I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lita på varandra?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-07-17 14:52

lita på varandra?

ja får å berätta saken från börjar så ja å min flickvän har vart tillsammans i drygt 4 månader å känner verkligen att ja trivs i detta förhållande, men det är några små saker som stör mig. ja tycker hon inte lyssnar på vad jag har å säga när man snackar i allmänhet å så. å jag är stolt över att ja har henne som min flickvän men sen igårnatt blev ja så besviken på henne när det ringer ja står å bortar tänderna å så går ja in till rummet där hon är å snackar å sen hör ja att det e en annan kille som ja vet att hon höll på med innan vi blev tillsammans å säger hon att nu ska ja sova å han frågar artigt vart å hon svarar hos en polare av alla svar å ja blir så besviken på henne att hon inte sa hos sig pojkvän lr bara mitt namn å sen så ser hon hur ja står i dörröppningen å andrar sig å säger hos min pojkvän å han svarar aha har du en sådan du? å vi har vart tillsammans i bara 4 månader men ändå om inte jag hade kommit hade hon fortfaradne förnekatatt hon sv hos sin pojkvän. ja skulle aldrig säga nåntingsånt ja e stolt över henne å allt men ja känner mig kränkt som faaaaaan när hon säger. självklart blev de ett jävla liv me skrik å ståhej men va fan gör man i efterhand eftersom ja vet inte vad ser mig som en "vän" eller sin pojkvän. *var bara tvungen å skriva av mig*

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2005-07-17 15:09
Stranger

hans flickvän sa till en kille, som hon va på g med innan honom, att hon skulle sova hos sin polare istället för sin pojkvän. han förstår inte varför.
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2005-07-17 15:10
btw så borde du fråga henne varför hon gjorde så och om hon bara ser dig som en kompis eller inte. hur ska vi veta sånt?
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2005-07-17 15:13
Jag förstår dig....hade också blitt sur...snacka med henne
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.

2005-07-17 15:14
just det du säger jumpcut att hon inte vill bränna alla broar känns ju verkligen inte bra så klart men gör det när man går in i ett seriöst förhållande i alla fall jag. men kommer nog bli ett jävla liv å så får man se för ja vill inte ha ett förhållande där ja e "polaren"

2005-07-17 15:24
man får se hur det blir när vi ses igen var ju självklart bråk hela natten å morronen, å själv klart fråga ja henne varför säger du så å allt å hon sa bara ja vet inte varfrö ja sa så. men om man inte tänker så vet man ju att man har pojk/flickvän så hon måste h tänkt efter om man tänker efter sjäälv.

2005-07-17 15:30
nja funtar mer på hennes lillsyrra tror det har mer effekt av andra skäl :D hahahah djävulen växer inom en

2005-07-17 16:06
skulle funka de meee.... hmm livet e fullt av svåra beslut.

2005-07-17 16:42
det är inte så att ni har lite annorlunda syn på vart ni har varandra egentligen? vet du att ni faktiskt är tillsammans? en gång var jag tydligen tillsammans med någon, fast jag själv inte visste om det, det kändes spännande.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-07-17 16:46
Snorty: näj näj aasså det e glass klart svart på vit å så satt så är det inte.

2005-07-17 17:37
äckligt gjort. ta en seriös funderare över henne.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-07-17 17:57
Take her, Make her, Break her...

sen hur du vill gör det är upp till dig.. men jag lovar dig att hon är en player och hon har inte hunnit leka av sig tillräkligt mycket för att starta nå seriöst... lovar dig..

2005-07-17 18:10
Fan va taskigt.

2005-07-17 18:25
Först hade jag slapat till henne, sen hade jag sagt förlåt, på det viset får man försoningssex då du kan säga ditt ex namn eller hennes syrra haha
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-07-17 21:35
varför har du inte talat med henne från första början?
är det säkert att DU vill ha ett förhållande med henne?
om du verkligen vill det så sluta att grubbla på sånna saker för det kan göra allt värre. snacka med bruden fan och hör varför hon sa så...kanske var det så att hon inte talat med den andre killen om dig och hon orkar inte ta det med honom...
skitsamma....
...brudar kommer och dem går...man kanske blir fett sårad men jag svär att den känslan försvinner då du ser hur mesigt det är att hänga upp sig för en fucking brud när det finns miljoner utav sköna tighta sånna med olika former och typer som bara får din hjärna på högvarv

...är det så att hon vill köra fult med er båda och du väljer att skita i henne så va det väl bra att det kom fram nu och inte efter ett långt förhållande...bla bla & bla
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2005-07-19 03:03
step ur game up boy

hon verkar va player.. sant har vacker alltid min onda sida.. mindgame battle med playerbrudar ar alltid nice men jobbigt saklart om du har starka kanslor for henne
shin who?

2005-07-19 03:07
alltid svart att ge ngt vettige rad(forrutom att du bor snacka igenom det med henne) i san har trad da vi inte vet ett shit om ert forhallande men som sagt att domma av ditt inlagg star jag fast vid det jag skrev ovan iaf.
shin who?

2005-07-19 03:22
fy fan vad vissa inlägg i denna tråd får en vilja spy!!! ni har så jävla dålig syn på kvinnor/män asså... gah!

Ingen av er som skrev kränkande inlägg om "what's her face" förtjänar min ilska.. men blir så less.. this is whoa.. fuck it!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-19 04:04
Hon vill inte bränna sina broar precis som jumpcut konstaterade.
Den andra snubben e fortfarande aktuell för henne. med all säkerhet. Annars hade hon fan inte sagt att hon är hon en "polare".
Hade lackat ur jag med.

Det här ser jag i min spåkula ifall du ger henne kalla handen:
1. Hon kommer på om nån dag/vecka att du var det bästa som har hänt henne och hon inte klarar sig utan dig, buhuh u uu u!
2. Ni blir tillsammans igen, allt e frid o fröjd.
3. Nån månad senare så kommer hon och den där snubben knulla när hon fått i sig nån öl för mycket.

The End

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2005-07-19 12:22
jumpcut P22 Örfilen hade suttit så bra att fysiker talat om den i århundraden och hon hade befunnit sig utanför min dörr så snabbt att matematiker blivit religösa...
Klockrent!