännde att jag kunnde dö lyklig efter den! ;)
Koalaism: var så jag menade, fast sa det på ett annat sätt..haha :P Bästa konserten dom gjort? Aldrig sett så mycket röj! och har du sett av reclaim konserten är med i nya videon? (way OT)
säger bara ett namn "EMILY"
Alla är fejk, tom de som verkar äkta.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
littlevix F18 men liksom ingen är väl "helt äkta" även om det finns riktigt bra personer i världen =)
brabra.
Tror jag hittade min bandit queen.. hon hade under sitt 18 åriga liv provat på att bott ensam i frankrike (där hon på underliga vis fått ihop hundratusentals kronor), på två sidor av danmark, bl. a i cristiania, i island å i sverige. tyvärr flyttade hon vidare å allt jag har kvar av henne e några sms :(, eftersom hon bytt telefonnummer. Rest in peace :(
dom finns där ute! har hittat min bandit queen :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
I'm a bandit queen. tror jag. relaterar iaf till låten. men på den senaste tiden har alla knallat över mig, så jag kan inte ge skenet utåt att vara en bandit iaf. menmen
håller med qana och wasteapao1
låter bara som att en "bandit queen" är någon sorts underlägsen fjortisbrud utan bling bling, paradoxalt namn.
"Du är en död sill"
en knarkarslyna skare va, annars inget.
undertiden
Jag träffade två Bandit princesses i Portugal, brunbrända med stilrena typ mohikan trash frisyrer, puckona kunde inte engelska men kunde le iaf. Fan vad jag kan drömma mig bort till den låten nu när jag har två ansikten att förknippa med texten..So my adivice head for portugal.
Skivsamlare
2005-10-31 21:55
mitt ex spelade den här låten härom dagen och jag ville bara spy. för jag vill ju vara hans bandit queen men tydligen så uppfyllde jag inte dom kraven. för övrigt tycker jag att promoe i den här låten verkar ha en sund bild av kärlek och relationer.
"Anpassa er aldrig" som Kaj Husell sa...
Messo: Nej dom var som nympfer, but i wish..Jag tror att hon fattade bara att hon blev sårad i o m att det var hennes x?
Skivsamlare
2005-11-01 16:16
En komplimang vet jag väl inte om jag skulle ta det som eftersom han dumpat mig? Men det är ju en bra låt som sagt. :) Om någon annan hade spelat den och visat intresse för mig skulle jag inte tagit illa upp. jag och min kompis pratade just om det där emma säger: ja men vissa som tycker att den där låten är bra är inte man nog att ha hand om en bandit queen.. emma säger: vad självgod jag är.... sofia yo säger: nej du har rätt! sofia yo säger: de flesta killar bara tror att de kan klara en stark kvinna, men det slutar bara med att de försöker trycka ner henne eller göra slut
Skivsamlare
2005-11-01 17:35
Dicecard ja men inte ta hand om, du vet vad jag menar. att leva med. pinsamt ordval av mig. jag tycker inte att nån ska vara nåns bitch :D jag tycker bara att man ska leva i harmoni och öppenhet...
jag e på din sida C3B!
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
Jag har för mig att nymfer är typ porriga älvor och att de är ungefär som Unicorns omöjliga att fånga, men kort sagt nej förunderligt nog kom jag aldrig till. Antingen var de Lesbianer eller robotar.
Gå och leta på typ cafe 44 efter palestinasjalsbrudar med dreads..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Var e min Bandit King? Fins det några sånna? Och tänk efter för jag har inte sett nån. Man får ju vända lite på texten men asså jag har inte sett nån, helt knäckt här ju.
kärleken borde vara okränkbar
Messo P20 fan dte var det ja tänkte.. jaja dte var värt ett försök
kärleken borde vara okränkbar
Vart finns alla blumchens? 1. Bor i berlin(kan funka med andra städer med) 2. Är glad och gör gullig tugumipop 3. Stödfester för afa-berlin(resten av afa kan kvitta) 4.Är väldigt söt Vart finns dom där tjejerna?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
R0feman P20 Hmm, jag undrar jag. Allt jag kan tänka på är rollergirl, men vart hon tog vägen har jag ingen aning om. Kanske i Berlins förorter? :| Inte i Sverige iaf.
det var phoolan devi som kallades bandi queen. läs historia för fan.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
R0feman En bra gissning vore Berlin
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
fuck_this_shit: Tror du bara dom finns i berlin? Kan man inte hitta någon i sverige?
R0feman P20 Skulle väl vara den skånska landsbyggden isf ... ^_^
Qana: Är du seriös med att man kan hitta någon där? sådan fall flyttar jag direkt blumchen <3
oooh min favorit låt över alla andra.. jag kan hela texten rakt igenom. fett stolt över mig själv :D och aah dom finns!
JMD, Jag Måste Dansa!
Den beskrivning du söker av bandit queen vet jag inte om den finns. Men den riktiga bandit queen var Phoolan Devi från Indien
jag vill oxå ha en Bandit Queen
Jag vill hellre ha en brud som i Organism 12 - Omaka par där har vi en brud med stil. Där har vi en drömbrud
vad ska looptroop med en tjej till? e inte han bög?
In the Big Rock Candy Mountain The cops have wooden legs
sverker eeeeh va? vad pratar du om? looptroop är en grupp
Jag har letat efter en bandit queen. jag har hittat en. hoppas hon e kär i mig.
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen